Geplaatst: 9 november 201014 jaren comment_1750901 Excuseer Hayte Budget: 800 euro, indien nodig tot de 900 euro. Doel: Gamen, vooral RTS. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld, schijnt goedkoper te zijn. Benodigde randapparatuur: Geen. Besturingssysteem: Heb nog een Windows 7 schijfje liggen, dus neen. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Klavier, monitor, muis, headset. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Het beste. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door het bedrijf. Extra koeling (voor overklokken)?: Als het in het budget past. Bewerkt: 10 november 201014 jaren door Badman
Geplaatst: 9 november 201014 jaren comment_1750903 [b]Budget[/b]: [b]Doel[/b]: [b]Desktop of laptop[/b]: [b]Merk pc of samengesteld[/b]: [b]Benodigde randapparatuur[/b]: [b]Besturingssysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: [b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:
Geplaatst: 10 november 201014 jaren comment_1751083 Lijkt me wel, aangezien hij niks wil hergebruiken.
Geplaatst: 10 november 201014 jaren Auteur comment_1751115 Daar ben ik even te snel geweest, ik heb hier nog een muis, klavier, monitor en headset liggen. Ik heb dus enkel de computer zelf nodig.
Geplaatst: 27 november 201014 jaren comment_1759074 Kijk eens hier! Iemand met ongeveer dezelfde wensen als iemand die ik net heb geholpen! http://www.gtaforum.nl/topic/116332-nieuwe-pc-voor-maxvito/page__view__findpost__p__1759043 Deze post past ook goed in dit topic. 800 euro precies met de beste spullen voor die prijs.
Excuseer Hayte
Budget: 800 euro, indien nodig tot de 900 euro.
Doel: Gamen, vooral RTS.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld, schijnt goedkoper te zijn.
Benodigde randapparatuur: Geen.
Besturingssysteem: Heb nog een Windows 7 schijfje liggen, dus neen.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Klavier, monitor, muis, headset.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Het beste.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door het bedrijf.
Extra koeling (voor overklokken)?: Als het in het budget past.
Bewerkt: door Badman