Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_505944

wij hebben de voledige versie. met de trail heb je hem maar voor 30 dagen

je kunt wel de trail gebruiken en er dat iet mee doen waar wij je niet mee mogen helpen.

maar je kunt hem ook met een progama NIET MET LIME-WARE probeeren (krijg je virusen van) voledig daunloden maar daar mogen wij je ook niet mee helpen op het forum.

weet iemand nog een oplosing voor mijn vraag 2posten omhoog ??

Geplaatst:
comment_505947

Daar is een handige tool voor.

De zogenaamde "Angle snap toggle"

Als je die gebruikt dan draait hij elke keer 5 graden.

Erg handig voor 45/90/180 graden.

Ik maak even een video tut.

Geef me 10 minuten.

[EDIT]

Hier is de video uitleg (8.5 mb)

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_505967
geweldig gismo echt bedankt. nu sal ik nooit meer scheefe models krijgen.

bedankt.

Geen dank.

Ik weet dat je dyslextie hebt maar me naam goed schrijven moet toch wel lukken.

Het is nog steeds GiZmo.

Geplaatst:
comment_507700

ik heb deze vraag al eens eerder gesteld hier. en ook wel andwoort gekergen.

maar ik kan het niet weer vinden. en ik weet niet meer hoe het moet.

al mijn texture baletjes zijn vol. hoe kan ik nu tog nog meer textures gerbuiken. zonder er een antal te verwijderen.

VRAAG 2

ik mkoet mijn render in A-4 of nog liefer in A-3 maat hebben. hoe kan ik dit instelen ??

Geplaatst:
comment_507973
ik heb deze vraag al eens eerder gesteld hier. en ook wel andwoort gekergen.

maar ik kan het niet weer vinden. en ik weet niet meer hoe het moet.

al mijn texture baletjes zijn vol. hoe kan ik nu tog nog meer textures gerbuiken. zonder er een antal te verwijderen.

Je kan je textures gewoon wissen, door op het rode kruisje te drukken in 3dsmax, als je dan bij het deliten op "affect only mtl/map in the editor slot" dan blijft je texture wel gewoon staan op de objecten die al getextured zijn. Wel handig voor als je bijv een bepaalde texture maar 1 keer wilt gebruiken, dan kan je hem meteen je slot editor uitgooien.

Geplaatst:
comment_509115

ik heb een model gemaakt voor een hoofd ik heb twee textures een voor het gezicht en een voor de haren plus voor de haren een alpha als ik hem exporteer een txd maak doet ie het ingamne niet als ik alleen het model in sa zet doet ie het wel dus er is iets mis met de texturen maar ik snap het niet kan iemand me helpen ?

en kan iemand me uitleggen hoe je de dummys voor een playermodel moet plaatsen voor sa

post-46992-1158505442.jpg

Geplaatst:
comment_509616

hoe maak je een filmpje van je model in 3ds ??

en hoe laatje bf een auto langs rijden. in een filmpje in 3ds ??

ik volg nu een tut. en dan moet ik op een knopje druken. maar die kan ik niet vinden.

het is dit knopje icon60d7cfsj5.png

Bewerkt: door kees1991

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_513458

ik heb een probleem:

als ik mijn beeld beweeg dan word alles doorzichtig en als ik dan stil sta dan is het weer normaal :?

zie screen:

naamlooscustomrl2.jpg

ik heb al bij costimize alles geresset maar dat hielp niet

weet iemand mischien hoe dat komt ??

alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
comment_513783

Hoe kan je een voorwerp (bv. een cilinder) uithollen zodat er vanbinnen niks meer inzit?

ik ben bezig met een winkelcentrum zoals dat van downtown (VC), en daarvoor moet ik mijn object (denk ik) uithollen.

Hoe doe je dit :?

Geplaatst:
comment_513784
ik heb een probleem:

als ik mijn beeld beweeg dan word alles doorzichtig en als ik dan stil sta dan is het weer normaal :?

alvast bedankt :cya:

Druk is op 'O' Skat :)

Hoe kan je een voorwerp (bv. een cilinder) uithollen zodat er vanbinnen niks meer inzit?

ik ben bezig met een winkelcentrum zoals dat van downtown (VC), en daarvoor moet ik mijn object (denk ik) uithollen.

Maak een kleinere cylinder dan de vorige, Zorg dat onderkant en bovenkant langer zijn dan je orginele cylinder.

zet hem zo neer dat ie precies in het midden zit van de orginele cylinder.

En maak hem via de functie boolean hol.

Bewerkt: door kaaspizza

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.