Jump to content

GTA IV News : 'Trailer 2 -28 juni 2007'


SummerBase

Recommended Posts

GTA%20IV2.png

post-5021-1176752285.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Pizza! Pizza...Ooo! GTA IV! :dans:"

Dacht je alles al gehad te hebben, komen de mensen van "Rockstar Games" met een pizza, net op een moment wanneer je er niet op zit te wachten. Wij, de fans willen informatie, maar Rockstar Games houdt zich tegenwoordig meer bezig met de pizzeria en daarom stuurde Rockstar Games een pizza naar CVG, Computer Video Games. In het pakket zat een heerlijk T-Shirt met het IV logo, met daarbij twee kleine en twee grote stickers.

Pizza_1.jpg

Rockstar meende een hele andere betekenis voor deze ingrediënten te hebben, op de zijkant van de prachtig gestroomlijnde doos bevind zich een ingrediënten lijst die er ongeveer zo uit ziet; Extra Cheese, Sausages, Pepperoni, Meatballs, Peppers, Anchovis en Mushrooms. Als ik in het vervolg naar de pizzeria ga, bestel ik zonder meer een Pizza IV, met extra kaas. :puh:

Pizza_2.jpg

Het moge duidelijk zijn dat de marketing van Rockstar Games enorm sterk is, en om de paar dagen komen ze in de aandacht, door een opvallend en origineel idee, wat telkens weer volk aantrekt. Kortom, wat we nog meer zullen verwachten is niet duidelijk, en ik ben ook benieuwd wanneer Joriz zijn pizza op kan gaan eten. :eten:

Ons reactie topic is gesloten, door een moderator in dit forum, dus reageren is vanaf heden niet meer mogelijk, helaas.

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA%20IV2.png

post-5021-1177693015.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"OPM Preview uitgebracht!"

Een aantal weken terug melde ik dat de OPM (Official PlayStation Magazine) mei uitgave de tweede GTA IV preview zou uitbrengen. En dat is vandaag gebeurt, de scans staan weer op het internet, maar zoals we allemaal weten mogen we geen links of beeldmaterialen posten die enige aanmerking hebben op het materiaal in dit geval de scans. Ik ga wel een samenvatting geven van de informatie, dus als lezer kom je niks te kort. Alles zal ik vermelden, alleen in eigen woorden en daarmee schaden we het blad niet.

Op de cover staat groot 'Rockstar take us on a tour of Liberty', op de tweede pagina staat een grote poster die hangt aan een gebouw in Green Stand Canal in Soho; New York City. Op pagina twee zien we een foto van een overdrukke straat wat het idee van de stad alleen maar voortzet. Op de pagina daarna zien we een brug met het onderschrift dat de brug de steden met elkaar verbind denk aan Brooker (Brooklyn) en Dukes (Queens). Dan zien we een marketing praatje, en het begin van de trailer en dergelijke.

Daarna kun je lezen dat Niko Bellic zijn kleren aan kan passen. Kort na dat verteld Dan Houser dat de ontwerpers al in November 2004 begonnen zijn met het ontwerpen van het spel en als het spel drie jaar later na het begin uitgebracht wordt, kunnen we veel verwachten denk en hoop ik. Ook verteld Dan Houser dat hij met zijn team (ruim 100+ man) diverse politie agenten ondervraagt/gesproken heeft, om een impressie van New York City te krijgen en die te vervoegen in het spel.

Niko is in de dertiger jaren, zo rond de 34 tot 36 jaar dus we hoeven niet te verwachten dat hij in jet packs door de stad gaat vliegen of moeilijke stunts uit oefent op motorfietsen. Ook kun je lezen dat je niet altijd met de auto hoeft te reizen, je kunt op veel manieren de stad door komen, door middel van de trein bijvoorbeeld. Ook heeft Dan Houser's team geprobeerd een zo realistisch mogelijke stad te maken die niet natuur van blok tot blok presenteert. Het is gebaseerd op de echte wereld.

Ook verteld de OPM redacteur dat de ramen van auto's in te slaan zijn, om via die weg een auto te stelen of te kapen. Zo brengt Rockstar meer realisme in het spel, wat mij persoonlijk erg aanstaat. Dan krijg je een kaart te zien van New York (in het echte leven) met daarop de dingen die we kunnen zien in de trailer en op de precieze locatie. Echter kan ik daar niet meer over vertellen, want dat moet je met je eigen ogen zien. Ren dus naar de winkel om te kijken of ze de OPM- UK uitgave hebben.

Politie agenten zullen ook veel feller en realistischer reageren op handelingen dan ooit tevoren. In de OPM geeft Dan Houser zelf ook een klein interiew en daarin verteld hij dat ze gekozen hebben voor New York, omdat Rockstar North er veel meer van af weten dan San Andreas bijvoorbeeld, omdat Rockstar North in Scotland actief is. Dan Houser woont zelf in New York. Op de vraag ''online?'' geeft Dan Houser ook gemakkelijk antwoord ''Ja, maar niet massief (zoals Call of Duty 2 bijvoorbeeld...)''. Het is en blijft een GTA spel denk ik dan... maar.

