Jump to content

Nieuwe laptop: Burger_King


Burger_King

Recommended Posts

Jammer dat die Alternate niet meer leverbaar is.

Hier nog een aantal laptops:

goede grafische kaart, mindere processor: klik

Iets mindere grafische kaart, gelijkwaardige processor: klik

En anders die Fujitsu. ^_^

ik ben zelf ook nog een beetje aan het rondkijken maar waarschijnlijk neem ik de Fujitsu, heb overal wel gehoord dat het betrouwbaar is etc.

moet alleen mijn pa nog ff overhalen, hij vindt dat ik minder geld moet besteden, en ik probeer hem dan weer duidelijk te maken dat je er niks aan hebt als je voor minder een laptop wilt. of je moet 2dehands gaan, maar dat wil ik niet :puh:

Dan zit je met spul opgescheept dat een ander niet meer nodig heeft :ch:

Ja daarom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Burger_King

    21

  • Sprunk

    14

  • MegaPilot

    8

  • Exoit

    5

En je wilt natuurlijk niet half werkende rotzooi je wilt goed spul!

Ja, je gaat die laptop natuurlijk testen eer je hem tweedehands koopt, tweedehands spul is niet altijd slecht..Je moet ook kijken naar de verkoper zelf; heeft hij een goede verkoopreputatie? Enzovoorts, onzin dat tweedehands spul niet goed is en/of maar half werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

En je wilt natuurlijk niet half werkende rotzooi je wilt goed spul!

Ja, je gaat die laptop natuurlijk testen eer je hem tweedehands koopt, tweedehands spul is niet altijd slecht..Je moet ook kijken naar de verkoper zelf; heeft hij een goede verkoopreputatie? Enzovoorts, onzin dat tweedehands spul niet goed is en/of maar half werkt.

ik wil nog wel eens tweedehans spul kopen, maar dan koop ik het van mensen uit mijn directe leef omgeving, die naaien me niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alleen nog ff een vraagje over met name de fujitsu, omdat dat de beste is qua prijs en wat erin zit, maar de vraag: welke games kan ik ongeveer spelen. (specs fujitsu --> klik

volgens mij kan ik b.v. net COD4 spelen

kan ik b.v. de nieuwste games nu zorgeloos draaien of wordt dat met de nieuwste games al lastig?

dus kan ik hiermee de nieuwste games aan of kan ik beter blijven hangen in de vorige generatie games, zge maar met deze laptop?

Bewerkt: door Burger_King
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt COD4 wel op high spelen op die laptop. :Y

Maarja, de nieuwste games zoals Prototype, Crysis Warhead, GTA IV en meer van dat soort games word wat lastiger. Daarvoor heb je wel iets meer PK nodig in je PC. Dus als je Prototype op high wilt gaan spelen hoef je morgen niet als een bezetenen naar de winkel te rennen in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt COD4 wel op high spelen op die laptop. :Y

Maarja, de nieuwste games zoals Prototype, Crysis Warhead, GTA IV en meer van dat soort games word wat lastiger. Daarvoor heb je wel iets meer PK nodig in je PC. Dus als je Prototype op high wilt gaan spelen hoef je morgen niet als een bezetenen naar de winkel te rennen in ieder geval.

oke ^_^

:puh: nee daarom, als een bezetene naar de winkel rennen was ik zowiezo niet van plan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die laatste laptop is echt prima, en daar ga je zeer veel plezier mee beleven. ^_^

daarmee doel je op de fujitsu? ^_^klik ?

ik ga de laptop trouwens v.d. week bestellen :) waarschijnlijk bij azerty, maar nou zit ik nog met een dillema, ik wil geen minimuis, een vriend had ook een minimuis en na ff geprobeer te hebben concludeerde ik dat ik het niet wilde, dus ik zoek nog een goede usb muis, liefst met draad zodat ik niet op batterijen hoef te letten, een goede degelijk muis die niet al te duur is (dus geen G5 ofzo :puh:) maar eentje die gewoon fijn werkt,

iemand tips? (A)

Bewerkt: door Burger_King
Link to comment
Delen op andere websites

Logitech mx518, kost 25 euro ofzo, en nogsteeds een van de beste muizen, jep ook beter als die overhypte G5 :)

mja die lijkt me niet echt fijn om in de hand te houden ik heb ze liever minder bol ;)

of deze van razer: de Diamondback 3G ( flame red) klik 30 Euro, die lijkt me ook nice, heb ookalwel positieve verhalen gehoord over deze.

en dan tot slot nog deze: deathadder ook van razer.

