Dexist Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Ontwikkelaar: Rockstar Studios Uitgever: Rockstar Games Genre: free roam / adventure / western Platforms: XBOX ONE / PS4 Aantal spelers: 1 - ? Release: 26 oktober 2018 Daar is hij dan, de officiële aankondiging! Red Dead Redemption 2! En het spel komt al, als er niks wordt uitgesteld , volgend jaar herfst! Wat vinden jullie van de naam of hadden jullie liever een compleet nieuw spel(en naam!) in de serie gewild? We zullen het 20 oktober zien, want dan komt de trailer online! Post hier al jullie speculaties waar jullie denken dat het overgaat, wat je graag wilt, en wat je vooral niet wilt dat in het spel komt. Denk hierbij aan meerdere speelbare characters, online opties, microtransacties, dat soort dingen. Het aftellen is begonnen Trailer #1: Spoiler Trailer #2: Spoiler Trailer #3: Spoiler Gameplay Trailer: Spoiler Gameplay Trailer #2: Spoiler Launch Trailer: Spoiler Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 (bewerkt) Toen ik dit zag: "will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience." moest ik even achter m'n oren krabben. Ik hoop niet dat RDR2 zoals GTA V wordt. Begrijp me niet verkeerd, GTA V en GTA Online zijn leuk, maar door de grote focus op het multiplayer-gedeelte viel de verhaallijn in single player erg tegen. Als ze dat met Red Dead Redemption ook gaan doen... nee, da's niet leuk meer. Maar goed, we zullen zien. Zeer benieuwd naar de trailer! Bewerkt: 18 oktober 2016 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Ben echt blij dat misschien wel de beste game die ik ooit heb gespeeld een vervolg krijgt. Ik hoop dat de game zich afspeelt in de tijd dat John Marston nog met Bill, Dutch en Javier in een bende zat. Hopelijk wordt dat overmorgen duidelijk. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 5.400px × 1.578px pica van de gang Reageren
PrioX Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 5.400px × 1.578px pica van de gang Die linker lijkt veel op John Marston... Reageren
Dexist Geplaatst: 18 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 5.400px × 1.578px pica van de gang Die linker lijkt veel op John Marston... Yep! op reddit kwam ik dit tegen nog De gelijkenissen zijn te vinden. Betekend dit dat het een prequel van rdr gaat worden ? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 5.400px × 1.578px pica van de gang Die linker lijkt veel op John Marston... En de vijfde persoon op Bill Williamson Reageren
PrioX Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Ben ik benieuwd wie de middelste persoon is. Mocht het Dutch's Gang zijn dan lijkt het me logisch dat hij juist in het midden loopt als leader. Reageren
Platypus Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Ik hoop dat het NIET over John, Dutch, Bill, enz... gaat, want anders weten we al hoe het verhaal loopt. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Ik was meer benieuwd naar Agent Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Het zou best goed kunnen zijn dat deze game de zoon van John Marston zal volgen als hij ouder is bedacht ik me net. In ieder geval ben ik heel benieuwd naar de trailer. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 (bewerkt) Het zou best goed kunnen zijn dat deze game de zoon van John Marston zal volgen als hij ouder is bedacht ik me net. In ieder geval ben ik heel benieuwd naar de trailer. Dit lijkt me heel sterk. RDR speelt zich juist af in de periode dat 'de tijd van het wilde westen' haar einde tegemoet gaat. Dus ja, lijkt mij of gewoon een nieuwe verhaal met een nieuwe gang of misschien wel een prequel. In het geval van een prequel hadden ze van mij wel een originelere titel eraan mogen plakken Edit:: Platforms:XBOX ONE / PS4 Alweer geen PC release? Bewerkt: 18 oktober 2016 door FrankyFourFingers Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Het verhaal van voor RDR zou beter een DLC zijn voor RDR zelf, maar geen nieuw volledig spel. Ook ik hoop dus op oftewel een vervolg, of een heel ander verhaal. Ookal waren de Marstons tank. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 Ik betwijfel ten zeerste dat we een verhaal zullen krijgen dat zich na RDR afspeelt. Eén van de grote thema's van RDR was het verdwijnen van de wetteloosheid in het Westen. Ik denk niet dat ze dan nog een game gaan maken die zich nog later afspeelt dan de vorige. En voor de PC's heb ik het gevoel dat men een goed half jaar zal moeten wachten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2016 (bewerkt) Dan wordt het maar best een hele lange en sterke storyline.. Bewerkt: 19 oktober 2016 door TekaLoca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.