Jump to content

Je mooiste Snapmatic-kiekjes


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ik heb even de laatste reacties in dit topic verwijderd. Ik kan begrijpen dat we soms wat op te merken hebben over andermans foto's, dat kan perfect, maar het is niet de bedoeling om een gesprek te starten over iemands spelling, iemands leeftijd of wat dan ook dat niets te maken heeft met de inhoud van dit topic.

Als je een vraag hebt in verband met snapmatic kun je hier terecht, een vraag in verband met GTA (V) kun je een topic starten en als het niet bij voorgaande aansluit kun je wellicht bij een (lokale) moderator terecht. Heb je een opmerking naar iemand toe of een vraag dan kun je naar diegene een PB sturen of een profielreactie plaatsen.

Laten we dit topic dus maar lekker functioneel en proper houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    168

  • ERRWINS

    125

  • Michael

    97

  • Danger_dog_guy_7

    68

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om maar weer ontopic te gaan:

post-137235-0-46725000-1415379934.jpg

Heel erg mooi kiekje zeg :Y

Dit maakt mij nog nieuwsgieriger naar de PS4/XBone/PC foto's, die zullen ook high res zijn denk ik en veel meer detail bevatten :eten:

Damn! Wat een mooi kiekje! Wel jammer dat die hoogspanningskabels en masten te zien zijn. Maar mooi shot :)

Ik persoonlijk vind het een mooie afleiding van veel natuur, het geeft een soort van contrast.

Het geeft mij persoonlijk een Alan Wake gevoel, veel natuur maar ook nog het idee dat je in een bewoonde wereld bent :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Deel 4 van

De mooiste plekjes van San Andreas op... Mount Gordo

Mount Gordo is een berg ten oosten van Mt. Chilad langs de oostkust van San Andreas.

Halverwege ging er helaas iets mis dus de helft is s'nachts genomen.

ai921rw.jpg

We zijn aangekomen bij het parkeerplaatsje van het tentenkampje.

RrVxz7c.jpg

Het tentenkampje

0vhSI13.jpg

Na een paar 100 meter klimmen kan je genieten van dit prachtige uitzicht op El Gordo Lighthouse. :)

m8HdljM.jpg

Deze dode boom kom je tegen op je weg naar de top.

lFMRG56.jpg

lJUY3jf.jpg

Uitzicht over Grapeseed.

V7EIdEd.jpg

Uitzicht op de oostkant van Mt. Chiliad met een ondergaande zon

BdxSKBa.jpg

Op de top staat een gebouwtje met zendmast.

bRGTdVy.jpg

De zon 'leunt' op Mt. Chiliad.

fpWqJLc.jpg

De weg naar beneden...

qDmb8iJ.jpg

bDquRg9.jpg

Een bergmeertje aan de westkant van de berg.

OO8QS7Y.jpg

MQWLI13.jpg

Het dal aan de noordkant van de berg

F916wSg.jpg

K7w4hgn.jpg

De oostkant van Mt. Gordo

xMp0TQ2.jpg

In San Andreas bezuinigen ze niet op prullenbakken, maar op afrasteringen.

RNo92NM.jpg

Maar wel weer een stevig hekje bij deze dode boom. Leuk, die logica :?.

vbrHQKp.jpg

Aan de oostkant kan je dit kleine meertje vinden

l1AH8bg.jpg

Reflectie van de maan in de Stille Oceaan

RF0dDTN.jpg

Aan het einde van het bergpaadje om Mount Gordo kom je uit bij El Gordo Lighthouse

VYAeqe3.jpg

We eindigen deze reisgids bij El Gordo Lighthouse.

Met dank aan:

Andere delen


Deel 1

Deel 2

Deel 3

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de laatste reacties in dit topic verwijderd. Ik kan begrijpen dat we soms wat op te merken hebben over andermans foto's, dat kan perfect, maar het is niet de bedoeling om een gesprek te starten over iemands spelling, iemands leeftijd of wat dan ook dat niets te maken heeft met de inhoud van dit topic.

Als je een vraag hebt in verband met snapmatic kun je hier terecht, een vraag in verband met GTA (V) kun je een topic starten en als het niet bij voorgaande aansluit kun je wellicht bij een (lokale) moderator terecht. Heb je een opmerking naar iemand toe of een vraag dan kun je naar diegene een PB sturen of een profielreactie plaatsen.

Laten we dit topic dus maar lekker functioneel en proper houden.

Dank je :( nu is ook in eens de deftige uitleg van andere verdwenen !!! Nu weet ik terug niet meer hoe het juist moest met die ? Er was op eind een [./img] ofzo nodig ipv ? Maar door verwijdering is het dus weg de goede uitleg :( shame, mijn foto is ook weggehaald door jou.

>>> Door Phoenyxar: Met goede redenen. Dezelfde uitleg is trouwens te vinden in de PB die ik je heb gestuurd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...