alleen vraag ik mij af welke beter is de diamondback of de deathadder. volgens mij maakt het niet zoveel uit meer eigen keus, want wat ik heb gelezen op internet is dat ze nogal aardig overeenkomen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Logitech mx518, kost 25 euro ofzo, en nogsteeds een van de beste muizen, jep ook beter als die overhypte G5 :)

mja die lijkt me niet echt fijn om in de hand te houden ik heb ze liever minder bol ;)

of deze van razer: de Diamondback 3G ( flame red) klik 30 Euro, die lijkt me ook nice, heb ookalwel positieve verhalen gehoord over deze.

en dan tot slot nog deze: deathadder ook van razer.

alleen vraag ik mij af welke beter is de diamondback of de deathadder. volgens mij maakt het niet zoveel uit meer eigen keus, want wat ik heb gelezen op internet is dat ze nogal aardig overeenkomen. :)

logitech mx518, razer deathadder, microsoft intelli 3.0, zo heel veel verschillen ze niet qua vorm, het komt er ongeveer op neer dat ze vorm hebben van je hand als je die zeg maar los laat hangen, dan zou de muis daar ongeveer precies in moeten passen, een hele natuurlijke vorm dus.

Diamondback is sowieso een no-go imo, die maakt gebruik van een vorm zodat die muis rechts en linkshandig te gebruiken is, als je toch rechtshandig bent kun je beter gaan voor een "echte" rechtshandig gevormde muis, dat is toch weer net wat comfortabeler.

in ieder geval kiezen uit 1 van de 3 bovengenoemde dus, mx518, intelli 3.0 of deathadder,

voordeel van de logitech en microsoft is dat beide bedrijven niet moeilijk doen mocht je muis ooit eens kapot gaan, je krijgt dan zo een nieuwe opgestuurd als je ze opbelt, razer daarintegen is er wat moeilijker in en sowieso vind ik razer persoonlijk maar overpriced, te duur dus..

maargoed, lees dit maar eens door anders: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=89311

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Logitech mx518, kost 25 euro ofzo, en nogsteeds een van de beste muizen, jep ook beter als die overhypte G5 :)

mja die lijkt me niet echt fijn om in de hand te houden ik heb ze liever minder bol ;)

of deze van razer: de Diamondback 3G ( flame red) klik 30 Euro, die lijkt me ook nice, heb ookalwel positieve verhalen gehoord over deze.

en dan tot slot nog deze: deathadder ook van razer.

alleen vraag ik mij af welke beter is de diamondback of de deathadder. volgens mij maakt het niet zoveel uit meer eigen keus, want wat ik heb gelezen op internet is dat ze nogal aardig overeenkomen. :)

logitech mx518, razer deathadder, microsoft intelli 3.0, zo heel veel verschillen ze niet qua vorm, het komt er ongeveer op neer dat ze vorm hebben van je hand als je die zeg maar los laat hangen, dan zou de muis daar ongeveer precies in moeten passen, een hele natuurlijke vorm dus.

Diamondback is sowieso een no-go imo, die maakt gebruik van een vorm zodat die muis rechts en linkshandig te gebruiken is, als je toch rechtshandig bent kun je beter gaan voor een "echte" rechtshandig gevormde muis, dat is toch weer net wat comfortabeler.

in ieder geval kiezen uit 1 van de 3 bovengenoemde dus, mx518, intelli 3.0 of deathadder,

voordeel van de logitech en microsoft is dat beide bedrijven niet moeilijk doen mocht je muis ooit eens kapot gaan, je krijgt dan zo een nieuwe opgestuurd als je ze opbelt, razer daarintegen is er wat moeilijker in en sowieso vind ik razer persoonlijk maar overpriced, te duur dus..

maargoed, lees dit maar eens door anders: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=89311

oke bedankt ^_^ Ik ben zelf idd rechtshandig dus dan zou een deathadder beter in de hand liggen, ik heb zelf vroeger ook een muis gehad die ongeveer de zelfde vorm had als de deathadder, alleen dan geen gaming mouse, maar hij leek erop en het lag aardige lekker in de hand.^_^

ik ben niet zown logitec fan :puh: Dus het gaat tussen de deathadder en de intelli. en ik vind eigenlijk de deathadder een mooiere look hebben (vooral dat logo ownt :puh:) dus das een uitgemaakte zaak :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mja zoveel maakt je keuze niet uit, om de precisie gaat het niet liggen, razer is ietsje kleiner als de intelli als ik het goed heb, en de intelli is net ietsje preciezer maar dat is ook bijna niet merkbaar. Doe er jezelf wel goed aan een fatsoenlijke muismat te halen, zodat je precisie nog meer ten goede komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...