Jon-asses Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Beste mensen, Het leek me vet de meeste van mijn sigs die ik ooit heb gemaakt eens allemaal op een rijtje zou posten op GTAForum. Ze staan op chronologische volgorde : signatures (slechte kwaliteit ) Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 5 april 2009 door Jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 De mooiste is van Diego. Ik geef die ene dikvetgedrukte 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joker-jb Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 leuk om te zien hoe je steeds beter geworden bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2008 Ik ga even op in je Space Achtergrondje: Ik vind dit echt prachtig gemaakt. Alleen jammer bij de eclipse, die planeet zou een eigen textuur moeten hebben en iets bollere vorm. Nu is het net een platte schijf namelijk. De planneet helemaal onderaan met de bergen en het meertje is mooi gedaan (zeker een bergen stock met veel lucht erbij?). Maarja ik vind het prachtig en ik geef je een dikke 9/10. Als die planeet iets verbetert word is het bijna een 10 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Immense update! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 En een mooi bump. Ik vind ze er mooi uit zien, ook kun je goed zien dat ze op chronologische volgorde staan omdat de allereerste sig niet echt mooi is. Is de resolutie van die laatste wallpaper groter of is dit de normale resolutie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Als dit echt al je werk is vindt ik het héél knap hoe je zo snel zo goed bent geworden. Beste sig: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Ik dacht bovenaan de pagina dat dit een garpje was. Die sig van FIFA06 ben ik niet van je gewend. Maar het is geweldig mooi om te zien hoe alles steeds gevorder en professioneler wordt. Je mag echt van geluk spreken met deze gave. Maar weinig mensen hebben dit soort inzichten. Weliswaar gebruik je veel sporters, en ook veel dezelfde stijl. Maar naarmate je verder naar onder gaat zie je dat je veel meer in je hoed hebt. KIU Bewerkt: 14 januari 2009 door Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 KUTGW! 20/10 Zo mooi gemaakt. En een vraagje: Die voetbal sigs bijna onderaan, welke tuts gebruik jij daar voor? die van Robinho tot Ruud van Nistelrooy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ik vindt dat ik jou op dit moment de beste graphicus vindt, als ik al die meesterwerken zie. Zou je er eentje voor mij met plezier willen maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Bedankt jongens! Doet me echt deugd om dit te horen, hiervoor doet een graphicus het. @Cabyon, als je me een render/stock doorstuurt wil ik wel wat proberen. @Remcconen: Ik volg de laatste tijd amper tot geen tuts. Oefenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik ga op het werkje van Franqois Sterchele. Leuk effect bij de handschoen, alleen die vind ik iets telicht. Het stukje waar je hem in 't zwart ziet is erg goed gelukt, niet te donker maar ook niet telicht. Bij je andere werk zie je dat je steeds beter word. Ik geef hem een 8.5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Bedankt jongens! Doet me echt deugd om dit te horen, hiervoor doet een graphicus het. @Cabyon, als je me een render/stock doorstuurt wil ik wel wat proberen. @Remcconen: Ik volg de laatste tijd amper tot geen tuts. Oefenen Wat voor effecten gebruik je dan? Of heb je misschien een tut ergens gevonden/gemaakt om zo'n idee te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Voor dat Jon wordt overspoelt met dit soort reacties: Het klinkt misschien cliché maar oefenen is de boodschap. Ik heb Photoshop denk ik al van 2005, een dikke 3 jaar dus. Het begin was ook heel moeilijk van mij en ik keek ook naar heel veel mensen op en naar hun sigs. In dit topic zie je ook dat ik van quasi 0 begon.Die effecten maak ik met verschillende filters enzo, echt moeilijk uit te leggen? Die tut is al meer dan een jaar geleden gemaakt toen ik nog niet echt goed met Photoshop overweg kon. Even een tip, zoek naar (light) textures op http://www.deviantart.com/. Sla mooie dingen op en zet ze in je sig op screen of color dodge Oefen vooral verder en laat de moed niet zakken! Dit zei hij tegen mij toen ik er naar vroeg. Lees het maar eens goed door en volg zijn wijze raad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik ga op het werkje van Franqois Sterchele. Leuk effect bij de handschoen, alleen die vind ik iets telicht. Het stukje waar je hem in 't zwart ziet is erg goed gelukt, niet te donker maar ook niet telicht. Bij je andere werk zie je dat je steeds beter word. Ik geef hem een 8.5. Dat is ook al zo lang geleden dat ik die gemaakt heb. @Hackman: Bedankt voor me te helpen en dit te posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.