Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!


gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou, denk je? Tuurlijk zouden ze er mee verdienen, een Gta: IV versie zou dik verkopen op de PS2, de graphics wat minder en IV draait ongelofelijk soepel op de PS2..

Maarja, ik denk dat ze mensen willen verplichten een PS3 te kopen..

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, denk je? Tuurlijk zouden ze er mee verdienen, een Gta: IV versie zou dik verkopen op de PS2, de graphics wat minder en IV draait ongelofelijk soepel op de PS2..

Maarja, ik denk dat ze mensen willen verplichten een PS3 te kopen..

Tuurlijk niet. R* verdient er toch niets aan als iemand een PS3 koopt. Dus dat zal zeker niet de reden zijn. Misschien is R* toch bang dat het slecht verkoop of misschien komt die port er gewoon. Ik zuig het ook maar uit mijn duim maar ik zou het wel leuk vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mja, Xbox betaalde Rockstar veel geld om die DLC's even Xbox-only te houden, misschien hebben ze ook hun procent(Rockstar) op de verkoop van PS3's...:N

Geloof je het zelf? :7_!

Dit is gewoon uitmelkerij, ik voorspel een directe port zonder al te veel extra's.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ie in 2d wordt,gaat g1 enkele psp'er het spel kopen, dat is al zeker..

Praat geen poep, dat jij zo iemand bent die vindt dat een game perfect in 3D moet zijn, wil niet zeggen dat iedereen dat vindt. Echt ga buiten spelen ofzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is inderdaad goed nieuws. Aleen vraag ik me af of ie wel goed gaat worden? Zoals dat de kleuren niet zo lelijk zijn in gta vice city stories. En dat je in de taxi's kan. Gta chinatown wars heeft namelijk voor de ds veel opties, En heeft HEEL weinig bugs. En dat je kan bukken? of je auto wassen? Wat ik me nog het meeste afvraag is de Radio's ( Of we nou hetzelfde krijgen zoals deadmau5 the alchemist Enz) Of de radio's zoals The vibe , en LCHC wie weet? Ik ga niks bekijken. Dan is het verassender! Aleen het zal moeilijk worden! Vice city was bijna teveel en de nieuwe liberty city is veel groter! Bah en dan te bedenken dat hij op de umd komt. Sorry ik denk niet dat ie super zal zijn jongens. Maar toch! We krijgen Liberty city wel op onze psp's! ( Nou niet 100% denk ik )

Als ie in 2d wordt,gaat g1 enkele psp'er het spel kopen, dat is al zeker..

Praat geen poep, dat jij zo iemand bent die vindt dat een game perfect in 3D moet zijn, wil niet zeggen dat iedereen dat vindt. Echt ga buiten spelen ofzo.

Wat hij vast bedoelt is: Ik denk niet dat veel mensen het gaan kopen als het zoals de ds is. Want ik reken er wel op dat hij goed is en 3d. Maar als hij net als de ds versie is gaat hij zeker weten niet buggen of wat dan ook. Ik heb namelijk nooit last van glitches gehad bij ctw. Wie weet doen ze wel dezelfde camera modus maar dan met betere kwaliteit?

Ik vind dat hij op de ds en de psp moet en niet op de ps2. het zal wel goed verkopen maar dan.. Ik weet het niet. Lijkt me saai. Ctw is echt iets wat portable moet blijven.

>>> Door Lantyz: Triplepost samengevoegd. Bewerk je bericht ipv. meerdere berichten onder elkaar te posten, svp.<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zucht..

CTW is niet 2D. Het heeft een isometric view, dat wel, maar de hele speelwereld is gewoon 3D hoor.

O, en dat wil niet zeggen dat als ze de camera verplaatsen, dat het dan gewoon normaal 3D zou zijn. De peds, bijvoorbeeld, zijn gewoon 'plat'.

Bewerkt: door Bayside

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, denk je? Tuurlijk zouden ze er mee verdienen, een Gta: IV versie zou dik verkopen op de PS2, de graphics wat minder en IV draait ongelofelijk soepel op de PS2..

Maarja, ik denk dat ze mensen willen verplichten een PS3 te kopen..

man heb je sanandreas weleens op de ps2 gezien dat doet me al zeer aan de ogen ik heb em laast bij iemand gespeeld op de ps2 deedt egt zeer aan me ogen zo onscherp en zoveel blokjes en dat nog maar op een schermpje van 12 inch (30 cm)

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, denk je? Tuurlijk zouden ze er mee verdienen, een Gta: IV versie zou dik verkopen op de PS2, de graphics wat minder en IV draait ongelofelijk soepel op de PS2..

Maarja, ik denk dat ze mensen willen verplichten een PS3 te kopen..

man heb je sanandreas weleens op de ps2 gezien dat doet me al zeer aan de ogen ik heb em laast bij iemand gespeeld op de ps2 deedt egt zeer aan me ogen zo onscherp en zoveel blokjes en dat nog maar op een schermpje van 12 inch (30 cm)

:bier: tot gta

Hey kijk! Een graphics over gameplay noob!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...