Geplaatst: 3 november 200519 jaren comment_259565 Ik wou SanAndreas weer eens gaan spelen, dus besloot ik hem weer te gaan instaleren. En na 5x proberen doet hij het niet! Hij geeft de hele tijd dit aan: Help me AUB! Bewerkt: 3 november 200519 jaren door Koopa
Geplaatst: 3 november 200519 jaren comment_259575 Dit is blijkbaar een veelvoorkomend probleem. In dit en dit topic staat er meer over. Hopelijk heb je er wat aan, Gunslinger
Geplaatst: 3 november 200519 jaren Auteur comment_259594 Dit is blijkbaar een veelvoorkomend probleem. In dit en dit topic staat er meer over.Hopelijk heb je er wat aan, Gunslinger Bedankt! Maar het is me nog niet gelukt.. SanAndreas deed het eerst altijd wel, maar toen ik hem eraf gooide, en nu weer probeer er op te zetten, lukt het niet! Enja, ik heb SanAndreas legaal gekocht! Bewerkt: 3 november 200519 jaren door Koopa
Geplaatst: 3 november 200519 jaren comment_259599 het is me wel gelukt met oude gta sa cd die niet wil installeren maar wel met een installatie cd van een vriend van me en dan spelen met mijne cd dan ging het wel lukken
Geplaatst: 3 november 200519 jaren comment_259639 Misschien is je DVD vies? Probeer hem is schoon te maken met een droog stofdoekje. Nooit met water, chemische stoffen, of wat dan ook[/b]. Gewoon stofdoekje gebruiken... Gunslinger
Geplaatst: 3 november 200519 jaren Auteur comment_259740 Misschien is je DVD vies? Probeer hem is schoon te maken met een droog stofdoekje. Nooit met water, chemische stoffen, of wat dan ook[/b]. Gewoon stofdoekje gebruiken... Gunslinger Ok, zal ik morgen wel even doen! Moet nu namelijk weg! Fijna avond!
Geplaatst: 4 november 200519 jaren Auteur comment_260070 Jeeh! Ik heb mijn DVD schoongemaakt. En nu doet SA het weer! Bedankt Gunslinger! Oke, wat mij betreft kan hier een slotje op!
Ik wou SanAndreas weer eens gaan spelen, dus besloot ik hem weer te gaan instaleren. En na 5x proberen doet hij het niet!
Hij geeft de hele tijd dit aan:
Help me AUB!
Bewerkt: door Koopa