Jump to content

Light my Pyre

j0han15

Recommended Posts

De missie 'Light my Pyre' wordt gegeven door 'Lance Vance' in de buurt van Washington Beach, het huis van Lance. Daar in de buurt is een Ammo-Nation waar je een enorm krachtig wapen kunt kopen. Dit is de Spaz 12, die schiet met een grote kracht maar liefst vier kogels. Je moet dus na een explosie van Lance zijn kar naar de Mendez Mansion die is op Prawn Island. Zorg dat je altijd dichtbij Lance bent, neem bijvoorbeeld een sterke wagen zoals de politie wagen. Je drukt dan op L en doet een single drive-by met het joystickje dan kan je schieten naar de persoon die naast je is. Het is even oefenen, maar het lukt je vast en zeker. Zorg dat Lance op de bestemming komt en jullie gaan dan samen naar 'Armando' toe. Daar zul je een vuurgevecht met hem aan gaan. Ga rondjes lopen en zorg dat je achter hem komt te staan, schiet dan zo snel je kan met de Spaz 12 op hem, hij is nu in mum van tijd dood en je zult een slot scene krijgen. Louise Cassidy-Williams is vermoord door Armando, jij gaat wraak nemen op deze gebeurtenis in de vervolg missies. Een tip is om de Fire Fighter in Downtown te behalen, want dan ben je vuurbestendig. Veel succes en mocht het nog niet lukken dan kun je altijd nog een keer de vraag stellen. :klap:

Edit: Zie je wel dat je het kunt. Iemand anders zal hier vast wel wat aan hebben. _O_

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Ik heb nog een tip voor tijdens de achtervolging van Lance (zie dit maar als een toevoeging op SummerBase's post):

wanneer Lance met de Biker Angel weggereden is en rijdt op de boulevard van Ocean Beach, sta jij bij Lance's huis, voor zijn garage. Loop nu meteen naar rechts toe, en loop rechtdoor over het gras heen naar de eerstvolgende palmboom. Daar zie je een PCJ-600 staan, deze is uitermate geschikt om Lance bij te houden en drive-by's uit te voeren.

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Mission passed! twee minuten geleden dus als ik je nie tkan helpen, wie wel?

je gaat in de fontein staan met volle armour en health (die je net heb opgepakt/gekocht) als ze door de muru schieten dan pak je je rocket launcher en schiet je tegen de muur, one down.

er blijven een hele tijd mannetjes komen, na een tijdje (twee keer armour halen bij mij) kun je langs ze sneaken en via de achtertuin in de kamer komen waar 1 mendez je met een vlammenwerper je gaat bevuren. je equipt je spaz12(deze is handig omdat hij hem op de grond legt maar ander wapens kunnen ook, machine-gun/assault rifle ofzo.) als deze dood is zie je filmpje en heb je missie passed.

veel suc6

Delen op andere websites

• 3 weken later...

het is dus de bedoeling dat je lance naar zijn bestemming krijgt en niet om al die autos naar de terign te knallen? ofwa? ik snap er egt geen zak van deze missie kep hem al wel 20x gedaan :( , help pliz

Bewerkt: door Aoshi
Delen op andere websites

het is dus de bedoeling dat je lance naar zijn bestemming krijgt en niet om al die autos naar de terign te knallen? ofwa? ik snap er egt geen zak van deze missie kep hem al wel 20x gedaan :( , help pliz

In de missie: 'Light my Pyre' moet je op zoek naar Louise, deze heeft Armando opgesloten. Je moet Lance achtervolgen en zorgen dat hij tot het Mendez huis niks mankeert. Dus zorg ervoor dat hij absoluut niet dood gaat, als je bij de Mendez brothers villa bent aangekomen zal Lance het zelf verder regelen. Jij schiet gewoon alle bewakers neer en je gaat via de achterdeur naar binnen om Armando te vermoorden. Je kunt het gemakkelijk vermoorden door een Spaz 12 als wapen mee te nemen, want die is extra sterk en binnen een tweetal schots is hij zo dood. Je kunt dit geweer kopen in de Ammu Nation dichtbij Lance's huis. Je kunt ook Fire Fighter doen, want dan ben je vuurbestendig. Ook is het aan te raden om rondjes om hem heen te rennen zo voorkom je diverse botsingen of aanvaringen die dodelijk zijn. Dan nog even over het rijden, zorg dat je eens sterk voertuig pakt waarmee je Lance kunt achtervolgen, een politie wagen is er een voorbeeld van. Ik hoop dat het lukt en gebruik ook veel de Drive By, maar goed ik weet wel zeker dat het je gaat lukken. ^_^

