Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!

gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Van de R* twitter

Chinatown Wars PSP first screens at http://www.rockstargames.com/chinatownwars/screenshots

http://www.rockstargames.com/chinatownwars/screenshots

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Het lijkt er dus op dat het verbeterde graphics zijn van de DS. Nu nog kijken hoe de Besturing zal zijn. Never the less. Ik ga hem nogsteeds halen :D

Maar het lijkt erop dat de meeste dingen van de DS gewoon op de PSP zal komen :D De wanted level, zo te zien aan de massages ook je PDA.

Maar bij huang zie ik geen text dus misschien gesproken?

Bewerkt: door Rinaldootje

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

heel mooi jammer dat het niet in third person is :klap::engel::erm:

maar de graphics zijn wel mooi verbeterd nu maar hopen dat tekst word ingesproken

kan niet wachten om te zijn hoe ze dingen minigames met de stylus

gaan veranderen op da psp

ik ga de game zeker halen

heb al sinds sinterklaas geen spel meer gekocht voor mn psp _O_

laterz Vice :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap alleen niet wat nou nog aan is aan GTA CTW, want het enige wat het leuk maakte was de touch screen minigames op de DS. Al die andere zooi hadden we al wel gezien kan je net zo goed GTAIV gaan spelen. Maar nu ze dat er dus uit halen is er helemaal geen zak meer aan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja ik heb al een preview gehoord van die muziek. Klinkt echt vet. Metal.

:D

Ik ga denk ik die preview op mijn blog zetten. :puh:

Maarja ik vind dat ook niet erg. Of geweldige muziek tijdens het rijden en geen stemmen. Of slechte muziek en stemmen.

dan ga ik toch voor de muziek aangezien je bijna altijd in de auto zit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maarja ik vind dat ook niet erg. Of geweldige muziek tijdens het rijden en geen stemmen. Of slechte muziek en stemmen.

Logisch dat je vaak in een auto zit... Het is Grand Theft AUTO he?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die stemmen zijn juist hartstikke irritant, in elke GTA die ik heb zet ik die radio uit aangezien de muziek niet om aan te horen is en die presentator je de hele tijd zit te irriteren. Nou, ik ben benieuwd naar de radio van CTW..^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die stemmen zijn juist hartstikke irritant, in elke GTA die ik heb zet ik die radio uit aangezien de muziek niet om aan te horen is en die presentator je de hele tijd zit te irriteren. Nou, ik ben benieuwd naar de radio van CTW..^_^

Ik ook!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan heb ik voor jullie allemaal goed nieuws.

http://www.rockstargames.com/news/2009/09/...udio_preview%29

Op die pagina staat een preview een beetje van de muziek die gespeeld gaat worden.

Best vette muziek.

Dat klinkt stukken beter dan die kutzooi die ze in 3/VC/SA/LCS/VCS afspelen..:D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op die pagina staat een preview een beetje van de muziek die gespeeld gaat worden.

Best vette muziek.

Dat klinkt stukken beter dan die kutzooi die ze in 3/VC/SA/LCS/VCS afspelen.. :D

Dat vond ik ook.

Ik de voorgaande gta's moest je je eigen goede muziek uploaden (Hopelijk dat dat nu ook kan). Maar hier zit ook al goede muziek zelf in :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Best vette muziek.

Dat klinkt stukken beter dan die kutzooi die ze in 3/VC/SA/LCS/VCS afspelen.. :D

Dat vond ik ook.

Ik de voorgaande gta's moest je je eigen goede muziek uploaden (Hopelijk dat dat nu ook kan). Maar hier zit ook al goede muziek zelf in :D

Vice city was ook wel goed :puh:

Ik hoop dat ze ook Chinese muziek doen :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een vreselijke herrie, die heavy metal. Hopelijk komt er ook een Tiësto kanaal. :Y

Ik denk dat er ook wel iets in die richting komt. Als je naar de voorgaan de GTA's hebt gekeken die hadden ook een grote hoeveelheid muziek.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap alleen niet wat nou nog aan is aan GTA CTW, want het enige wat het leuk maakte was de touch screen minigames op de DS. Al die andere zooi hadden we al wel gezien kan je net zo goed GTAIV gaan spelen. Maar nu ze dat er dus uit halen is er helemaal geen zak meer aan.

Ctw draaide om het touchscreen. Het wordt wel mooi, maar de DS heeft maar beperkte middelen en die zijn niet goenoeg voor een mooi spel zoals de GTA's op de PSP

Bewerkt: door supermarktoorlog

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...