Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305216 hey de bedoeling van dit toppic is om hier je MOD te zetten dat anderen niet hoeft te gaan zoeken naar afgewerkte download bare MOD'S in dit forum als je een mod hebt gevonden op dit forum dat er niet bij staat post het dan even. als je post dan Link naar toppic + maker+welke GTA (ALLEEN DOWNLOAD BARE MOD'S) >>je mag hier aleen posten als je een mod doorgeefd<< GTA SA Alleen politie made by puma Breekijzer mod made by nickonly Stunt and Gym mod made by tectron mount chiliad mod made by tectron Big bridge mod made by tectron Blue Green Orange Purple Red Yellow carlights zie post made by X-john Dynamite zie post Xenon 800K Lights zie post Ultimate Savegame zie post made by Blaster GTA SA Neon Mod Final made by Matiscus Liberty City Stories Water Mod made by Matiscus Sprunk Factory made by Fireman Supersafehouse made by Fireman GTA VC Vice City Cleaner made by Blaster27 Vice City cleaner v2 made by blaster27 Liberty City Stories Water Mod made by Matiscus nice hotel mod made bij bigG GTA III (nog niets) ps: je mag ook een mod posten uit een ander deel van dit forum Bewerkt: 24 december 200618 jaren door EXIT
Geplaatst: 17 december 200618 jaren comment_562065 en wat nou als je mod net af is dat, en je post hem gelijk die dag, zeg je dan ook een beetje laat , LOL
Geplaatst: 24 december 200618 jaren comment_565860 Mijn mod om de vortex beter te laten vliegen mag er ook wel bij. Hier een link naar het topic met uitleg: LINK Boris H.
Geplaatst: 24 december 200618 jaren comment_565880 Hey ik heb laatst een beetje lopen klooien met de pedstats.. En dit is wat eruit is gekomen: Een mod waarbij er alleen nog maar politie op straat loopt! Harde fun voor de mensen die kicken op politieachtervolgingen e.d. . Het is heel simpel te installeren, je moet gewoonweg 2 bestanden in de data map overschrijven. Het is mogelijk meerdere niveaus te kiezen, afhankelijk van hoe snel de politie doodgaat: "Easy": Hierbij knal je ze zo ongeveer achter elkaar neer. "Normal": De gewone stats van de politie. "Hard": Je moet nu echt gericht gaan knallen op de politie want het duurt nu ook wat langer tot ze doodgaan/zijn. Ook heb ik voor de gein een filmpje gemaakt en die op YouTube gezet; deze laat zien wat de er dus ingame gebeurd. Het gebruikte niveau in dit filmpje is "Easy". Edit: En die politieauto die je ziet zit niet in de mod . =>DOWNLOAD<= Veel speelplezier gewenst, Grtz Puma.
Geplaatst: 24 december 200618 jaren Auteur comment_566303 staat er bij >>> Door Matiscus: Aangezien wij een showroom topic hebben, en elke mod een appart topic heeft vind ik dit topic niet echt meer nodig. Hier gooi ik dus maar een slotje op. <<<
hey
de bedoeling van dit toppic is om hier je MOD te zetten dat anderen niet hoeft te gaan zoeken naar
afgewerkte download bare MOD'S in dit forum
als je een mod hebt gevonden op dit forum dat er niet bij staat post het dan even.
als je post dan Link naar toppic + maker+welke GTA (ALLEEN DOWNLOAD BARE MOD'S)
>>je mag hier aleen posten als je een mod doorgeefd<<
GTA SA
Alleen politie made by puma
Breekijzer mod made by nickonly
Stunt and Gym mod made by tectron
mount chiliad mod made by tectron
Big bridge mod made by tectron
Blue Green Orange Purple Red Yellow carlights zie post made by X-john
Dynamite zie post
Xenon 800K Lights zie post
Ultimate Savegame zie post made by Blaster
GTA SA Neon Mod Final made by Matiscus