Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Gastenboek

Geplaatst:
xV5Yja6.png

Welkom in het Gastenboek

Hier kun je terecht voor vragen, opmerkingen of gewoon een leuk berichtje!

Bewerkt: door Sentasi
Update 2017

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 34.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Zoals ik al zei, het Gastenboek is speciaal voor niet-leden waar ze een bericht kunnen achterlaten. Toevallig zitten we nu nog in de feestmaand, dus is eigenlijk de open dag nog bezig. :Y

We hebben toch eigenlijk altijd dan ene open dag, want het subforum van libertykillerz is nooit beveiligd met een wachtwoord. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan!

Geplaatst:

Ik heb een vraag: Hoeveel Xbox 360 leden hebben jullie?

Geplaatst:

Tijdelijk worden er geen leden voor xbox toegelaten, wegens inactiviteit. Anders was ik er misschien ook in gegaan.

Geplaatst:

Leuke clan :tu: maar waarom kan je als niet lid er zo weinig over vinden, ik weet zelfs niet wie er lid van is.

Geplaatst:
  • Auteur
Hier staat algemene informatie. De ledenlijst staat in de Members Area en is alleen toegankelijk voor leden.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Mag je hier ook ideetjes en suggesties posten voor komende meetings?

Zoja; King of the Hill in Tumblewood. Twee (of drie, bij oneven aantallen) posse's vechten met elkaar voor het grote huis in Tumblewood, beiden teams starten op verschillende plekken in Tumblewood. Degene die het langst in het huis zit, heeft gewonnen.

Een soort van Tug of war (met die grote GTA IV boten), alleen dan met karren. Dus, twee (of drie) posse's pakken een kar (te vinden op de weg, of door de mijn (Gaptooth Reach?) te ownen), en strijden tegen elkaar. Lijkt me wel logisch dat de eerste die het andere team verslaat wint.

Een VIP mode. Één persoon is VIP. Posse A moet deze beschermen en brengen naar een locatie punt terwijl Posse B dit probeert tegen te gaan (dus 3 posse's). Daarna word gewisseld, het team wat het het snelste heeft gedaan wint.

Geplaatst:

Hey leuk dat jullie ook RDR spelen nu :puh: Meesterlijke game. Nu maar hopen dat de volgende Rockstar game crossplatform wordt. :puh:

Mvg

LXZ

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallooo iedereen. :puh:

Ik ben van plan om EFLC te halen voor de ps3 en dan deze clan te joinen.

Hebben jullie misschien nog iets dat ik moet weten?

Ik speel draadloos met NAT-type 1 en heb me ps3 net krap 2 weken.

Ik heb Killzone 2 al uitgespeeld dus heb al enige ervaring en heb altijd een ps2 gehad met SA en meer. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Je verbinding is goed. Als extra kan je eventueel een headset gebruiken, maar is niet verplicht.

Zolang je over een PSN-ID beschikt, een goede verbinding + GTA IV of GTA EFLC kan je joinen. ^_^

Geplaatst:

Gewoon halen die handel! Moet je IV trouwens eerst niet uitspelen?

Geplaatst:

Ik heb hem op de PC ooit al eens tot de 80% gespeeld.

En qua verhaal boeit het me eerlijk gezegd ook niet zoveel. Ik vergeet het altijd, vooral die namen. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Running 'n' APC'ing

het gaat zo we doen eerst een race/deathmatch wie daarmee laatse word moet in free mode in een APC stappen en de rest afknallen (voor verleuking die op een faggio ofzo) Als je dood bent geschoten dan moet je ook in een APC.

Wie er dan het laatse overblijft heeft gewonnen.

De APC is hier te vinden Klikie

[left]EDIT:[/left]Snapmap link beter

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:

Welke game?

Geplaatst:

TBOGT anders heb je geen APC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.