Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

• Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_240782

Al sik het zo zie, moet je iets van priveleges accepteren, of je hebt gewoon verreweg te weining ruimte, zoek het anders even op op de link van mij in het topic over 3ds Max 8

Geplaatst:
comment_242734

Ik heb ook nog een vraagje: Hoe krijg ik een mooie verhoogde stoep naar de wegen? Ik heb het al gevraagd aan Bradley, maar die zei met Boolean alleen snap ik niet helemaal hoe dat werkt. Zou iemand mss ff een paar screens willen posten hoe het wel moet?

BVD.

Bewerkt: door Wiepie

Geplaatst:
comment_242741

een tijdje terug had ik de verkeerde Zoomtool gebruikt, hierdoor is het beeld nu vervormt, maar ik had toen personguk toch opgeslagen, en nu is het beeld altijd vervormt, dit is soms zeer iritant, weet iemand hoe ik dit kan fixen

Tim

Geplaatst:
comment_242766

ik heb een vraag het is miss niet helemaal 3Dmax achtig maar ik heb het er wel voor nodig

hoe heet in GTA3.img het TXD bestand van dit gebouw ???

gallery49np.th.jpg

Greetz GizmO

Geplaatst:
comment_242800
ik heb een vraag het is miss niet helemaal 3Dmax achtig maar ik heb het er wel voor nodig

hoe heet in GTA3.img het TXD bestand van dit gebouw ???

gallery49np.th.jpg

Greetz GizmO

Kijk even in dit topic, daar staat de naam van die texture in als ik het goed heb ;) .

Volgens mij bedoel je deze:

skyscr1_lan2.txd

Geplaatst:
comment_243240

ik krijg deze fout waneer ik DFF_SA start nadat ik op Run Script heb gedrukt.

Wat kan ik hieraan doen???

Ik heb die scripts gedownload van dit topic klik.

hryyrygryrdgghfghgrfeghgfgrtfr.png

EDIT: Het is al gelukt!

Bewerkt: door naim

Geplaatst:
comment_243778
ik krijg deze fout waneer ik DFF_SA start nadat ik op Run Script heb gedrukt.

Wat kan ik hieraan doen???

Ik heb die scripts gedownload van dit topic klik.

hryyrygryrdgghfghgrfeghgfgrtfr.png

EDIT: Het is al gelukt!

Ben je mischien vergeten hem samen te smelten. ( je object )

En anders weet ik het even niet, mischien heb je hier wat aan klik

Geplaatst:
comment_243809

Ik wil ook leren modellen en daarom heb ik een vraag.

Als je 3Dmax 7 gratis download, is dat dan maar voor een bepaalde tijd of voor altijd. (ik bedoel, kan je het altijd gebruiken of kan je dat niet meer gebruiken na een aantal dagen/uren/weken/maanden).

Veel suc6 idereen met modelllen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.