Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 190.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_618179

Halleu,

Nice beast.

effe gekloot met een oud projeckt.

Morgen met een ander oud proj gaan kloten :puh:

omfgzoreh8.jpg.omfgzor2bo1.jpg

Grats,Gybrus

let vooral op het image formaat :puh:

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_618852

mooi aleemaal ik heb ook maar eens 3ds max gedownload en een torial van dabeast maar ik kan dat voor geen meter dus ik heb maar zitten kloten zeggen als je het mooi vind :clown: maar ik snap helemaal nix van 3ds max kan iemand mij dat ff uitleggen??naamloossva5.th.png

Bewerkt: door master gta

Geplaatst:
comment_622809

@Roy: Mooie render, aleen zou hij mooier zijn als je HDRI (High Dynamic Range Image) gebruikt.

@Stefaneke: Mooi huisje heb je daar, lekker veel detail :eten: .

Ik heb wat nieuws zitten proberen. Een Counter Strike 1.6 map maken. Dit is eerder een testje, om te kijken hoe alles werkt enzo. En het lukt al aardig moet ik zeggen. De model is in 3DS Max gemaakt, dan geëxporteerd, en geïmporteerd in Valve Hammer Editor (een map editor voor de Half Life 1 serie). En dit is er uit gekomen:

hl2007022815503807hf2.th.png

hl2007022815510910gu0.th.png

hl2007022815520492ba6.th.png

hl2007022815524112zu9.th.png

^Skymap probleem, moet ik nog fixen..

Problemem te fixen:

  • Skymap..
  • Meer licht Entity's zetten (hij is nu veel te donker).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_623756

Ben bezig aan een klein straajte, het is in sketchup, nu heb ik nog niet vee, Dit is de straat en parking ben nog maar een beginner hoor! De textures zijn er nog inet op

Comment's en rate's zjn welkom!

Bewerkt: door Rivel

Geplaatst:
comment_623995

ik heb een boom gemaakt.

boomsn1.png

het is de aller eerste boom die goet gelukt is met mijn niewe progama. het is een 3d game engine. ik snap er nog niet zo heel veel van. maar je kan er hele mooie dingen mee maken voor je eigne spel :D nu heb ik een boom gemaakt morgen ga ik een landschap maken en kijken of ik die boom er op kan zetten.

Geplaatst:
comment_624036
ik heb een boom gemaakt.

*plaatje*

het is de aller eerste boom die goet gelukt is met mijn niewe progama. het is een 3d game engine. ik snap er nog niet zo heel veel van. maar je kan er hele mooie dingen mee maken voor je eigne spel :D nu heb ik een boom gemaakt morgen ga ik een landschap maken en kijken of ik die boom er op kan zetten.

Heel leuk keesje, maar kan je met dat programma je models ook in GTA zetten?

Of in welke andere games kan je daarmee je models zetten?

Geplaatst:
comment_624049

Hallo,

I believe i see a tree :puh:

nee je kan moddels er niet uit halen zonder plugin je kunt wel moddels vanuit 3dsm in die engine zetten die btw 50x beter is dan de gta engine kwa graphicks.

dus je zou GTA SA erin kunnen naaien zonder boundries en dan meer animaties toevoegen met de animatie editor in de volgende release van de engine.

Grats,Gybrus

2DFX editor heb je ook :puh:

Geplaatst:
comment_624302

jha aleen is die 2dgfx editor wel iets beter dan alle 2dgfx uit heel gta. je kan me daar tog mooie dingen mee maken.

de engine is nog maar pas niew. dus er is nog maar wijnig voor te krijgen. ze zijn er wel druk mee bezig. dus mischien bij de volgende update die in een antal weken komt. een exporter voor 3ds.

grybros hoe kun je een bestand uit 3ds in die engine naaien dan ??

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.