Jump to content

Hoeveel uur game jij per dag?


david

hoeveel uur game jij ongeveer per dag?  

190 leden hebben gestemd

  1. 1. hoeveel uur game jij ongeveer per dag?

    • een half uurtje maar
      13
    • 1 uur tot 2 uur
      50
    • 2 uur tot 3 uur
      46
    • 3 uur tot 4 uur
      39
    • 4 uur tot 5 uur
      22
    • 5 uur tot 6 uur
      15
    • 6 uur tot 7 uur
      9
    • 7 uur tot 8 uur
      9
    • 8 uur tot 9 uur
      7
    • meer dan 9 uur per dag
      16


Recommended Posts

Ik moet wel zeggen dat ik vroeger wel vaker gamede. Ik merk wel dat ik vooral (de verplichting van) multiplayergames minder leuk ben gaan vinden en daardoor meer singleplayerspellen speel, zodat ik er gewoon op ieder moment mee kan stoppen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    5

  • LucasV

    4

  • xCrazyShotgun

    4

  • Sasuke

    3

Das per dag verschillend en ook sterk afhankelijk vd laatste game die ik gekocht heb. Momenteel speel ik alleen GTA-Online en daar steek ik de ene dag 5 uur in, de volgende niets en dan weer 2 uurtjes, maar er zijn ook dagen bij dat ik 12 uur aan een stuk zit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

in de vakantie elke dag tot een uur of 12uur in de nacht

weekend meestal tot half 12 in de avond

doordeweeks ligt het eraan 1dag school kwart over 3 uit 2dagen stage tot 5uur nou dan heb je amper tijd maar meestal donderdag en vrijdag vroeg uit en dan kan ik wel weer gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Divers eigenlijk. Gemiddeld denk ik ongeveer een uurtje per dag. Maar dat scheelt er aan hoeveel tijd ik ervoor over heb. De ene keer is dat elke dag en de andere keer heb ik daar gewoon de hele week geen tijd voor. Meestal komt het in de weekenden dan wel tot z'n recht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan. In de vakantie game ik vaker dan als ik naar school moet. Als ik naar school moet game ik soms niet en wel, als ik dan game dan game ik ongeveer 2/3 uur. In de vakantie is het ook verschillend. Als ik thuis blijf game ik gemiddeld 7, (niet achter elkaar) maar als ik naar buiten ga dan game ik misschien 3 uurtjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ik tijd genoeg heb (vakantie .e.d), en ik wil echt even gaan gamen, dan kan ik zomaar een uur of 5 a 8 bezig zijn.

Bij normale dagen (college e.d.) dan vaak niet, en anders hooguit een uurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game in een schoolweek 3 uur per dag en in het weekend/vakantie 5 uur.

Hebben jullie nooit zoiets van dat als je langer dan 5 uur heb gegamed denkt van; shit... weer een dag verschroeid? :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Verschilt per dag, daar heb ik geen regelmatig ritme in. Als ik al game op doordeweekse dagen, is dat nooit veel meer dan 1 à 2 uurtjes. In het weekend is het misschien eens een uurtje meer, maar daar blijft het dan ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...