Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1376194
Halo ik ben bredly en ik heb dislectie ds srry vor min tiepfuten.

warum sijn de modles van DaBeast in 3DSMax altijt so geil?

Je kan dan wel dyslexie hebben, maar ik vind dat je als 19-jarige dan wel op een behoorlijk laag niveau zit...

Maarja. Als je vind dat de models van DaBeast zo vet zijn, vraag het hem.

:7

Lees het serieusheidsgehalte van Bradleys post, en bekijk dan eens zijn geschiedenis hier op het forum (om te beginnen met zijn gebruikerstitel).

  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1388337

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met auto's bewerken van GTA:SA.

Zelf wil ik maar een klein logotje aanbrengen op auto's maar weet niet hoe ik het moet doen.

Ik heb het geprobeerd, maar toen ik GTA:SA wou starten en de eerste buffalo tegen kwam (auto) crashte die.

Hier is een screenshot, van mijn "werkje"

http://i192.photobucket.com/albums/z5/Tita...e/moddeling.jpg

Geplaatst:
comment_1388547

Je material naar GTA Material converteren hoeft niet, dat word automatisch door het script gedaan. Je hebt bij GTA Material wel meer keus voor materialen. Je hebt geloof ik een los modelletje gemaakt met die material, je moet wel dat attachen aan het chassis of in de Graph Editor je object aan de juiste dummy vast maken.

Je moet in het vakje Col de DFF van de originele auto zetten, skip col moet uitstaan. Dan alles selecteren en exporteren.

Geplaatst:
comment_1388699

Bedankt voor de hulp Beagle,

Ik heb het geprobeerd, maar is nog niet gelukt :S

Wat ik heb gedaan:

- Mijn deur geselecteerd

- Modifiers list - Edit mesh

- Attach, en heb ik op mijn auto geklikt

- Alles geselecteerd

- COL op buffalo.dff gezet (standaart ge-export van IMG Tools)

- Vehicle parts aangevinkt

Maar doet het nog niet, weet iemand hier raad mee?

Misschien screenshots a.u.b

Geplaatst:
comment_1388710

Je moet niet bij de deur attach doen, maar bij de deur attach doen en dan je je nieuwe plaatje die je gemaakt hebt selecteren, alleen als je een nieuw object hebt gemaakt. Als je gewoon de deur hebt veranderd, hoeft dit niet.

Geplaatst:
comment_1388883

Je kan het op twee manieren gedaan hebben:

1. Je hebt de texture op de deur gemapt.

2. Je hebt een nieuw object (plane, box) gemaakt en daar je texture op gedaan en goed gepositioneert.

Als je 1 gedaan hebt, hoef je dit niet te doen (attachen). Als je 2 hebt gedaan, moet je:

1. De deur selecteren. Druk op H en zoek de goede deur (left of right).

2. Druk op Attach [X] en selecteer je object met de texture uit de lijst.

Het zou kunnen dat je het andersom gedaan hebt, dan moet je bij de Graph Editors eerst de deur goed vernoemen, dan vastlinken aan de goede dummy van de deur.

Geplaatst:
comment_1388971

Ik kan je bestand niet openen. Welke versie v. 3DS Max heb je? Misschien dat je ook even kan posten wat je exporteert instellingen zijn, zodat we weten dat je daar iig niks verkeerds in doet.

Geplaatst:
comment_1389012

Probeer eens dezelfde instellingen die je nu hebt behalve "Vehicle Parts" en selecteer alles in de scene, druk dan op Export en zet deze DFF eens in het spel. Ikzelf gebruik namelijk nooit de optie vehicle parts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.