Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!


gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zie ze steeds meer. Waarom moet iedereen tegenwoordig naar de graphics kijken. Het gaat er toch om of het leuk is. je gaat toch geen spel kopen die je niet leuk vind maar wel heel mooi. aleen voor de graphics.

En de graphics toen waren een stuk anders dan nu.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie ze steeds meer. Waarom moet iedereen tegenwoordig naar de graphics kijken. Het gaat er toch om of het leuk is. je gaat toch geen spel kopen die je niet leuk vind maar wel heel mooi. aleen voor de graphics.

En de graphics toen waren een stuk anders dan nu.

omdat graphics belangrijk zijn hoe mooier et eruitziet hoe fijner het speelt darom :Y

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit zal gaan zien maar ik denk toch dat het spel in top down view blijft. En dat vind ik aan de ene kant jammer want top down is niet leuk

ik vind eigenlijk dat ze CW in 3rd person moeten maken dan zou het erin iedergeval beter uitzien vanwege de top-graphics op de PSP want op de DS heb je helemaal geen mooie graphics dus ik denk dat Rockstar alleen maar top down heeft gebruikt voor die slehte graphics van de DS. Maar ik hoop dat CW op de PSP er in 3d uitzal zien!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mij maakt het niet zo veel uit. Het spel en de screens zagen er nu al mooi uit en ik denk dat als het spel in 3D uitkomt veel meer mogelijk heden voor de speler aan vast zitten. Zoals bijvoorbeeld kleren kopen en ook wapens kopen op de plaatsen waar je ze in GTA 4 ook kon kopen. en echte interieurs voor de safehousen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mij maakt het niet zo veel uit. Het spel en de screens zagen er nu al mooi uit en ik denk dat als het spel in 3D uitkomt veel meer mogelijk heden voor de speler aan vast zitten. Zoals bijvoorbeeld kleren kopen en ook wapens kopen op de plaatsen waar je ze in GTA 4 ook kon kopen. en echte interieurs voor de safehousen

Denk je dat dat allemaal op een 1,8 GB UMDtje Past. Ik denk het niet. Misschien dat zo iets als DLC kan uitkomen. Maar anders denk ik dat de Graphics iets moetten inleveren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het heeft niks te maken hoe fin het speelt. De besturing en gameplay bepalen hoe fijn het speelt. Door de graphics wordt het missrien aleenmaar duidelijker maar meer niet.

Je hebt wel gelijk, toen ik hier op mijn laptop GTA IV speelde,

zagen de Graphics er niet uit. Ik had teminste fun. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Saai? Mij lijkt CW wel leuk! Weer een keer iets nieuws van GTA voor op de PSP! Leuk toch? :tu:

Ja en we weten nog echt niks af van CW op de PSP bahalve.

De naam.

De cover

Wanneer hij ongeveer uitkomt.

Meer weten we niet.

Bewerkt: door Rinaldootje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...