Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Gastenboek

Geplaatst:
xV5Yja6.png

Welkom in het Gastenboek

Hier kun je terecht voor vragen, opmerkingen of gewoon een leuk berichtje!

Bewerkt: door Sentasi
Update 2017

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 34.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
Is het daar echt heel leuk?

:Y

Dan zal ik er zeker bijkomen vandeweek!

Geplaatst:

Je zal het je niet beklagen :tu:

Geplaatst:

Ik weet niet of dit in mijn proefperiode mag, maar ik zou graag mijn Lost & Damned Meeting ooit willen doen, om te kieken of het aanslaat

Geplaatst:

Je zal het je niet beklagen :tu:

Tot Kai zijn zweepje pakt en je gaat spanken... :duh:

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
  • Auteur

Zullen we dit topic weer vrijlaten voor bezoekers :tu:. Danku. ^_^

Voor leden is speciaal het LKZ Clubhuis topic.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Ik heb even een op/aanmerking over de DM meetings.

Het valt mij op, dat de laatste tijd, steeds meer matches gespeeld worden met 'ongebruikelijke' settings, zoals blips off/leader only, enkel RPG's snipers etc.

Op 1 avond zijn er vaak meerdere van deze matches, en word er niet superveel meer gespeeld op 'normale locaties', waar je gewoon de ruimte heb, en je met je team een taktiek kan bepalen. (Dus niet met 10 man in de prison met blips off en enkel RPG)

Vroegah deden we dit ook wel, maar dan 1 match tussendoor, of als afsluiting van de meeting. (RPG's op Happiness bijv.)

Dit zou ik graag weer terug zien komen, dus tijdens meeting meer 'normale matches', en tussendoor, of als afsluiter, is een keer RPG's only of blips off o.i.d.

Ik moet hier tegenwoordig erg om zeuren ( :7 ), terwijl het vroeger gebruikelijk was.

Verder, steeds meer mensen gebruiken tijdens een (T)DM een auto, en dan niet om wapens te halen, maar om de tegenstander plat te rijden tot hij dood is.

Hier ben ik fel op tegen, en ik ben wel voorstander van een strafpunten systeem hiervoor.

Hoe denken jullie hierover?

Geplaatst:
  • Auteur

Over de inhoud van de DM meeting gaat LangeDraak, dus die kan dat eventueel gebruiken in zijn meeting. Dat er afwisseling is vindt ik persoonlijk niet erg, maar we leuk. Alleen instellingen van leader only of dat je niemand ziet, stoort soms wel als dat vaak is. Maar verder vindt ik afwisseling met RPG, melee e.d. wel leuk dan alleen maar met AK's te lopen knallen. :puh:

Alleen met een strafunten gaat niet echt werken, want daarmee geef je de host alleen maar meer werk en het is niet te controleren. Als ik met een auto jou aanrijd kan jij natuurlijk roepen dat ik dat gedaan heb, maar de host moet dat dan steeds noteren, terwijl hij ook lekker DM wil spelen.

Geplaatst:

Tuurlijk, afwisseling kan leuk zijn, maar naar mijn smaak gebeurt het nét iets te vaak de laatste weken.

Mss dat andere leden hier wel op geilen, dat weet ik (nog) niet, vandaar mijn bericht hier, even peilen wat de rest vind.

Oké, een strafpuntensysteem is mss niet het meest ideaal, maar in veel gevallen zijn er wel 'getuigen' van.

En anders, een geheel verbod op voertuig gebruik tijdens DM meetings? Gaat mss wat ver, maar ik walg hier echt van.

Het heeft niks meer met DM te maken, dit is gewoon lomp je tegenstander killen voordat hij de kans krijgt wat te doen.

Als je zo geilt op auto's en mensen omver rijden, start je toch gewoon lekker een race op ofzo? :7

Geplaatst:
  • Auteur

Op zich ben ik voor als de instellingen voor Traffic op Parked of op Off staat. Op niet alle eilanden kan je Off kiezen als het goed is. Alleen is Parked wel handig als je ergens een wapen wilt halen.

