Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welke versie van GTA6 preorder je?

Official_Cover_Art.jpgEnorm benieuwd naar welke versie iedereen gaat kopen. Zelf haal ik de Ultimate edition. Als ik een game koop en echt fan ben dan haal ik altijd wel de volledigste editie.

Ik hoop wel enorm dat er bij de 'fysieke versie' wel een plattegrond zit. Dat is op dit moment nog niet bekend.

Welke editie van GTA6 preorder je? 16 members have voted

1. 1. Welke editie van Grand Theft Auto VI preorder je?

• Standard Edition
      0%
      0
    • Ultimate Edition
      68%
      11
    • Doe niet aan pre-orders
      25%
      4
    • Moet helaas wachten op PC versie
      6%
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik heb zelf de Ultimate editie gekocht. Hoewel de content een beetje op hetzelfde neer komt als altijd; wat kledingstukken, auto's en wapens, ben ik toch van mening dat als ik dit niet koop, ik toch niet de complete ervaring heb. 100 euro vind ik nog altijd erg meevallen voor dit spel.

Dus de Ultimate staat al klaar!

Ultimate hier ook. De kosten per uur entertainment voor games zijn in het algemeen erg laag, dus vond het prima om die paar euro’s extra te betalen. Geen idee of het het waard is, maar dat zullen we gaan merken.

Game zelf nu alleen maar nog op mijn PC, dus ik wacht tot de prijzen daarvoor beschikbaar komen alsook een verschijningsdatum. Moet wel zeggen dat een prijs van € 100,- voor een game toch wel een symbolische grens overschrijdt voor mij ...

3 uur geleden, Cabyon zei:

Game zelf nu alleen maar nog op mijn PC, dus ik wacht tot de prijzen daarvoor beschikbaar komen alsook een verschijningsdatum. Moet wel zeggen dat een prijs van € 100,- voor een game toch wel een symbolische grens overschrijdt voor mij ...

Voordeel als PC gamer, je weet dan of de ultimate edition het echt waard is, of vooral filler content en dan kan je veilig voor de standaard editie gaan.