Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_236778
Mischien hoort het niet hier maar ik vraag het wel even.

Hoe moet ik zo'n player.dff uit vice city importeren en in welke map staat hij?

Dan kan ik mijn gebouwen gaan scalen.

Moet eerst met IMG Tool player.dff uit je gta3.img exporteren

Dan kan je het

- met zmodeler doen (importeren en dan exporteren als 3ds)

- met een script voor 3ds max 7

- of de player.3ds (pm me voor dat bestand) die je zo kan importeren in 3ds max 7

Geplaatst:
comment_237203

Ik stel me probleem hier maar aangezien het ook een beetje met 3ds max te maken heeft.

screen1770hm.jpg

Ik denk dat het aan de col en dff bestanden ligt maar nog iets, ik zie het model wel vanuit de verte maar zodra ik dichterbij kom dan gaat hij flikkeren :N!

Weet iemand wat dit probleem is?

Ik heb namelijk al 5 keer nieuwe col en dff bestand ervan gemaakt maar hij doet nog steeds vaag :? .

-edit-

Bedankt Wauzie, je had gelijk. Hij doet het nu goed :klap:.

Geplaatst:
comment_237756

Is er verschil tussen gmax en 3dsmax? want mn 3dsmax was afgelopen en nu heb ik gmax en het ziet er precies hetzelfde uit.

EDIT: waarom importeert mn gmax een .3ds bestand in een geheel? Terwijl ik het gebouw uit verschillende delen heb gemaakt.

Bewerkt: door evildirk

Geplaatst:
comment_237762
hoe render ik iets ,ik heb een opjebt gemaakt BV een gek huisje ,

hoe render ik hem dan ???

alvast bedankt

Dit doe je met F9, en dan sla je hem op in een gewenste map en gewenste vorm.

@Big Bear hier beneden, ik denk dat hij een gewone render bedoelt en niet zo'n animatie render waarvan jij een tut hebt gemaakt.

Bewerkt: door marty

Geplaatst:
  • Auteur
comment_237763

@ Eveldrik

OMdat jij het als een geheel heb op geslagen, maar hij gewoon niet samen gsemolten is, dats gewoon verreweg simpel;)

@Peter99

IK neem aan dat je de NL tut heb gevolgd, je zet hem op gewenste insetlling, sla hem dan op als gewenste format, daarna kan je hem in Video progamma's afspelen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_238376

Je gaat naar je object, rechter muisknop en dam convert to>editble poly

Dan staat er bij tool 1 attach, en selecteer je een ander object, en klaar is kees

Geplaatst:
  • Auteur
comment_239689

Je moet gewoon met Boxen gaan werken, lijntje op lijntje plaatsen, scalen, Boolean gebruiken raad ik je aan bij een trap, en als je model klaar is, imort je player.3DS, en scale je hem tot goede grote

Geplaatst:
comment_240704

Ik heb GEEN vraag over 3ds max 7 maar over 3ds max 8!

Als ik de installatie start en hij is bijna klaar krijg ik deze error:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Error.1902'Raysat_3dsmax8erver'

(mi-raysat_3dsmax8)failed to start.Verify that you have sufficient

privileges to start system services.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Help ME!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.