Jump to content
Geplaatst:
comment_1544663

w1vjes.jpg

Welkom bij de GTAForum Modding Contest! Deze contest is bedoeld om de modding community wat leven in te blazen! In dit topic zal informatie gegeven worden over hoe je kunt meedoen en wat de bedoeling is. Ook is er uitleg voor beginnende modders. Iedereen mag meedoen aan deze contest! Al ben je een groentje die nog nooit een modding tool heeft aangeraakt of een echte modding-veteraan die al tientallen mods heeft gereleased! (Deze contest is goedgekeurd door Dutchy3010, PatrickW en Dabeast.)

Wat is de bedoeling?

De bedoeling is heel simpel, maak een compleet zelfgemaakte mod en stuur hem in. Het mag van alles zijn, een scripting/coding mod, een model mod of een map mod. Voor de beginnende modder: verder in het topic meer informatie om te beginnen! Als alle mods zijn ingeleverd zullen de mods vergeleken worden met elkaar en de beste wint, natuurlijk mogen andere mensen ook stemmen op hun favoriete mod! Nu denk je natuurlijk: 'Dat is oneerlijk! Ik kan nooit op tegen Puma!' :clown:

Geen paniek, het gaat er niet om wie de mooiste, meest stralende of ingewikkeldste mod heeft, nee het gaat erom wie de origineelste mod heeft. Zo kan iedereen met zijn originele idee winnen!

De regels voor jezelf en je mod:

• Je mod is helemaal zelfgemaakt, je mag niet andermans mods insturen of een model van een ander met je eigen texture bijv.
  • Er mogen maximaal 2 mods per persoon ingestuurd worden.
  • Je mag niet met een andere modder samenwerken, je mod mag alleen door jezelf gemaakt zijn. (Een ander mag je wel helpen met kleine dingetjes, zolang het maar niet helemaal samen gemaakt is.)
  • Eerder gemaakte mods die voor 6 December 2009 zijn gereleased door jou mogen niet ingestuurd worden.
  • Als je een mod hebt ingestuurd kun en mag je hem niet meer updaten met een nieuwere versie.
  • Je mag een mod maken voor elke GTA, dus ook GTA IV!
  • Je mag je ingestuurde mod pas in een apart topic releasen als het stemtopic geopend is.

Regels voor het stemmen:

• Je mag niet op je eigen mod stemmen.
  • Stemmen mag in het stemtopic wanneer deze word aangemaakt.
  • Je stem is definitief, je kunt je stem niet meer intrekken.

Wat krijgt de winnaar?

De winnaar met de beste mod krijgt een schitterende badge samen met de titel van winnaar GTAForum Modding Contest (2009). En natuurlijk de roem voor de titel. :bier:

Ik ben een n00b in modding, wat nu?

Zoals al eerder gezegd is, iedereen mag meedoen! Dus ook beginnende modders. Eerst zul je moeten kiezen wat voor mod je gaat maken: scripting, moddeling, of mapping mod. In dit topic vind je instructies om te beginnen: -Ik wil leren modden!-

Maar ik heb toch een paar tutorials in het speciaal opgezocht:

- Scripting: -Tutorial-

- Modelling: -Tutorial 1- -Tutorial 2-

- Mapping: -Tutorial 1- -Tutorial 2-

Meedoen:

Als je mee wil doen hoef je alleen een PB te sturen naar mij, RD. De PB moet er als volgt uitzien:

Je kunt je inzending insturen tot en met 15 December 2009! Vanaf die datum kun je, je mod insturen tot en met30 December. Hoe dit moet word op die datum aangegeven.

Inzenden:

Als je uiteindelijk klaar bent met je mod kun je hem insturen. Dit kan ook gedaan worden via PB. Ten eerste moet je minimaal 1 screenshot of filmpje van je mod hebben. Ten tweede, als je, je mod instuurt moet er een link bij zitten die naar een download locatie van de mod leid bijv. Megapuload. Ten derde, een duidelijke beschrijving wat de mod precies inhoud.

Om het gemakkelijk te maken is hier een code voor je PB:

[b]Forumnaam:[/b]
[b]Mod soort:[/b]
[b]Beschrijving:[/b]
[b]Download locatie:[/b]
[b]Screenshot/filmpje:[/b]

Succes met je mod, je mag tot 30 December insturen! Op 1 Januari zal er een stemtopic worden aangemaakt waarin iedereen mag stemmen op zijn/haar favoriete mod.

Deelnemers:

[table=simple]

Forumnaam:|Mod Soort:

Bierbuikje|Cleo Scripting + Animatie Bewerking

Jorge_F|Modelling + Mapping

David22|Modelling + Mapping

BC7|Scripting

Remi-X|Modelling + Mapping

Puma|Modelling en/of Mapping

Beagle|Modelling

JuniorJoost|Modelling

Basssss|Cleo Scripting

Megadreams|Cleo Scripting

-|-

[/table]

Stemmen:

Alle mods zijn ingestuurd en hier zijn instructies om te stemmen: >Stemtopic<

Vragen en reacties kun je hier, in dit topic kwijt.

