Jump to content

Hoeveel uur game jij per dag?


david

hoeveel uur game jij ongeveer per dag?  

190 leden hebben gestemd

  1. 1. hoeveel uur game jij ongeveer per dag?

    • een half uurtje maar
      13
    • 1 uur tot 2 uur
      50
    • 2 uur tot 3 uur
      46
    • 3 uur tot 4 uur
      39
    • 4 uur tot 5 uur
      22
    • 5 uur tot 6 uur
      15
    • 6 uur tot 7 uur
      9
    • 7 uur tot 8 uur
      9
    • 8 uur tot 9 uur
      7
    • meer dan 9 uur per dag
      16


Recommended Posts

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    5

  • LucasV

    4

  • xCrazyShotgun

    4

  • Sasuke

    3

  • 4 years later...

Wou hier een topic van maken, zie ik dat het al bestaat. :7 Dan maar hier.

Ik game meestal in het weekend 4, 5 of heel soms 6 uurtjes op de Playstation 3, doordeweeks game 2 uurtjes. Ligt eraan of dat ik laat uit ben, of dat ik veel huiswerk heb.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik hier nog niet had gereageerd zeg.. :puh:

Ik game niet zo heel veel meer. Een jaar terug stond mijn console nog elke dag aan maar dat is nu sterk verbeterd. Als ik 3 keer per week game is het al veel geworden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Veel veranderd in de tussentijd sinds mijn laatste post hier.

Aangezien ik nu minimaal 4 dagen per week werk, + nog eens een dag school extra is het bijna onmogelijk om een beetje goed te kunnen gamen, De vrije dagen maak ik er nog altijd goed gebruik van en kan het makkelijk oplopen naar de 6 uur. Maar op werk dagen zal dit niet meer zijn dan 3 als ik echt niets te doen heb. Maar ben tegenwoordig al bij als ik op een werkdag maar liefst 1 uurtje beschikbaar heb voor games.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben een stuk geminderd qua gamen de laatste dagen. Ik heb ook gewoon dagen dat ik niet game. :) In de plaats daarvan pak ik gewoon men gitaar of spreek ik af met vrienden. Ik ga nu dus voor de 3-4 uur per dag, omdat ik in het weekend toch wel een dag lang kan gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier hetzelfde, ook dagen dat ik niet game. Ik ben weer eens van me gameverslaving af, waar ik al sinds GTA V mee zit. Ik ben benieuwd wanneer ik de draad weer oppik. :puh:

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Man, ik zet de laatste tijd m'n PS3 aan omdat het leuk is, dan zet ik hem een minuut later weer uit om wat TV te kijken... :7

Maar ik speel er meestal wel een spelletje op, meestal GTA tof CoD.

Hier hetzelfde, ook dagen dat ik niet game. Ik ben weer eens van me gameverslaving af, waar ik al sinds GTA V mee zit. Ik ben benieuwd wanneer ik de draad weer oppik. :puh:

Dat dus... Ik denk dat ik alleen in de vakanties en weekenden 'actief' aan het gamen ben. :puh:

Nog 1 rede: Ik vind de games die nu uit zijn niet 'top' meer. Als games zoals Watch Dogs nou uit zijn en ik heb hem dan ga ik weer actief gamen. Maar dat heb ik ook met de Sims 4, RCT4 etc.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hier hetzelfde, ook dagen dat ik niet game. Ik ben weer eens van me gameverslaving af, waar ik al sinds GTA V mee zit. Ik ben benieuwd wanneer ik de draad weer oppik. :puh:

Sinds dat de PS4 in huis ligt, heb ik de draad weer opgepakt. Speel nu wel soms 3/4 uur per dag en in het weekend loopt het allemaal nog erger op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...