Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

Deze game ownt zo zwaar. oO

Vooral het villa uitbouwen en de verschillende armor en dergelijke zijn zo'n goede toevoeging.

Respect voor deze game. _O_

Nu heb je tenminste een echte storyline die vorige "storyline" was echt zo ééntonig. :t

En deze heeft ook leuke zijmissies. :puh:

Idd. EN die tombes zijn ook leuke doordenkers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

Damn, ik moet nog een hoop leren van acII zo te lezen :puh:

Ik ben net in dat plaatsje waar je villa staat, maar ik kan hem volgens mij nog niet verbouwen e.d.

En waar is leonardo nou te vinden? Die was toch in de 1ste stad of ben ik nu wel heel scheef bezig? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, ik moet nog een hoop leren van acII zo te lezen :puh:

Ik ben net in dat plaatsje waar je villa staat, maar ik kan hem volgens mij nog niet verbouwen e.d.

En waar is leonardo nou te vinden? Die was toch in de 1ste stad of ben ik nu wel heel scheef bezig? :puh:

Gwn storyline spelen. Kom je vanzelf achter.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, inderdaad. Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld en in de 1e missie krijg je al een zilveren trophie als je de Animus 2.0 binnen gaat, terwijl je daar echt niks voor hoeft te doen behalve wat lopen. :puh:

Ik las veel kritiek over al die submissies en upgrades e.d. maar als ik het zo speel is het best grappig dat ze die extra's hebben toegevoegd. Soms alleen nog wat onenigheid met de camera die niet meewerkt of de sprongen die de verkeerde kant op gaan, maar voor de rest is het een top game. Ik wist zelfs niet eens dat je op paarden kon rijden dus dat is wel een leuke toevoeging, zeker als je daarmee snel van de ene naar de andere stad kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, inderdaad. Ik heb hem vandaag voor het eerst gespeeld en in de 1e missie krijg je al een zilveren trophie als je de Animus 2.0 binnen gaat, terwijl je daar echt niks voor hoeft te doen behalve wat lopen. :puh:

Ik las veel kritiek over al die submissies en upgrades e.d. maar als ik het zo speel is het best grappig dat ze die extra's hebben toegevoegd. Soms alleen nog wat onenigheid met de camera die niet meewerkt of de sprongen die de verkeerde kant op gaan, maar voor de rest is het een top game. Ik wist zelfs niet eens dat je op paarden kon rijden dus dat is wel een leuke toevoeging, zeker als je daarmee snel van de ene naar de andere stad kan.

Als ik mij niet vergis kon je bij het eerst deel ook al paard rijden vanwege de lange stukken tussen de grootte steden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die het nog niet weten. Er is al een soort van DLC voor ACII via Uplay.

Maak op Ubisoft.com een account, ga naar je game-menu en klik op driehoekje. Daarna kom je in het menu van Uplay. Hoe verder je in de game bent hoe meer punten je krijgt en van die punten kan je extra content kopen (gratis).

Hieronder een overzicht van wat je kan kopen:

- ACII PS3/XBOX360 Theme (10 p)

- Extra werpmessen (20 p)

- Kledij van Deel 1 (30 p)

- Extra 7e geheime graftombe onder je Villa (40 p)

Bij aanmelding krijg je al 10 points.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die het nog niet weten. Er is al een soort van DLC voor ACII via Uplay.

Maak op Ubisoft.com een account, ga naar je game-menu en klik op driehoekje. Daarna kom je in het menu van Uplay. Hoe verder je in de game bent hoe meer punten je krijgt en van die punten kan je extra content kopen (gratis).

Hieronder een overzicht van wat je kan kopen:

- ACII PS3/XBOX360 Theme (10 p)

- Extra werpmessen (20 p)

- Kledij van Deel 1 (30 p)

- Extra 7e geheime graftombe onder je Villa (40 p)

Bij aanmelding krijg je al 10 points.

inderdaad erg vet. helaas had ik me pas ingeschreven toen ik haast op het eind van de storyline was. Dus heb heel veel points gemist. Nog iets. mensen koop niet de ACII theme die is echt lelijk. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...