Jump to content

Nieuwe laptop: Burger_King


Burger_King

Recommended Posts

ik heb een acer die zeer vergelijkbaar is met hetgeen dat jij zoekt

(acer aspire 7730g)

je kan bijna elk spel dat je wil spelen

mij lukt het om gta4 op low te spelen zonder haperingen

ik ben er erg blij mee.

die Fujitsu ziet er erg mooi uit en is net zo goed en nog iets goedkoper dan mijne

dus ik zou het wel weten

grz

Is dat dan toevallig deze? klik

ik denk ookwel dat ik de Fujitsu neem :) in iedergeval kandidaat nummer 1 op dit moment :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Burger_King

    21

  • Sprunk

    14

  • MegaPilot

    8

  • Exoit

    5

Die Fujitsu is echt slechter hoor. Die heeft ook weer een 800Mhz FSB en een 5400TPM schijf. Die Alternate laptop die ik poste is echt merkbaar beter. Die kan zelfs wel GTA IV en Crysis op low draaien. Crysis misschien niet maar GTA IV op low moet daarop lukken met redelijke framerate.

Bovendien is hij niet goedkoper maar duurder (vanaf 662 euro)

Link to comment
Delen op andere websites

Die Fujitsu is echt slechter hoor. Die heeft ook weer een 800Mhz FSB en een 5400TPM schijf. Die Alternate laptop die ik poste is echt merkbaar beter. Die kan zelfs wel GTA IV en Crysis op low draaien. Crysis misschien niet maar GTA IV op low moet daarop lukken met redelijke framerate.

Bovendien is hij niet goedkoper maar duurder (vanaf 662 euro)

Crysis eist minder dan IV, ik denk dat je de twee hebt omgewisseld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die Fujitsu is echt slechter hoor. Die heeft ook weer een 800Mhz FSB en een 5400TPM schijf. Die Alternate laptop die ik poste is echt merkbaar beter. Die kan zelfs wel GTA IV en Crysis op low draaien. Crysis misschien niet maar GTA IV op low moet daarop lukken met redelijke framerate.

Bovendien is hij niet goedkoper maar duurder (vanaf 662 euro)

Crysis eist minder dan IV, ik denk dat je de twee hebt omgewisseld. :puh:

Misschien van de processor, maar van de kaart verslaat Crysis IV wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb btw goed nieuws :) mijn pa die gaat op zijn zaak ff informeren wat voor een soort laptops ze kunnen krijgen, maar hij dacht dat ze in principe alles konden krijgen, maar dat dan allemaal voor minder geld etc, want ze worden dan zonder software e.d. geleverd, dat scheelt al gouw een paar 100 euro, dus ik krijg een dikkere laptop voor minder geld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke laptop krijg je dan?

hij gaat dus even informeren wat ze kunnen krijgen, dan verteld hij mij/stuurt mij op of weet ik veel wat en hoe, hoe duur etc. en dan ga ik ff kijken wat ik eventueel neem ;)

dat post ik dan hier wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet nooit wat je ze aansmeren lol XD

ik zei toch ook dat ik ervanuit ga he :puh:

maarja men pa werkt al jaaaaren met die gasten dan flikken ze je dat (meestal) niet (A)

maar ik ben natuurlij ook niet dom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk hebben die jongens een leuke deal voor je. Geld besparen is nooit mis!

Crysis eist minder dan IV, ik denk dat je de twee hebt omgewisseld. :puh:

Nee, ik weet heel goed wat is schrijf. Crysis heeft een beest van een Videokaart nodig om een normale FPS eruit te halen. Bij GTA IV ligt die lat lager. Met een 8800GT krijg je GTA IV vloeiend op Medium, maar Crysis vloeiend op Medium lukt echt niet met een 8800GT.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar je het over hebt Sprunk, maar ik heb Crysis gespeelt met mijn 4200+ @ 2,2Ghz en een 8600GT 256MB op medium zonder haperingen.

Uhm, ik heb Crysis gespeeld met een Betere processor en ook een 8600GT 512MB en ik kwam niet hoger dan low zonder dat het ging laggen. En low was ook niet wat je noemt soepel. Dus of jij hebt een 9800GT die ze op een 8600GT PCB hebben geplakt, of je kletst uit je nek.

Maar het doet er niet toe. Crysis vraagt meer van je GPU en GTA IV meer van je CPU. Dat is zo klaar als een klontje!

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...