Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)

Geplaatst:
comment_2409953

rdr2_officialart_social.jpg

Ontwikkelaar: Rockstar Studios
Uitgever: Rockstar Games
Genre: free roam / adventure / western
Platforms: XBOX ONE / PS4
Aantal spelers: 1 - ?
Release: 26 oktober 2018

Daar is hij dan, de officiële aankondiging! Red Dead Redemption 2! En het spel komt al, als er niks wordt uitgesteld emo.gif, volgend jaar herfst!

Wat vinden jullie van de naam of hadden jullie liever een compleet nieuw spel(en naam!) in de serie gewild? We zullen het 20 oktober zien, want dan komt de trailer online!

Post hier al jullie speculaties waar jullie denken dat het overgaat, wat je graag wilt, en wat je vooral niet wilt dat in het spel komt. Denk hierbij aan meerdere speelbare characters, online opties, microtransacties, dat soort dingen. Het aftellen is begonnen icon_mrgreen.gif

Trailer #1:

Spoiler

Trailer #2:

Spoiler

Trailer #3:

Spoiler

Gameplay Trailer:

Spoiler

Gameplay Trailer #2:

Spoiler

Launch Trailer:

Spoiler

• Reacties 337
  • Bezichtigingen 32k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2431534
2 uur geleden, PrioX zei:

Ik geloof dat ze voor de zomer nog wat informatie hadden belooft. Laat maar komen hoor, ze hebben nog 2 weekjes de tijd. :puh: 

Wie weet hadden ze het wel over de zomer op het zuidelijk halfrond? :7

Geplaatst:
comment_2431575
18 uur geleden, Platypus zei:

Het was vooral informatie over het jagen in de game, hoe dat in elkaar steekt. De rest kan ik me niet meer herinneren.  :puh:

tenor.gif

Ik zou het wel gaaf vinden als het jagen niet alleen resulteert in collectable items die je dan kan verkopen voor geld (of het uitspelen van challenges). Maar dat het bijvoorbeeld essentieel wordt om te overleven, beetje zoals Metal Gear Solid 3 waarin je altijd moet blijven jagen op wildleven, wil je niet sterven. Nog een pre is als je voor het laten maken van bepaalde outfits eerst bepaalde skins moet hebben verzameld :)

Geplaatst:
comment_2431597

Lijkt me niet, inderdaad.

Op 11-9-2017 om 19:16, Platypus zei:

Ik heb vannacht gedroomd dat we RDR2 nieuws kregen en mijn dromen zijn altijd betrouwbaar, dus deze week zal er iets komen. :clown:

Prachtig :7

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.