eerst en vooral: ik heb op dit forum al overal gezocht voor een asi mod te installeren maar het lukt gewoon niet
(heb al een paar keer een mod proberen te installeren op mijn gta IV en het is nog nooit gelukt, ik verwijderde daarna wel altijd die asi files omdat mijn spel altijd crashte)
dit is wat ik deze keer gedaan heb:
ik heb een asi loader gedownload, dan een FileCheckFix gedownload en dan nog zoiets dat het die mods niet blokeerd als je multiplayer gaat (zelf speel ik geen multiplayer maar heb het er toch maar ingezet)
dan zet ik al die files in mijn gta IV map (F:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) en dan plaats ik daar ook een asi mod bij (heb die prison break mod er in geplaatst, de bestanden daarvan die ik er ingeplaatst heb zijn:
lowr_diff_000_b_uni.wtd
Prison.asi
Prison.ini
uppr_diff_014_a_uni.wtd
wist niet juist welke er in moesten dus heb ze er maar allemaal ingezet
dan starte mijn gta IV zonder problemen (ik dacht eindelijk ) nu heb ik 3 sterretjes wanted level die pakken mij op en toch ga ik niet naar de gevangenis (heb het 3de stuk van het eiland ook al vrijgespeelt dus daar zal het niet aan liggen)
toen ik mijn gta IV voor de eerste keer opstarte vorige week patchte hij mijn game, ik weet niet welke patch het was maar toen die dat vanzelf installeerde stond er beneden in dat installatie scherm patch 5
wie weet wat ik verkeerd doe en kan me helpen?
(ik wil gerust die mod weg doen en een andere dan proberen dat boeit niet, als ik maar snap wat ik verkeerd doe )
alvast bedankt.
zie juist dat mijn post in de verkeerde category staat, mijn excuses daarvoor.
eerst en vooral: ik heb op dit forum al overal gezocht voor een asi mod te installeren maar het lukt gewoon niet
(heb al een paar keer een mod proberen te installeren op mijn gta IV en het is nog nooit gelukt, ik verwijderde daarna wel altijd die asi files omdat mijn spel altijd crashte)
dit is wat ik deze keer gedaan heb:
ik heb een asi loader gedownload, dan een FileCheckFix gedownload en dan nog zoiets dat het die mods niet blokeerd als je multiplayer gaat (zelf speel ik geen multiplayer maar heb het er toch maar ingezet)
dan zet ik al die files in mijn gta IV map (F:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) en dan plaats ik daar ook een asi mod bij (heb die prison break mod er in geplaatst, de bestanden daarvan die ik er ingeplaatst heb zijn:
lowr_diff_000_b_uni.wtd
Prison.asi
Prison.ini
uppr_diff_014_a_uni.wtd
wist niet juist welke er in moesten dus heb ze er maar allemaal ingezet
dan starte mijn gta IV zonder problemen (ik dacht eindelijk
) nu heb ik 3 sterretjes wanted level die pakken mij op en toch ga ik niet naar de gevangenis (heb het 3de stuk van het eiland ook al vrijgespeelt dus daar zal het niet aan liggen)
toen ik mijn gta IV voor de eerste keer opstarte vorige week patchte hij mijn game, ik weet niet welke patch het was maar toen die dat vanzelf installeerde stond er beneden in dat installatie scherm patch 5
wie weet wat ik verkeerd doe en kan me helpen?
(ik wil gerust die mod weg doen en een andere dan proberen dat boeit niet, als ik maar snap wat ik verkeerd doe
)
alvast bedankt.
zie juist dat mijn post in de verkeerde category staat, mijn excuses daarvoor.
Bewerkt: door bartos01