Jump to content

[SP] Voetbalcoach - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    18

  • Crazy-Ghost

    10

  • NandroDavids

    8

  • Guardian1980

    5

Ik doe graag mee aan voetbalgerelateerde spellen, maar zelfs na het hoofdtopic drie keer doorgelezen te hebben, snap ik er helemaal niks van. Niet zozeer specifieke delen die mij onduidelijk zijn, het complete plaatje is nog wazig voor mij. Ik ben verder ook niet bekend met Profcoach, maar misschien moet je de uitleg nóg iets meer aanpassen met het oog op de newbies.

Verder tof dat je dit organiseert, juich ik van harte toe. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een hele domme vraag, maar hoe worden de wedstrijden gespeelt?

Op een voetbalveld, ergens in Europa.

Met andere woorden, we kijken naar de CL in het echt.

Voor de uitleg, zal morgen eens kijken of ik het duidelijker kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik een vraagje. Je zegt dat de deadline op 20:45 op de desbetreffende datum is. Alleen de meeste opstellingen worden al een uur van te voren bekend gemaakt. Is dit niet oneerlijk tegenover andere die hun opstelling al eerder inleveren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik een vraagje. Je zegt dat de deadline op 20:45 op de desbetreffende datum is. Alleen de meeste opstellingen worden al een uur van te voren bekend gemaakt. Is dit niet oneerlijk tegenover andere die hun opstelling al eerder inleveren?

De deadline ligt altijd op het punt dat de wedstrijd begint. Wanneer jij je opstelling inlevert, is helemaal aan jouw om te bepalen. Als jij het als voordeel ziet je opstelling later in te leveren, dan doe je dat toch?
Link to comment
Delen op andere websites

De wedstrijden beginnen (meestal) om 20:45 uur, dus de deadline ligt ook op die tijd.

Wedstrijden in Oost Europa willen wel eens eerder beginnen. Is het niet een idee om in het reglement in het hoofdtopic te zeggen dat de deadline ligt bij de aanvang van de wedstrijd? Dit voorkomt dan discussie, lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...