Jump to content

Grand Theft Auto: Chinatown Wars op de PSP.


Rinaldootje

GTA: CW op de PSP  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je ervan

    • Geweldig! ik koop hem meteen als hij uitkomt.
      32
    • Leuk. Dit bewijst de de PSP nog niet dood is. Maar meteen kopen doe ik niet.
      16
    • Heb er niet echt gevoelens bij (Neutraal)
      4
    • Niet zo leuk. CW moet voor DS blijven
      15
    • Aah nee weer zo en slechte GTA
      2
    • Awschuwelijk. Ik vervloek iedereen die hem koopt.
      3
    • Ik heb geen PSP
      9


Recommended Posts

Ik dacht al zoiets, blijkbaar is het heel moeilijk om een complete game te maken om de PSP. Nee, we gaan een spel pakken die op de DS is uitkomen. Dus weer Liberty Ciity. Ik twijfel of ik dit ga kopen, wat moet een DS game nou op de PSP?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    12

  • KillerZero86

    4

  • Bayside

    4

  • Reinier93

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wacht nog screens en video's af voor ik oordeel, maar ik ga hem in ieder geval wel kopen.

Er is geen enkele GTA die ik niet heb, dus voor CTW maak ik nu ook geen uitzondering meer.

Hij verdient wel een plek in mijn Gameskast, dus ik ga hem wel halen.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Chinatown Wars moet naar mijn mening exclusief Nintendo DS blijven. Het spel bevat teveel functies voor de DS, om hetzelfde gevoel mee op de PSP te creëren. Och ja, Rockstar is duidelijk een onderneming die houdt van winst maken, en blijkbaar heeft CW op de DS hun niet genoeg opgebracht.

Rockstar Games heeft over de afgelopen periode met GTA: Chinatown Wars inderdaad niet veel winst geboekt. Met name als we kijken naar andere games. Ik denk zelf echter dat dit niet aan het spel ligt, maar eerder aan de console. Ook ik zie het op de PSP niet zo zitten, ondanks dat ik er zelf een heb. Maar goed, wie zijn wij om daar onze mond over open te doen? Als Rockstar Leeds het net zo goed voor de PSP kan ontwikkelen en bijpassende functies kan bedenken, dan zal Rockstar zelf het alleen maar aanmoedigen. Het is dus echt geen zaak van eergevoel of persoonlijk belang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees net de nieuwsbrief van R* die ik binnenkrijg. en er staat

Rebuild from the ground up to be Powerfull experience for the PSP

Oftewel helemaal vanaf de grondopgebouwd voor de PSP

Ben nu echt benieuwd

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk ga ik hem kopen. Heb ook Gta Chinatown wars voor de Ds en ik spaar alle Gta's die er zijn dus ik ga hem zeker kopen. Ben helemaal weg van Gta. Ik vind dat ze op de Nintendo Ds goed hebben gedaan om er veel minigames in te zetten en dit gaf een leuke invulling om tijd op te vullen en geld te verdienen. Ik hoop dat ze op de Psp ook veel minigames doen, maar zonder touchscreen is het toch weer anders. Ik verwacht er wel veel van!!!!!

Word vast vet!!!! :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk ga ik hem kopen. Heb ook Gta Chinatown wars voor de Ds en ik spaar alle Gta's die er zijn dus ik ga hem zeker kopen. Ben helemaal weg van Gta. Ik vind dat ze op de Nintendo Ds goed hebben gedaan om er veel minigames in te zetten en dit gaf een leuke invulling om tijd op te vullen en geld te verdienen. Ik hoop dat ze op de Psp ook veel minigames doen, maar zonder touchscreen is het toch weer anders. Ik verwacht er wel veel van!!!!!

Word vast vet!!!! :dans::dans:

Ik hoop het juist niet. GTA vind ik niet echt een spel voor minigames. Ja missrien een paar voor als je even moet wachten voor een bepaalde missie die je aleen op een bepaalde tijd moet spelen. Maar niet continu.

ik ga hem ook halen, weet iemand ook wanneer hij in de winkels ligt???

Deze herfst.

En als ik het goed heb is dat dus Q4 van Take2 wat dus tussen Augustus en Oktober zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Even reagerend op Rinaldootje:

Zoals je al zegt zijn minigames handig om tijd te doden, maar ik vind het ook leuke extra invulling van de game en je kan er extra geld mee verdienen. Ik vind dat het spel hiermee een toegevoegde waarde heeft.

Ontopic:

Ik ben nu al aan het sparen voor de herfst :D

Gta Chinatown wars voor de PSP ik kom eraan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...