Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!


gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

IK zou denk ik zeggen, houd het gewoon zo als het nu is voor op de ds. Zorg ervoor dat de dingen die dan voor de psp niet mogelijk zijn, dus die dingen met de stylus en de touchscreen gebeuren, worden vervangen zodat het ook op de psp kan.

Waarom zou het 3d moeten, daar hebben de psp=ers, waaronder ikzelf, al twee games van, dus als ze een 3d gta willen spelen, moeten ze maar lcs of vcs spelen. Ik zelf speel ook gta 2 op de psp en dat is echt hartstikke leuk, en aangezien gta chinatown wars wat valt te vergelijken met gta 2, vind ik dat chinatown wars op de psp netzo moet worden als chinatown wars op de ds. (maar natuurlijk iets betere graphics en zonder die touchscreen/stylus-shit)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two

Discussies over GTA Chinatown Wars

Chinatown Wars op WikiGTA

das vet als die op de psp. komt maar ik ben nu met gta lcs bezig en ik ben nog niet zo ver. maar als die komt dan koop ik hem wel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan de ene kant is het wel leuk, maar aan de andere kant ook weer niet. Want mensen die een DS én een PSP hebben, hadden misschien verwacht dat CW alleen voor de DS zou komen. Maar Rockstar doet dus alles voor extra omzet. :N

Wel ben ik benieuwd hoe het spel eruit gaat zien. Zeker stukken beter dan op de DS.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA CTW op de PSP??

Totaal niet verwacht!

Ik wed dat het een supergame wordt.

Zo iets kan je nu totaal niet zeggen.

Er is echt nog geeneens info over bekend over dit spel. Behalve de periode van uitgave.

Ik denk dat het niet zoveel anders zal zijn dan voor de ds hoor. Dus je weet al wel een beetje hoe het er uit komt te zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vervelende mensen die de hele tijd maar over graphics zeuren en dat al die GTA's 3D zijn.

Behalve de Gameboy Color delen zijn er nog nooit 2D-GTAs geweest, ze zijn allemaal 3D maar je bekijkt ze gewoon vanuit "bird perspective".

Ik denk trouwens dat het porten niet heel moeilijk is. Ze kunnen gewoon de 'camera' wat naar beneden doen en de textures opschroeven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vervelende mensen die de hele tijd maar over graphics zeuren en dat al die GTA's 3D zijn.

Behalve de Gameboy Color delen zijn er nog nooit 2D-GTAs geweest, ze zijn allemaal 3D maar je bekijkt ze gewoon vanuit "bird perspective".

Ik denk trouwens dat het porten niet heel moeilijk is. Ze kunnen gewoon de 'camera' wat naar beneden doen en de textures opschroeven.

Maar omdat je ze vanaf dat perspectief bekijkt wordt dat top-down en dat valt weer onder 2D

Je vergeet ook het feit dat R*Iets moet doen aan het feit dat PSP geen touchscreen heeft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vervelende mensen die de hele tijd maar over graphics zeuren en dat al die GTA's 3D zijn.

Behalve de Gameboy Color delen zijn er nog nooit 2D-GTAs geweest, ze zijn allemaal 3D maar je bekijkt ze gewoon vanuit "bird perspective".

Ik denk trouwens dat het porten niet heel moeilijk is. Ze kunnen gewoon de 'camera' wat naar beneden doen en de textures opschroeven.

Maar omdat je ze vanaf dat perspectief bekijkt wordt dat top-down en dat valt weer onder 2D

Je vergeet ook het feit dat R*Iets moet doen aan het feit dat PSP geen touchscreen heeft.

Laten we dit gewoon afwachten. Rockstar heeft vast een goed idee. Anders zagen ze er vast geen markt in om GTA CTW op de PSP uit te brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vervelende mensen die de hele tijd maar over graphics zeuren en dat al die GTA's 3D zijn.

Behalve de Gameboy Color delen zijn er nog nooit 2D-GTAs geweest, ze zijn allemaal 3D maar je bekijkt ze gewoon vanuit "bird perspective".

Ik denk trouwens dat het porten niet heel moeilijk is. Ze kunnen gewoon de 'camera' wat naar beneden doen en de textures opschroeven.

Maar omdat je ze vanaf dat perspectief bekijkt wordt dat top-down en dat valt weer onder 2D

Je vergeet ook het feit dat R*Iets moet doen aan het feit dat PSP geen touchscreen heeft.

Laten we dit gewoon afwachten. Rockstar heeft vast een goed idee. Anders zagen ze er vast geen markt in om GTA CTW op de PSP uit te brengen.

Schiet gewoon ineens in mij binnen.

Ik denk dat ze de minispelletjes wel kunnen bewaren omdat je nog met de vierpuntstoetsen en de X [] /\ O kunnen gebruiken. Dat ze ze bijvoorbeeld op volgorde of binnen de tijd moet indrukken. Ik denk ook dar R* dat zo gaat doen. Want een andere goede manier is niet echt te bedenken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...