Bewerkt: door Revolution-Designer

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 10k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Revolution-Designer
    Revolution-Designer

Welkom bij de GTAForum Modding Contest! Deze contest is bedoeld om de modding community wat leven in te blazen! In dit topic zal informatie gegeven worden over hoe je kunt meedoen en wat de bedoeling

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1556574

Ik wil even melden dat er niet echt veel kans is dat ik mijn mod zal afkrijgen tegen 30 december ik ben er in ieder geval druk mee bezig,

ik hoop dat ik hem zal afkrijgen anders zal ik jou (revolution-designer) dit wel laten weten via PB.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1556936

Ik wil even melden dat er niet echt veel kans is dat ik mijn mod zal afkrijgen tegen 30 december ik ben er in ieder geval druk mee bezig,

ik hoop dat ik hem zal afkrijgen anders zal ik jou (revolution-designer) dit wel laten weten via PB.

Oke, is goed. Je mag trouwens op 30 December ook nog inleveren.

Geplaatst:
comment_1556967

Ik heb maar besloten een kleinere mod te maken en dit in Cleo die andere was te groot voor deze contest maar daarna zal ik hem nog wel afwerken maar voor de contest zal ik iets kleiners maken ;)

Geplaatst:
comment_1559023

Even een berichtje van mij. Als je een hele grote mod hebt, en je hem niet via Megauploads ofso wilt verzenden, mag je mij een PB sturen, dan zet ik hem even op mijn website totdat RD hem heeft. Misschien is dat makkelijk?

Edit: dan geef ik dus toegang tot mijn website, dan kan je uploaden. (tijdelijk dan.)

Ik hoor het wel.

Bewerkt: door Fedmas

Geplaatst:
comment_1559091

Hey boys!

Hier even een berichtje van mij! Helaas kan ik de deadline niet redden, te druk met me studie enzovoort blablabla.

Ik kan wel mededelen dat wat ik al gemaakt had wel uitgebracht wordt als modificatie! Helaas dus niet voor de modding contest (ga geen half werk afleveren ;) ).

Laterz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559752

Even een berichtje van mij. Als je een hele grote mod hebt, en je hem niet via Megauploads ofso wilt verzenden, mag je mij een PB sturen, dan zet ik hem even op mijn website totdat RD hem heeft. Misschien is dat makkelijk?

Edit: dan geef ik dus toegang tot mijn website, dan kan je uploaden. (tijdelijk dan.)

Ik hoor het wel.

Is goed, maar ik raad de deelnemers toch aan om het te uploaden via een site zoals Rapdishare of Megaupload aangezien mensen die mogen stemmen ook toegang nodig hebben tot de mod.

Hey boys!

Hier even een berichtje van mij! Helaas kan ik de deadline niet redden, te druk met me studie enzovoort blablabla.

Ik kan wel mededelen dat wat ik al gemaakt had wel uitgebracht wordt als modificatie! Helaas dus niet voor de modding contest (ga geen half werk afleveren ;) ).

Laterz

Helaas, ik schrap je van de lijst, volgende keer beter.

hey, ik heb lekker niks voor contest, dus meld mee maar af :')

Geschrapt.

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
comment_1559832

Laatste dag, toch nog even iedereen succes wensen met het halen van de deadline!

Ik upload m'n mod wel op m'n site (onder een rare naam) en dan stuur ik je de link, als je dat goed vindt.

Geplaatst:
comment_1559841

Iedereen succes. Jij ook nog succes, al weet ik dat je hem al af hebt. Ik moet het filmpje nog afmaken en de fotos nemen. Dan stuur ik de mijne ook in.

Jammer dat er al een paar de mod niet konden af krijgen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1559948

Laatste dag, toch nog even iedereen succes wensen met het halen van de deadline!

Ik upload m'n mod wel op m'n site (onder een rare naam) en dan stuur ik je de link, als je dat goed vindt.

Je kunt hem gewoon op je eigen site uploaden, zolang iedereen maar toegang heeft tot je mod. :)

Beste,

Ik red de deadline niet voor de modding contest, mede omdat ik de laatste week(en) geen tijd heb gehad en de afgelopen dagen ziek ben.

Daarom kan ik me mod voor de contest ook niet inleveren.

BC7

BC7, geschrapt. :(

Geplaatst:
comment_1560197

Beste,

Helaas ik heb hard gewerkt maar mijn mod is niet af doormiddel van een fout waar ik mee zat en niet opgelost kreeg, daardoor heb ik de rest van de mod ook niet kunnen afwerken, sorry, ik kan wel zeggen dat ik deze mod als deze uiteindelijk af is toch zal releasen net als die MPack mod waar ik eerst mee bezig was ;)

MVG,

Megadreams

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1560355

Beste,

Helaas ik heb hard gewerkt maar mijn mod is niet af doormiddel van een fout waar ik mee zat en niet opgelost kreeg, daardoor heb ik de rest van de mod ook niet kunnen afwerken, sorry, ik kan wel zeggen dat ik deze mod als deze uiteindelijk af is toch zal releasen net als die MPack mod waar ik eerst mee bezig was ;)

MVG,

Megadreams

:-( geschrapt.

Dan blijven er nog 5 deelnemers over:

Bierbuikje

David22

Puma

JuniorJoost

Basssss

Van 2 weet ik er zeker dat ze iets gaan inleveren, ik hoop dat de andere 3 er ook zeker van zijn dat ze hun mod af hebben. :{

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.