joopykoopy Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 ik heb gta sa geinstaleert en na de intro dan krijg je z'n venster met allerlij plaatjes en bij mij staat die er 2 seconden op en keert hij terug naar windows weet iemand wat ik er aan kan doen? system specs van mijn pc amd sempron 2600+ (2.0 ghz) 512 mb ram 64 mb videokaart en dirextX is geinstaleert greetz joopykoopy Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Dit hoort volgens mij thuis in SA: Hardware problemen. Als je SA illegaal hebt mogen wij je niet helpen. Maar hier kun je een topic vinden met hetzelfde probleem. Hopelijk heb je er wat aan. EDIT: Hier is nog een topic met hetzelfde probleem. Bewerkt: 17 mei 2007 door Daffy Duck Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dit hoort volgens mij thuis in SA: Hardware problemen. Als je SA illegaal hebt mogen wij je niet helpen.Maar hier kun je een topic vinden met hetzelfde probleem. Hopelijk heb je er wat aan. EDIT: Hier is nog een topic met hetzelfde probleem. dit is SA: Hardware problemen....... >>> Door Dutchy3010: Ja, ik heb het topic verplaatst. <<< en ik heb ook dat mijn gta het niet doet maar hij gaat niet terug naar windows.. hij loopt gwoon compleet vast Reageren
elyb0y Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Dit hoort volgens mij thuis in SA: Hardware problemen. Als je SA illegaal hebt mogen wij je niet helpen.Maar hier kun je een topic vinden met hetzelfde probleem. Hopelijk heb je er wat aan. EDIT: Hier is nog een topic met hetzelfde probleem. In die topics kan je geen oplossing vinden voor dit probleem Reageren
GtaSlave Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Ikzelf denk dat het aan je videokaart ligt... 64mb is niet zo heel veel namelijk! Dus kijk op internet of op de achterkant van je doosje of je videokaart aanbevolen word! Edit Download anders ook even de nieuwe drivers voor je video-kaart. Vriendelijke Groeten, GtaSlave Bewerkt: 13 juni 2007 door GtaSlave Reageren
joopykoopy Geplaatst: 1 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 sorry dat het zo lang duurde was het topic kweit doordat het verplaatst was maar goed ik denk dat het ook wel aan mijn videokaart kan liggen dat ding is onboard dus dan is het geheugenverbruik in te stellen maargoed ben niet vanplan om een nieuwe videokaart aan te schaffen voor aleen z'n spel daar zijn die dingen nou net ietsjes te duur voor nu heb ik ook maar 192 mb ram heb nog een van 512 mb liggen aleen die is fout en de garantiebonnetje heb ik ook al niet meer is bij een actie van m'n moeder weg ge gooit zat in de doos van m'n pc en die heeft m'n moeder bij het oud papier gedaan maargoed daar lig ik geen nacht van wakker kan wel een keer proberen als ik die 512 er in stop nadat sa is geinstaleerd dan de videokaart 265 mb geven en het weer proberen veel succes met problemen oplossen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.