Jump to content
Joriz

Vele nieuwe screenshots van The Ballad of Gay Tony!


Zojuist hebben we van Rockstar Games zeer veel nieuwe mooie screenshots ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de screenshots is de actie te zien die ook eerder in de trailer was te zien. Ook is te zien dat onze zeer betrouwbare bron gelijk had. Zoals je hieronder kan zien komen APC Tanks echt terug in GTA4: The Ballad of Gay Tony.

Alle screenshots zijn in de galerij te bekijken. The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE voor 1600 MS points.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er weer erg goed uit. Ik heb inmiddels van alledrie de tot nu toe geziene helikopters het model gevonden waarop ze zeer waarschijnlijk gebaseerd zijn.

1 en 2.



gallery_1_129_284492.jpg

3.



gallery_1_129_65680.jpg

1. Duidelijk de CH-54 Tarhe heavy lift helicopter. (Of een andere nieuwere versie daarvan)

2. Waarschijnlijk een Augusta A109S Grand, als je kijkt naar de spits toelopende neus en de vorm van de staart. Ik had zelf al het vermoeden bij het zien van de eerste screens verwerkt in de release poster (waarbij we voor het eerst Luis zagen met een parachute op zijn rug) dat hij op die screens uit iets anders springt dan een Anihilator. :Y Het Augusta A109S type wordt veel geleverd aan rijke amerikanen die graag een eigen helikopter willen, dus zou goed passen binnen de "rijke" storyline van TBOGT. :tu:

3. De A/MH-6 "Little Bird". Een kleine, wendbare aanvalshelikopter die ingezet kan worden ter ondersteuning van grondtroepen. Ook kunnen ze worden ingezet om kleine teams snel te droppen. In de film Black Hawk Down kan je deze kleine vliegjes mooi in actie zien, zie onderstaande scène uit de film.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook is het het waard om even een stukje te quoten uit de preview/handson van Xboxonly.nl.

De automatische shotgun daarentegen, dat is een compleet ander verhaal. Dit monster wapen heeft twee soorten munitie, exploderende en hagelmunitie. Vooral met de eerste soort kun je flink wat schade aanrichten. Als je de shotgun leegblaast op een politieauto dan zal deze volledig indeuken op de plek waar je de auto raakt. Bij één wagen was het zelfs zo erg dat de agenten nog wel leefden, maar dat ze gewoon niet meer uit de auto konden komen. Het realisme in de schade die je aan de auto’s doet is echt fenomenaal, het ziet er super uit. Overigens geldt dit niet alleen voor de schade die de geweren doen, ook als je tegen een paaltje aan rijdt is de deuk een stuk realistischer. De Rockstar medewerkers waren niet helemaal zeker of het schademodel is verbeterd, maar ik zei tijdens de demo al dat ik er wel een krat bier op wilde zetten en dat zeg ik nu nog.

Oftewel, desastreuze schade door de nieuwe shotgun. _O_ En serieus, agenten die vast blijven zitten in hun auto omdat het portier niet meer open wil? Geniaal! :tu:

Het volledige artikel vindt je hier.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook is het het waard om even een stukje te quoten uit de preview/handson van Xboxonly.nl.

Oftewel, desastreuze schade door de nieuwe shotgun. _O_ En serieus, agenten die vast blijven zitten in hun auto omdat het portier niet meer open wil? Geniaal! :tu:

Het volledige artikel vindt je hier.

Yay, nog meer schade :D

Ik heb er nu zoo zin in he, nog maar een maandje + paar dagen :D:eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...