Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)

 

 

 

rdr2_officialart_social.jpg


Ontwikkelaar: Rockstar Studios
Uitgever: Rockstar Games
Genre: free roam / adventure / western
Platforms: XBOX ONE / PS4
Aantal spelers: 1 - ?
Release: 26 oktober 2018

 

Daar is hij dan, de officiële aankondiging! Red Dead Redemption 2! En het spel komt al, als er niks wordt uitgesteld emo.gif, volgend jaar herfst!

Wat vinden jullie van de naam of hadden jullie liever een compleet nieuw spel(en naam!) in de serie gewild? We zullen het 20 oktober zien, want dan komt de trailer online!

Post hier al jullie speculaties waar jullie denken dat het overgaat, wat je graag wilt, en wat je vooral niet wilt dat in het spel komt. Denk hierbij aan meerdere speelbare characters, online opties, microtransacties, dat soort dingen. Het aftellen is begonnen icon_mrgreen.gif

 

Trailer #1:

Spoiler

 

 

Trailer #2:

Spoiler

 

 

Trailer #3:

Spoiler

 

 

Gameplay Trailer:

Spoiler

 

 

Gameplay Trailer #2:

Spoiler

 

 

Launch Trailer:

Spoiler

 

 

  • Replies 347
  • Views 37.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Ik meende dat RDR1 had established dat RDR een apart universum is? Men spreekt namelijk over New York, Californië en o.a. Nevada, terwijl deze locaties anders genaamd zijn in het GTA-universum RDR2 go

  • Priorities

Posted Images

Featured Replies

Dat ziet er zoooo goed uit

Morgen als de Game Mania hier opent ff een pre-order plaatsen! :D

Nice Nice Nice!! Zoveel zin in deze game!

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. :tu:

Ik ga nog even wachten met pre-orderen. Ik wil eerst zien of er een Collector's Edition komt.

8231756c52434030bcd30f52e1ebac7a.png

Nice! Dit heb ik altijd zo'n gemis gevonden aan het vorige deeltje :)

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. thumbsup2.gif

Ik klaag niet, ik druk mijn teleurstelling uit. Als het spel (uiteindelijk) niet naar de PC/Win10 komt dan zal ik dat heel jammer vinden maar ik kan het niet rechtvaardigen om € 400 uit te geven aan een stuk inferieure hardware om eén spel te kunnen spelen.

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. :tu:

Precies hetzelfde had jij gedaan als het niet voor PS4 was gekomen. Het slaat ook nergens op (mocht het uiteindelijk echt niet komen), dat moet je toegeven. Ik ga het nu wel voor PS4 halen, maar had het 10x liever op PC gehad (Betere graphics, mods, etc.)

@FFF, wat is dat? :$

Edited by KoningJesper

Waarom zouden ze eigenlijk deel 2 releasen op PC terwijl deel 1 er eigenlijk ook niet op is?

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. thumbsup2.gif

Precies hetzelfde had jij gedaan als het niet voor PS4 was gekomen. Het slaat ook nergens op (mocht het uiteindelijk echt niet komen), dat moet je toegeven. Ik ga het nu wel voor PS4 halen, maar had het 10x liever op PC gehad (Betere graphics, mods, etc.)

@FFF, wat is dat? bloos.gif

Het ontwikkelaarsteam staat bekend als Rockstar Studios, maar het is niet bepaald vergezocht om te denken dat R* San Diego de grootste verantwoordelijkheid draagt voor het ontwikkelen. Immers hebben zij het eerste deel volledig zelf ontworpen en is de afgelopen jaren het meeste werk aan V door R* North gedaan. Nou is het bijzonder vreemd dat de game (nog) niet gepland staat voor een PC-release, maar het is niet verrassend. R* San Diego heeft in hun 20-jarige bestaan, voorheen als Angel Studios, slechts drie (van hun 26) games die bijna volledig door hunzelf is gecreëerd voor de PC uitgebracht! Maar goed, het blijft bijzonder vreemd, de vorige RDR werd ook niet later uitgebracht op de PC en is ook nooit overwogen (en ook nooit geremastered) omdat het schijnt enorm lastig te gecodeerd te zijn; de game kent zo'n "spaghetti code" en wellicht dat wel vaker bij hun games van toepassing is. Maar ik vind het omgekeerd argument ook erg misplaatst, want de consolemarkt is veel en veel makkelijker te betreden voor de consument, om te denken dat de PS4 €400 kost, dan ben je echt slecht geïnformeerd. Als je goed oplet met afprijzingen e.d. kan je er eentje binnenhengelen voor ongeveer €240. Dat is natuurlijk voor 1 game nog steeds veel te veel geld, maar ja er zijn natuurlijk nog steeds zat console-exclusives die de moeite waard zijn voor alle gamers van welk platform dan ook.

Maar wie weet komt de game wel gewoon een paar maanden later ook voor de PC en dat zou ik wel een dick-move van R* mochten ze daar opnieuw niet over communiceren voor release. Dan ga je toch denken dat het ze puur gaat om het dubbel verkopen van titels. Dat zou een smet achterlaten op hun imago nope.gif

Overigens had ik het over dual-wielden van revolvers, dat kon niet in RDR1 ^_^

Edited by FrankyFourFingers

@FFF, wat is dat? bloos.gif

Ik denk dat hij dual revolvers bedoelt. Dat je twee revolver tegelijk kunt gebruiken. Al is het natuurlijk de vraag of je dat daadwerkelijk kunt doen.

Dit kon wel in Gun als ik me niet vergis, toch?

Dat wad nog zo'n toppertje.

Dit kon wel in Gun als ik me niet vergis, toch?

Dat wad nog zo'n toppertje.

:Y Dat was inderdaad een mooie die tijd, stappen voor op Red Dead Revolver uit dezelfde periode bloos.gif

Revolver was dan ook geen echte Rockstar game. Zij namen de titel slechts over van, ik dacht, Capcom toen deze al volop in ontwikkeling was. De eerste echt Rockstar western is Redemption en daarmee vergeleken was Gun, hoewel zeker 'n topgame, maar 'n lachertje.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.