De 1 aprilgrap van 2007: Bovenaan het forum verscheen de knop 'solliciteer', waarmee je kon solliciteren op enkele vacatures zoals 'GTA IV moderator' of 'WikiGTA medewerker'. Leden die erin trapten werden doorgelinkt naar het profiel 1-April.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
De 1 aprilgrap van 2007: Bovenaan het forum verscheen de knop 'solliciteer', waarmee je kon solliciteren op enkele vacatures zoals 'GTA IV moderator' of 'WikiGTA medewerker'. Leden die erin trapten werden doorgelinkt naar het profiel 1-April.
Recommended Comments