Jump to content

Nieuwe laptop: Burger_King


Burger_King

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Burger_King

    21

  • Sprunk

    14

  • MegaPilot

    8

  • Exoit

    5

OMG, dat is met 3 FPS DJmaddox. Maar je hoeft niet proberen je gelijk te halen ik heb zelf een 8600GT gehad en weet dat die kaart te slecht is voor Crysis op medium met een goede framerate (30+). Zelfs op low had ik er minder dan 30 FPS.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG, dat is met 3 FPS DJmaddox. Maar je hoeft niet proberen je gelijk te halen ik heb zelf een 8600GT gehad en weet dat die kaart te slecht is voor Crysis op medium met een goede framerate (30+). Zelfs op low had ik er minder dan 30 FPS.

Doe wat aan je internet, het speelt ongelofelijk soepel. Het filmpje laadt bij jou waarschijnlijk voor geen meter.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou kunnen, maar lijkt me stug. Heb 20 MBPS.

En dan nog? ik blijf bij mijn standpunt want ik heb zelf mogen ervaren dat een 8600GT ronduit bagger is.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

OMG, dat is met 3 FPS DJmaddox. Maar je hoeft niet proberen je gelijk te halen ik heb zelf een 8600GT gehad en weet dat die kaart te slecht is voor Crysis op medium met een goede framerate (30+). Zelfs op low had ik er minder dan 30 FPS.

Crysis, Medium Settings, 27FPS op dezelfde resolutie als mijne waar ik toen op speelde. En ik had nog een oc versie. En dit is de laatste keer dat ik zeg dat het mogelijk is.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk hebben die jongens een leuke deal voor je. Geld besparen is nooit mis!

krijg je GTA IV vloeiend op Medium, maar Crysis vloeiend op Medium lukt echt niet met een 8800GT.

nee en van dat geld kun je dan weer andere dingen kopen, of in mijn geval een bete laptop modat ik budget gebonden zit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

*Zucht*

Moet ik het in het engels typen? snap je het dan? Oké.

I have got an 8600GT myself, and I have played Crysis with that card. Even at low, my average FPS were always below 30 FPS. I am not a stupid person. I have enough knowledge and experience with that card to tell you: It can't play Crysis at medium setting with a good FPS.

But it doesn’t matter, does it? The point of this whole story is that Grand Theft Auto 4 needs more CPU power than Crysis, and Crysis needs more GPU power than GTA IV. I didn’t even talk about an 8600GT card.

Thundercover is op vakantie, maar anders had hij vast gevraagt of we deze Theekrans voort willen zetten op MSN. Dus daar geef ik dan maar gehoord aan.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Sprunk, je gaat gewoon recht op theorie af, en dat is fout. Ik ken mensen met een kaart die SA echt niet aankon(theoretisch), maar in praktijk kon hij het wel aan. Het was maar een 16 MB kaart(al MB te weinig) en dan nog eens heel erg onder de minimale. Theorie is niks, benchmarks zeggen niet alles, praktijk wel. Elke PC is anders..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik spreek uit ervaring MegaPilot. Ik heb die kaart hier nog liggen en wil hem best even proberen in Crysis, en nodig ik je graag uit om te komen kijken dat Medium niet lekker draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spreek uit ervaring MegaPilot. Ik heb die kaart hier nog liggen en wil hem best even proberen in Crysis, en nodig ik je graag uit om te komen kijken dat Medium niet lekker draait.

Maar ik heb de kaart en processor hier ook nog liggen, en ik kan ook zo Crysis installeren en laten zien dat hij het op medium wel doet. :7

Maar waarom hebben we het hier eigenlijk over? Laten we liever doorgaan en ons bezighouden met het onderwerp.

Link to comment
Delen op andere websites

Crysis soepel met een 8500GT?

:7

:schater:

Met een 8600GT/9500GT is nog het met (veel) moeite te doen. Maar aangezien een 8500GT nog een stuk slechter is, heb ik daar zeker geen vertrouwen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Sprunk, je gaat gewoon recht op theorie af, en dat is fout. Ik ken mensen met een kaart die SA echt niet aankon(theoretisch), maar in praktijk kon hij het wel aan. Het was maar een 16 MB kaart(al MB te weinig) en dan nog eens heel erg onder de minimale. Theorie is niks, benchmarks zeggen niet alles, praktijk wel. Elke PC is anders..

lol nu je het zegt, ik heb ook een keer een PC gehad die SA niet behoorde te draaien :puh: maar hij draaide hem mooi wel :puh:

----

maar ff over de laptop :puh:

ik neem waarschijnlijk toch de Fujitsu, want ze hadden opzich wel nice laptops maar alle videokaarten waren zachtzinning gezecht...crapy-ass :puh:

ook heb ik ff geinformeerd over de aldernate laptop en ze zijden dat ze hem uit het assortiment zouden gaan halen, ookal zou ik hem willen dan hebben ze hem dus niet meer :puh:

Bewerkt: door Burger_King
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat die Alternate niet meer leverbaar is.

Hier nog een aantal laptops:

goede grafische kaart, mindere processor: klik

Iets mindere grafische kaart, gelijkwaardige processor: klik

En anders die Fujitsu. ^_^

ik ben zelf ook nog een beetje aan het rondkijken maar waarschijnlijk neem ik de Fujitsu, heb overal wel gehoord dat het betrouwbaar is etc.

moet alleen mijn pa nog ff overhalen, hij vindt dat ik minder geld moet besteden, en ik probeer hem dan weer duidelijk te maken dat je er niks aan hebt als je voor minder een laptop wilt. of je moet 2dehands gaan, maar dat wil ik niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat die Alternate niet meer leverbaar is.

Hier nog een aantal laptops:

goede grafische kaart, mindere processor: klik

Iets mindere grafische kaart, gelijkwaardige processor: klik

En anders die Fujitsu. ^_^

ik ben zelf ook nog een beetje aan het rondkijken maar waarschijnlijk neem ik de Fujitsu, heb overal wel gehoord dat het betrouwbaar is etc.

moet alleen mijn pa nog ff overhalen, hij vindt dat ik minder geld moet besteden, en ik probeer hem dan weer duidelijk te maken dat je er niks aan hebt als je voor minder een laptop wilt. of je moet 2dehands gaan, maar dat wil ik niet :puh:

Dan zit je met spul opgescheept dat een ander niet meer nodig heeft :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...