Edit: Een Auto is veel sterker dan een motor, en zorg ook vooral dat je bij hem in de buurt bent, want je kent hem. Het is een rare vogel; ook wil ik je aanraden niet te gaan stressen als het niet helemaal wilt lukken. Ik weet dat je informatie nodig hebt zo diep in de nacht, maar ik ga nu onder de wolken (dekens/slapen). Dus antwoord zal morgen vroeg komen. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Ik zat daarnet ook even vast bij deze missie.

Na 4x proberen heb ik de missie gehaald door de PCJ-600 te nemen ( wat Pietje II hierboven beschrijft ) en gewoon op de motor te blijven zitten en de vijanden hun auto gewoon met drive - by in vuur te steken.

Het is wel irritant dat Lance in de weg zal rijden , maar na een tijdje weet je ongeveer waar hij allemaal rijd.

Probeer hem ook heel goed bij te houden! ( lees wat SummerBase schreef hierboven !)

Als je bij het gebouw v/d gebroeders Mendez aankomt schiet je gewoon alles en iedereen overhoop met de Spaz (of Shotgun ), dit doe je door van vijand naar vijand te 'locken' ( R indrukken en met de D-Pad met het linker en rechter pijltje wisselen van vijand ).

LET OP! Je hoeft niet alle vijanden dood te schieten maar probeer een weg uit te stippelen naar de ingang ( licht blauwe marker op de map , ik ben langs links gegaan)

Daarna ga je een gevecht aan met Mendez , als het gevecht een tijdje bezig is dan komen er " guard " , van die guards moet je je niets aantrekken!

Je moet je alleen concentreren op Mendez , die dan een Vlammenwerper heeft ! De beste / gemakkelijkste optie is om , heel de tijd rondjes te lopenen soms ( als je achter Mendez staat ) eens op hem te schieten. (dit heb ik gedaan met een Machine Gun) ( zie ook post van InneX )

Succes en hopelijk heb je wat aan mijn post!

Edit :

Als de missie echt niet lukt , kan je jouw savegame posten in het 'Savegame Aanvraag - Topic'.

Daar kan een ander lid de missie voor jouw voltooien zodat jij dan verder kan spelen ;).

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

• 4 weken later...

is light my pyre de laatste missie?

oneej ik heb hem net gehaald na 3 keer hij leek me super moelijk maar valt gewoon mee je moet gwon die pcj-600 pakken en de spaz 12 voor die mennekes doet te schieten je moet de helft gwon laten staan en vlug naar de deur lopen daarna moet je die mendez doden omdat die mendez een vlammenwerper heeft is het handig als je eerst ffkes fire fighter missies doen want dan hoef je hem alleen maar 4 keer of zo te schieten met een spaz

dit was een tip ik hoop dat je er veel aan hebt

Bewerkt: door timmie1993
Delen op andere websites

is light my pyre de laatste missie?

Light my Pyre is niet de laaste missie. Dit kon je terugvinden op deze lijst van WikiGTA. Echter moet je er rekening mee houden dat enkele missie's in andere volgorde's kunnen zijn gedaan maar uiteindelijk is het niet mogelijk om Lighy my Pyre als laaste missie van de Storyline te doen. Dan vraag je je vast af, wat is dan wel de laaste missie van de Storyline? De laaste missie van de Storyline van VCS is Last Stand van Ricardo Diaz. Nog heel veel plezier met het uitspelen van VCS en VCs in het algemeen.

Delen op andere websites

Neen , de laatste missie van GTA : Vice City Stories is ' The Last Stand ' die gegeven word door ' Ricardo Diaz '. In ' The Last Stand ' moet je eerst , met de hunter , een gebouw van ' The Mendez Brothers ' kapotschieten om daarna in dat appartement iedere bodygaurd neer te knallen. Verder kon je ook eens een bezoekje brengen aan dé Nederlandstalige GTA encyclopedie , genaamd WikiGTA.org. Na ' Light My Pyre ' moet je nog een 6 à 7 tal missie's doen om de complete storyline uit te spelen.

Succes!

Indien je problemen ondervind met het uitspelen van ' Light My Pyre ' kijk je best eens hier of hierboven.

Edit ; Te laat ... :{

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...