Heej allemaal, ik ben Lars Schildt en heb hier zojuist geregistreerd. Ik ben vrij goed in kleding modden. Binnenkort zal ik een topic maken in de Modding Showroom.
Maar even naar mijn vraag. Ik heb zojuist de velgen van een Sultan op een Premier gezet en ik heb precies geëxporteerd zoals het moet. Ook de textures heb ik met SparkIV geëxporteerd naar de map met de gemodde premier.wft en vervolgens beide bestanden geïmporteerd. Maar hij leest nu de textures niet in het spel en de achterwielen zijn gigantisch groot (ziet er wel heel funny uit ) terwijl het in ZModeler er allemaal goed uitziet (zonder de textures dan).
Heej allemaal, ik ben Lars Schildt en heb hier zojuist geregistreerd. Ik ben vrij goed in kleding modden. Binnenkort zal ik een topic maken in de Modding Showroom.
Maar even naar mijn vraag. Ik heb zojuist de velgen van een Sultan op een Premier gezet en ik heb precies geëxporteerd zoals het moet. Ook de textures heb ik met SparkIV geëxporteerd naar de map met de gemodde premier.wft en vervolgens beide bestanden geïmporteerd. Maar hij leest nu de textures niet in het spel en de achterwielen zijn gigantisch groot (ziet er wel heel funny uit
) terwijl het in ZModeler er allemaal goed uitziet (zonder de textures dan).
Een paar afbeeldingen ervan:
Alsjeblieft help
MVG, Lars.