Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Michael, Franklin & Trevor nagetekend in 80's Vice City stijl!

Wat sommige mensen kunnen tekenen is echt zo mooi dat je bijna zou denken dat het bij Rockstar Games weg komt. Zo liet ik al eerder fanart zien van Patrick Brown en Amirul Hafiz. Wat ik nu op het internet ben tegengekomen is echt mooi! GTA-fan Gerrel Saunders heeft geheel in 80's Vice City stijl de GTA5 hoofdpersonages Michael, Franklin en Trevor nagetekend en het ziet er echt fantastisch uit! Onder de titel GTA: Vice City Nights heeft hij nog meer tekeningen gemaakt in deze stijl. Alle artwork van het fictieve GTA: Vice City Night is te zien op Gerrel Saunders zijn Behance.

gallery_1_5_74441.jpg

Trevor, Michael en Franklin

gallery_1_5_153702.jpg

Ook deze fictieve GTA moet natuurlijk zijn eigen dame hebben!

puh2.gif

Bron: Gerrel Saunders Behance via theGTAbase.com

Featured Replies

Franklin lijkt er geeneens op :puh:

Dat vind ik juist wel. Als je dat gratis kapsel en die baard laat aanmeten lijkt hij er best op. Ik vind ze erg vet gemaakt. Het ziet er allemaal niet zo moeilijk uit, maar als je het eenmaal gaat proberen kom je er uiteindelijk achter dat het toch wel moeilijk is. :7

Geweldig!

Moet die 2e foto een parodie zijn op dat blonde meisje of is het Miss Top Hooker 2013 :puh: (van Americas Next Top Hooker)

Vice Franklin lijkt een combinatie van Franklin en Mr T, het meisje is volgens mij gewoon een Vice-versie van de bestaande artwork en dus niet zozeer een nieuw iemand, lijkt me. Vooral Trevor doet me wat vreemd aan, hij lijkt niet op de Trevor die ik uit de game ken, maar tegelijkertijd: Het blijven de '80s en Trevor had er perfect zo kunnen bijlopen toen. Maar dan wel met een zonnebril, een roze.

Heel erg vet! Zoals hierboven al vermeld is door anderen had de 80's style wel perfect bij Trevor gepast, dat zie je in deze tekening ook wel!

Inderdaad, erg geweldig! Dat meisje is ook zeer leuk getekend.. Dat is pas tekenen! :sigaar:

Hoe mijn Franklin eruit ziet wel.

Ziet er nice uit, alleen vindt ik dat Trevor er zeer apart uit ziet.

Het scheelt dat Trevor ook zeer apart is dus dat matcht wel goed dan. Ziet er overigens wel goed uit, ik doe het de striptekenaar niet na.

Vice Franklin lijkt een combinatie van Franklin en Mr T,

Ik wachtte erop dat iemand dit zei. :7

Overigens wel een leuke tekening. Vind de artworks als die van Patrick Brown echt altijd leuk om te bekijken. Maarja, het talent, je hebt het of je hebt het niet natuurlijk.. :)

Mooi gedaan, die artwork. Trevor doet inderdaad wel vreemd aan.

Geniaal.

Ze lijken er ook goed op!

Ziet er goed uit! Geeft echt weer het Vice City gevoel. :puh:

Jawel joh. ^_^

Super leuk om te zien. :D

Kon ik maar zo mooi tekenen.. Dat zou leuk zijn. DOEI