Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_279074
Ik heb ook een vraag:

Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ?

Ik ken niemand die weet hoe dat moet :N.

Als jij de oplossing weet dan zou ik hem graag willen horen maar ik ben bang dat je in een nieuw max bestand zal moeten verdergaan.

Geplaatst:
comment_279737

hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,

dit is mijn 2e project

@blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options)

en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde

http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg

Bewerkt: door bandenplakker

Geplaatst:
comment_279745
hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,

dit is mijn 2e project

@blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options)

en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde

http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg

Dat is hezelfde alleen zie je meer bollen in het venster

Trouwens, een screen van je model moet je in een ander topic posten

Geplaatst:
comment_279812
Ik heb ook een vraag:

Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ?

Ik ken niemand die weet hoe dat moet :N.

Als jij de oplossing weet dan zou ik hem graag willen horen maar ik ben bang dat je in een nieuw max bestand zal moeten verdergaan.

Ja ik heb het ! :D:D:D

Material editor --> Klik op een willekeurig bolletje --> Klik rechts-midden in de material editor op: Standard

screen01.jpg

Je ziet nu een venster, klik op: Multi\Sub-object

screen02.jpg

Resultaat, 1 grijs bolletje is 10x verdubbeld ;)

screen03.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_280460
hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,

dit is mijn 2e project

@blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options)

en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde

http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg

Hoe vaak moet ik het nog zeggen: Dit topic is om vragen te stellen over 3ds Max, wat jij hier hebt is duidelijk geen vraag, hiervoor moet je in het "Textuur & Modelling Showroom" forum zijn. Daar heb je een topic "Show jou Models", dus post daat voortaan.

Klik hier voor dat topic ;)

Geplaatst:
comment_283013

Weet iemand hoe je een texture kan draaien?

Ik ben namelijk bij een hoek en moet ik de texture dus schuin zetten.

Edit: ik heb nog een probleem namelijk dat ik wegen aan het maken ben en dan kopiër ik telkens een stuk, dat is makkelijker dan de hele tijd een nieuwe maken. Maar als ik 1 stuk weg ietsjes aanpas (met poly's) dan gebeurt het met alle andere kopiën van dat stuk ook. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen/instellen?

Bewerkt: door bigG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.