Jump to content

Hoeveel uur game jij per dag?


david

hoeveel uur game jij ongeveer per dag?  

190 leden hebben gestemd

  1. 1. hoeveel uur game jij ongeveer per dag?

    • een half uurtje maar
      13
    • 1 uur tot 2 uur
      50
    • 2 uur tot 3 uur
      46
    • 3 uur tot 4 uur
      39
    • 4 uur tot 5 uur
      22
    • 5 uur tot 6 uur
      15
    • 6 uur tot 7 uur
      9
    • 7 uur tot 8 uur
      9
    • 8 uur tot 9 uur
      7
    • meer dan 9 uur per dag
      16


Recommended Posts

Gemiddeld houd ik het maar op tussen 1 en 2 uur per dag. Echter game ik dan niet de hele tijd, maar doe ik ook MSN, internet en alle andere zooi. Tijdens schooltijd soms wel helemaal niet, omdat we dan weer een heel project af moeten maken tot 11 uur savonds nonstop. En dat was dan VWO4, nu komt VWO5 :duh: Anyway, zeg maar 1 uur per dag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    5

  • LucasV

    4

  • xCrazyShotgun

    4

  • Sasuke

    3

In het weekend of met vakantie meestal

8 uurtjes op eenn dag ofzo.

en doordeweeks

4 of 5 uurtjes. :tu::tu::tu:

je krijgt er wel trillende ogen van

en kop pijn maar dat wend wel. :Y

Bewerkt: door jorisgtalcs
Link to comment
Delen op andere websites

uhm lang maar is dit nieet een grote bump ofso?

Als het iets bijdraagt aan dit topic maakt het volgens mij niks uit. :)

Ik game veel, eigenlijk té veel. Op schooldagen game ik doordeweeks 3 á 4 uurtjes per dag, en ik het weekend is het ruim 6 uur per dag. :7 In de vakantie game ik de hele dag door, maar ik ben bezig om te minderen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

in vakanties kan ik soms wel de hele dag door gamen dus dat is toch wel heel lang en doordeweeks denk ik dat ik zo'n anderhalf uur of 2 uur speel.licht er aan of ik huiswerk heb of niet of dat ik moet leren enzo maar in de vakantie hoef ik niks te doen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nu game ik niet zoveel meer. Vroeger was het echt wel 3-4 uur per dag (Xbox360) maar nu ligt dat rond de 1-2 uur(Xbox360) tot 2-3 (met MSN) uur per dag.

Ik ben tegenwoordig bezig met een leven. Jawel, mensen van 12 die iets te veel vrijetijd hebben en 6 á 8 uur per dag gamen. En dat zullen jullie vanzelf ook wel merken als je 14/15 bent. Nu interesseert je misschien geen reet maar ik kwam er ook laatst achter dat gitaar spelen, skateboarden, met vrienden buiten zijn en voornamelijk met vriendinnen omgaan veel leuker is dan als een nerd non-stop achter een PC of een console te zitten.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment zit ik op 1 uur per week ongeveer xD Meestal speel ik 1 dag in de week even een game, en dat gewoon voor een uurtje lang. En dan is het ook wel weer mooi geweest. Vroeger zat ik echt ziek veel te gamen, in de vakantie was het gauw 12 uur per dag en gewoon in een normale week 5/6 uur per dag. Die tijd is nou gelukkig geweest :) Hou me nu liever bezig met sporten dan gamen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...