Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)

rdr2_officialart_social.jpg

Ontwikkelaar: Rockstar Studios
Uitgever: Rockstar Games
Genre: free roam / adventure / western
Platforms: XBOX ONE / PS4
Aantal spelers: 1 - ?
Release: 26 oktober 2018

Daar is hij dan, de officiële aankondiging! Red Dead Redemption 2! En het spel komt al, als er niks wordt uitgesteld emo.gif, volgend jaar herfst!

Wat vinden jullie van de naam of hadden jullie liever een compleet nieuw spel(en naam!) in de serie gewild? We zullen het 20 oktober zien, want dan komt de trailer online!

Post hier al jullie speculaties waar jullie denken dat het overgaat, wat je graag wilt, en wat je vooral niet wilt dat in het spel komt. Denk hierbij aan meerdere speelbare characters, online opties, microtransacties, dat soort dingen. Het aftellen is begonnen icon_mrgreen.gif

Trailer #1:

Spoiler

Trailer #2:

Spoiler

Trailer #3:

Spoiler

Gameplay Trailer:

Spoiler

Gameplay Trailer #2:

Spoiler

Launch Trailer:

Spoiler

• Replies 347
  • Views 37.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ik meende dat RDR1 had established dat RDR een apart universum is? Men spreekt namelijk over New York, Californië en o.a. Nevada, terwijl deze locaties anders genaamd zijn in het GTA-universum RDR2 go

• Priorities

Posted Images

Featured Replies

Nieuws is nieuws, toch?

2 uur geleden, PrioX zei:

Ik geloof dat ze voor de zomer nog wat informatie hadden belooft. Laat maar komen hoor, ze hebben nog 2 weekjes de tijd. :puh: 

Wie weet hadden ze het wel over de zomer op het zuidelijk halfrond? :7

Ik heb vannacht gedroomd dat we RDR2 nieuws kregen en mijn dromen zijn altijd betrouwbaar, dus deze week zal er iets komen. :clown:

Wat was de inhoud? Een nieuwe trailer? Of was dat wat vaagjes.

Het was vooral informatie over het jagen in de game, hoe dat in elkaar steekt. De rest kan ik me niet meer herinneren.  :puh:

:7

18 uur geleden, Platypus zei:

Het was vooral informatie over het jagen in de game, hoe dat in elkaar steekt. De rest kan ik me niet meer herinneren.  :puh:

tenor.gif

Ik zou het wel gaaf vinden als het jagen niet alleen resulteert in collectable items die je dan kan verkopen voor geld (of het uitspelen van challenges). Maar dat het bijvoorbeeld essentieel wordt om te overleven, beetje zoals Metal Gear Solid 3 waarin je altijd moet blijven jagen op wildleven, wil je niet sterven. Nog een pre is als je voor het laten maken van bepaalde outfits eerst bepaalde skins moet hebben verzameld :)

Vond dat in veel Far Cry-spellen ook wel leuk. Materialen verzamelen om bijvoorbeeld een grotere tas (inventory) te kunnen maken. Dat mogen ze van mij er ook wel in stoppen. Ik vond het verzamelen van tientallen bloemetjes nogal doelloos... :7  

Die game gaat dit jaar niet meer gelaunched worden neem ik aan? Anders hadden ze toch allang een exacte releasedate aangekondigd?

Lijkt me niet, inderdaad.

Op 11-9-2017 om 19:16, Platypus zei:

Ik heb vannacht gedroomd dat we RDR2 nieuws kregen en mijn dromen zijn altijd betrouwbaar, dus deze week zal er iets komen. :clown:

Prachtig :7

• 2 weeks later...

2a40b0dc44550e9f35317b3df363fdbf99b34e94

Nog maar 57 minuten te gaan. Ik ben benieuwd wat ze gaan tonen. Ik gok een trailer waarin de protagonist bekend wordt gemaakt.