Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Gastenboek

Geplaatst:
xV5Yja6.png

Welkom in het Gastenboek

Hier kun je terecht voor vragen, opmerkingen of gewoon een leuk berichtje!

Bewerkt: door Sentasi
Update 2017

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 34.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
Leuk idee, alleen zoals Sentasi al zegt bestaat het al in de clan alleen dan onder een andere naam.

Hier vindt je de gehele lijst. Maar we kunnen dit natuurlijk een keer doen. :Y

Liberty Hunter

Doel: In Free Mode zal 1 persoon aangewezen worden die de tijd krijgt om snel te vluchten. De andere team-leden moeten deze persoon zo snel mogelijk killen. Wie de "Hunter" gekilled heeft, is de volgende. Deze meeting kan ook gespeeld worden in Team-modes.

Was dat niet wat we deden met Biocount vroeger en Martin? Met die brommer :schater: Dit is dan wel een leuk idee

Geplaatst:
  • Auteur

Kan me niet meer herinneren hoe dat ging. :puh:

Geplaatst:

Mjha ik vind wel dat de vangers maar maximum met zen 4 mogen zijn anders wordt het heel moeilijk eeh

en wat denken jullie gaaan we dit terug doen :D

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

ik kan het ook niet terug halen dat ik ooit met biocount dat gedaan heb maar goed

gr smartjer

Geplaatst:

Kunnen we niet een spel spellen met 2 teams waarbij elk team het moet opnemen tegen de politie. En wie het langst stand houd wint.

Dus de teamleden die gedood worden mogen dan niet meer meedoen met de rest. Dus een team wint als van het andere team alle spelers gedoon zijn door de politie, het is dus niet de bedoeling dat men elkaar dood. En zo kunnen we enkele matches spellen en welk team het meeste wint is het winnende team.

Geplaatst:
  • Auteur

Kunnen we niet een spel spellen met 2 teams waarbij elk team het moet opnemen tegen de politie. En wie het langst stand houd wint.

Dus de teamleden die gedood worden mogen dan niet meer meedoen met de rest. Dus een team wint als van het andere team alle spelers gedoon zijn door de politie, het is dus niet de bedoeling dat men elkaar dood. En zo kunnen we enkele matches spellen en welk team het meeste wint is het winnende team.

Lijkt me leuk, alleen sommige mensen kunnen dan gaan vals spelen door niet te gaan schieten en dan krijgen ze dus geen politie (of ze vluchten).

Geplaatst:

Ik denk dat ik voor mijne iedee iets interesanter heb maar kmoet het nog effe uitwerken :D

Geplaatst:

Lijkt me leuk, alleen sommige mensen kunnen dan gaan vals spelen door niet te gaan schieten en dan krijgen ze dus geen politie (of ze vluchten).

idd, maar voor het vluchten kan je kijken op de map en wie vlucht krijgt minpunten ofzo. Maar voor de rest is het eigelijk vooral de verantwoordelijkheid van de spelers om eerlijk te spelen natuurlijk.

We kunnen het wel eens proberen en als het niet lukt, ja dan was het eenmalig he.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik zou graag op Maandag/Donderdag een TEAM-BASED meeting willen geven, waarbij die meeting alleen maar Team-Based modes worden gespeeld ;)

Van te voren kunnen iedere keer evt. alvast teams worden gemaakt.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik drink nog niet. :N

We hebben ook Cola en Fanta. :puh:

En fristi? :)

Ja, daar doen we niet aan. :t:7

*zet fristi-box neer*

Maar ik heb dorst! :-(

Haha :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik zou graag een GTA VCS en LCS meeting willen organiseren. Kan tot maximaal 4 mensen. ik hoor jullie al denken: Idioot, dat kan niet! Nou ja, het kan dus wel... Vorig jaar kregen de japanners een PS3 software waarmee je op de psp adhoc over internet kon gebruiken, dat is sinds kort ook in Nederland.

benodigdheden:

*PS3 met internetverbinding

*AdhocParty op je PS3

*PSP

*GTA VCS en/of LCS op de PSP

Dan kun je gewoon multiplayeren, gister had ik wel wat lag, dus we gaan dan, als het doorgaat, in een server waar niemand inzit.

Idea accepted?

Geplaatst:
  • Auteur

Leuk, ik wist niet dat dat kon. Misschien kunnen we v/d week ff testen. Waarschijnlijk moet ik dan wel eerst even me PSP-firmware updaten wat dat heb ik al jaar niet gedaan. :clown:

Als er meer mensen zijn die dit hebben dan kan er eventueel een meeting komen, maar ik weet niet wie nog meer LCS of VCS heeft. Maar ik vindt het goed. :puh:

Geplaatst:

Leuk, ik wist niet dat dat kon. Misschien kunnen we v/d week ff testen. Waarschijnlijk moet ik dan wel eerst even me PSP-firmware updaten wat dat heb ik al jaar niet gedaan. :clown:

Als er meer mensen zijn die dit hebben dan kan er eventueel een meeting komen, maar ik weet niet wie nog meer LCS of VCS heeft. Maar ik vindt het goed. :puh:

Mooi zo. het kan in europa ook pas sinds gister :puh: . Ik had wel een beetje lag bij andere personen (zelf kun je vloeiend rondlopen) en ik weet niet of dat een probleem kan vormen...maarja, dan testen we het even... ik zal even in het talktopic vragenof iemand vanavond wil testen..

EDIT:

Nog een idee, het heeft niks met GTA te maken, maar wel met LKZ: een eigen LittleBigPlanet LKZ Level (reeks?).

Benodigdheden:

*PS3 met internet :puh:

*LBP :puh:

*zowiezo zo ver dat je de basis spullen hebt vrijgepeeld en niet nog een hele stapel tut's moet doen

*creativiteit

Ieder krijgt een bepaald gedeelte van het level (je hebt een eigen camera en we gooien een dikke laag troep op de grond voor de liefhebbers die bijv omlaag willen gaan...de gedeeltes moeten op elkaar aansluiten, overleg dit even met de 1 of 2 mensen naast je.

4 mensen Max.

Groetjes Jarno,

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
  • Auteur

Nog een idee, het heeft niks met GTA te maken, maar wel met LKZ: een eigen LittleBigPlanet LKZ Level (reeks?).

Benodigdheden:

*zowiezo zo ver dat je de basis spullen hebt vrijgepeeld en niet nog een hele stapel tut's moet doen

*creativiteit

Ieder krijgt een bepaald gedeelte van het level (je hebt een eigen camera en we gooien een dikke laag troep op de grond voor de liefhebbers die bijv omlaag willen gaan...de gedeeltes moeten op elkaar aansluiten, overleg dit even met de 1 of 2 mensen naast je.

4 mensen Max.

Groetjes Jarno,

Er zijn een aantal mensen in de clan met LBP, dus je mag het organiseren in LibertyGamerZ. Leuk idee. :)

Geplaatst:

Benodigdheden:

*creativiteit

4 mensen Max.

Groetjes Jarno,

Er zijn een aantal mensen in de clan met LBP, dus je mag het organiseren in LibertyGamerZ. Leuk idee. :)

Daarom wou ik het ook doen, TY!

Bewerkt: door gta master 1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.