Alleen bij DM is het wel zo dat een wapen wel bij een gebied moet passen. RPG heeft bijvoorbeeld geen nut in de Prison, maar is wel erg geschikt op de Airport.

Geplaatst:

Je kan voor traffic parked-low-medium-high kiezen uit m'n hoofd.

Als ik host, kies ik altijd voor parked, om de kans zo klein mogelijk te maken.

Dat betekent dus wel dat er hier en daar een auto staat.

En tuurlijk, als wapens of de tegenstanders ver weg zijn, kies ik ook de auto boven het lopen.

Maar rij dan gewoon naar een plek in de buurt, en stap daar uit, en wals ajb niet eerst even over je tegenstanders heen. :duh:

Een auto kan natuurlijk ook een vorm van tactiek zijn, in de vorm van een drive-by. Alleen, zodra ze naderen, is een drive-by ver te zoeken. (10000 kogels in de rondte, alles mist, dus rijden ze je plat.)

Kan er niet een kleine wijziging in de regels komen, waarin staat dat het gebruik van een auto enkel is toegestaan om wapens te halen en naar de tegenstander te rijden? (En dan vooral niet de tegenstander plat te rijden?)

En anders moet iig ik maar leven met de ergernis ervan. :7

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Als ik het begrijp wil je een soort van regels voor DM net zoals die dat ervoor Race zijn?

Ik stoor me niet extreem hard aan auto's, oké het is vet irritant als ze je platrijden, maar meestal missen ze je en kan je ze makkelijk doodschieten.

Verder vindt ik dat er ook te veel afwisseling is dat er is één match wordt gedaan met blips uit vindt ik niet erg en dat er is één match wordt gedaan met RPG of Shotgun of sniper vindt ik ook niet erg.

Maar de hele tijd afwisselen vindt ik teveel van het goeie.

Geplaatst:

gewoon met powerfull weapons :Y

en laat die auto's maar komen, meestal zijn ze met een ak of m.. al dood voor ze je aanrijden :D

Geplaatst:

Voor de afwisseling wil ik natuurlijk rekening met een ieder houden (al zal er altijd iemand het ergens niet mee eens zijn).

Ik zal wat minder afwisseling toepassen. Verder is met blips off in prison of op Hapiness in mijn ogen niet erg omdat dit kleine gebieden zijn. Hier komt voor een DM extra tactiek bij kijken want gewoon rond rennen betekend letterlijk je dood.

Echter vinden sommige het irritant en zal dit geen optie meer zijn.

Voor het verhaal met de voertuigen zal ik even kijken of ik er een regel op kan maken aangezien ik de organisator ben. Tot die tijd wil ik je vragen om gewoon even een melding te maken aan de gene om te vragen of hij ermee wilt stoppen.

Voor mensen die een hekel aan sommige locaties hebben is het jammer.

Aangezien de settings redelijk gelijk zullen blijven zal de omgeving vaker gaan wisselen wat betekend meer Hapiness, prison en wellicht andere "kleinere" plekken maar dan hebben we alsnog afwisseling.

Nogmaals ik wil het voor een ieder zo leuk mogelijk houden (want daar help ik mezelf het meeste mee) dus als je ergens mee zit meld het gewoon en dan zal ik kijken of we er wat aan kunnen doen.

:tu:

Geplaatst:

Al ben ik niet echt actief meer in LKZ heb ik nog wel een leuk idee voor een clan event, ( ik weet nog niet of het al is een keer is gespeelt dus dan maar het idee ).

Mijn idee gaat over een race met tugs ( kleine vliegtuigkarretjes ) om daarmee over het kart circuit bij de kermis te gaan racen. Bijvoorbeeld iedereen heeft een tug en daarmee ga je 3 rondjes over dat circuit heen racen en wie daar als eerste over de finish is heeft gewonnen.

Hier kan je het circuit vinden

Hopelijk heb ik voldoende info gegeven.

Geplaatst:
  • Auteur

We kunnen het wellicht een keer proberen in een meeting. Als het leuk is kunnen we het altijd vaker doen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.