- Reacties 52
- Bezichtigingen 10k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Revolution-Designer 21 posts
-
Puma 6 posts
-
Bierbuikje 5 posts
-
Basssss 5 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Welkom bij de GTAForum Modding Contest! Deze contest is bedoeld om de modding community wat leven in te blazen! In dit topic zal informatie gegeven worden over hoe je kunt meedoen en wat de bedoeling is. Ook is er uitleg voor beginnende modders. Iedereen mag meedoen aan deze contest! Al ben je een groentje die nog nooit een modding tool heeft aangeraakt of een echte modding-veteraan die al tientallen mods heeft gereleased! (Deze contest is goedgekeurd door Dutchy3010, PatrickW en Dabeast.)
Wat is de bedoeling?
De bedoeling is heel simpel, maak een compleet zelfgemaakte mod en stuur hem in. Het mag van alles zijn, een scripting/coding mod, een model mod of een map mod. Voor de beginnende modder: verder in het topic meer informatie om te beginnen! Als alle mods zijn ingeleverd zullen de mods vergeleken worden met elkaar en de beste wint, natuurlijk mogen andere mensen ook stemmen op hun favoriete mod! Nu denk je natuurlijk: 'Dat is oneerlijk! Ik kan nooit op tegen Puma!'
Geen paniek, het gaat er niet om wie de mooiste, meest stralende of ingewikkeldste mod heeft, nee het gaat erom wie de origineelste mod heeft. Zo kan iedereen met zijn originele idee winnen!
De regels voor jezelf en je mod:
Regels voor het stemmen:
Wat krijgt de winnaar?
De winnaar met de beste mod krijgt een schitterende badge samen met de titel van winnaar GTAForum Modding Contest (2009). En natuurlijk de roem voor de titel.
Ik ben een n00b in modding, wat nu?
Zoals al eerder gezegd is, iedereen mag meedoen! Dus ook beginnende modders. Eerst zul je moeten kiezen wat voor mod je gaat maken: scripting, moddeling, of mapping mod. In dit topic vind je instructies om te beginnen: -Ik wil leren modden!-
Maar ik heb toch een paar tutorials in het speciaal opgezocht:
- Scripting: -Tutorial-
- Modelling: -Tutorial 1- -Tutorial 2-
- Mapping: -Tutorial 1- -Tutorial 2-
Meedoen:
Als je mee wil doen hoef je alleen een PB te sturen naar mij, RD. De PB moet er als volgt uitzien:
Je kunt je inzending insturen tot en met 15 December 2009! Vanaf die datum kun je, je mod insturen tot en met30 December. Hoe dit moet word op die datum aangegeven.
Inzenden:
Als je uiteindelijk klaar bent met je mod kun je hem insturen. Dit kan ook gedaan worden via PB. Ten eerste moet je minimaal 1 screenshot of filmpje van je mod hebben. Ten tweede, als je, je mod instuurt moet er een link bij zitten die naar een download locatie van de mod leid bijv. Megapuload. Ten derde, een duidelijke beschrijving wat de mod precies inhoud.
Om het gemakkelijk te maken is hier een code voor je PB:
Succes met je mod, je mag tot 30 December insturen! Op 1 Januari zal er een stemtopic worden aangemaakt waarin iedereen mag stemmen op zijn/haar favoriete mod.
Deelnemers:
[table=simple]
Forumnaam:|Mod Soort:
Bierbuikje|Cleo Scripting + Animatie Bewerking
Jorge_F|Modelling + Mapping
David22|Modelling + Mapping
BC7|Scripting
Remi-X|Modelling + Mapping
Puma|Modelling en/of Mapping
Beagle|Modelling
JuniorJoost|Modelling
Basssss|Cleo Scripting
Megadreams|Cleo Scripting
-|-
[/table]
Stemmen:
Alle mods zijn ingestuurd en hier zijn instructies om te stemmen: >Stemtopic<
Vragen en reacties kun je hier, in dit topic kwijt.
Bewerkt: door Revolution-Designer