Op de vraag of eigen muziek ook toegevoegd kan worden, via User Tracks kan hij nog geen duidelijk antwoord geven, enkel ''Mogelijk''. Wat ik persoonlijk redelijk grappig vond ik een bedrijf aan een grote straat met de naam Cherkov, wat lijkt op jerkoff wat in het Nederlands betekent masturberen, maar dan een ander woord daarvoor. Buiten dat kan Dan Houser ons vertellen dat er zeer waarschijnlijk geen Empire building in het spel komt, het past volgens hem niet helemaal in het spel. Er zullen ook geen karakaters terug keren zegt Houser, opmerkelijk.

De personages worden volgens Dan Houser gemene personen en zullen een criminele spelen. Zoals wij gewend zijn van GTA uiteraard. Hij sluit af met de mededeling dat GTA IV heel belangrijk zal zijn voor GTA, maar het spel moet zich uiteraard nog bewijzen. Ik hoop dat jullie weer een stuk slimmer geworden zijn op GTA IV gebied. Hieronder heb ik, om het geheugen nogmaal op te frissen een overzicht gemaakt van de veranderingen verbeteringen. Veel nieuws stond er niet in, maar het was zeker weten het lezen waard, niet waar?

- Je kunt via bruggen snel van het ené deel naar het andere deel van Liberty City.

- Het GTA IV team zal de natuur niet in blokken zetten, zoals San Andreas, het zal veel realistischer worden.

- Sommige gebouwen hebben typische Rockstar Humor, bijvoorbeeld het Cherkov gebouw; denk aan Jerkoff?

- Niko Bellic, de hoofdrolspeler is een midden dertiger gekleed in een bruin vest, ongeschoren en wel.

- Niko Bellic kan zijn kleren aanpassen door deze bijvoorbeeld te kopen...

- Dan Houser, de design leider van GTA IV is direct na San Andreas begonnen met GTA IV, in Oktober '04.

- Je kunt online spelen, alleen het zal niet een massale multiplayer worden zoals Call of Duty of SA-MP bijvoorbeeld.

- Het is nog niet duidelijk of men een eigen radio zender kan gebruiken, maar we gaan er wel van uit.

- Er zullen waarschijnlijk geen Empire Building mogelijkheden in het spel zitten...

Heb je alleen de bovenstaande opsomming gelezen? - Het is aan te raden om het volledige bericht te lezen, want er zijn namelijk nog wat dingen in, die ik niet heb verwerkt in de opsomming, het zijn wel kleine dingen, maar als fan mag je niks overslaan.

Nog een goede warme en zwoele avond/nacht toegewenst!

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1178198732.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"IV gelimiteerd door Xbox 360?"

U kunt weer gaan barbeknoeien, want Sony staat aan kop, met de launch van haar console heeft het brute kracht in game land gebracht. De Xbox 360 kan deze kracht niet bijhouden en vandaar dat GTA IV minder wordt dan de PS3 oorspronkelijk aan kan. Dit verteld Dan Houser in de OPM UK uitgave, sommige fans zijn helemaal verontwaardigd, maar ik ga er niet om rauwen, want wie wil nou niet een heerlijk stuk vlees van die prachtige barbequee van Sony? ^_^ Zonder gekheid, hoe dit verder afloopt zullen we wel zien, ik hoop in ieder geval niet dat door de Xbox 360 de PS3 spelers benadeeld worden, want de PS3 heeft absoluut genoeg werkgeheugen aan boord, en Microsoft haar Xbox 360 helaas niet. Natuurlijk zal de Xbox 360 wel werken, maar zoals het er nu uit ziet wel minder, maar dat zal voor het normale oog toch niet zichtbaar worden, ik denk ook dat ik gewoon een Xbox 360 koop, want die is veel goedkoper. :)

PS3.jpg

"OPM2 Benelux uitgebracht, koop hem nu!"

Waar menig fan op kon wachten is waargemaakt, een Nederlands geschreven preview van het prachtige spel GTA IV. Onze eigen webmaster, Joriz vroeg het een maand geleden aan iemand van Rockstar dus we konden het al verwachten, nu is het waargemaakt en jullie kunnen dus nu naar de winkel rennen om een exemplaar te halen, alleen let wel op. Niet iedere winkel heeft het blad al binnen dus ik zou er gewoon heen gaan, maar wees niet teleurgesteld als je met legen handen thuis komt. Ik zelf heb het blad ook nog niet, dus ik kan er nog niet zo veel over vertellen, maar als ik hem heb kun je het hier absoluut lezen. Houdt het in de gaten dus! :)

".. Nieuws gevonden door Dastard .."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA%20IV2.png

post-5021-1179327797.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

Vanwege mijn persoonlijke (school) reis naar Parijs vorige week heb ik het nieuws niet bij kunnen houden, maar ik ben er weer. Ik heb voor de personen die dat nog na willen lezen ook een opsomming gemaakt van al het nieuws dat al bekend was, deze week. Ik heb echter ook het actuele nieuws, want hoe kan het ook anders... De wereld van GTA IV is enorm in beweging en des te beter voor ons allemaal natuurlijk.

"GamePro Duitsland brengt informatie!"

Onzer (Nederland) ooster buren brengen nieuwe informatie! Zo vertellen zij dat er bepaalde ''verschillende'' soortne inbraken komen bij het stelen van auto's. Zo zal er meer variatie in het spel komen en de realiteit aanschroeven. Dan meld Dan Houser, Rockstar Games' creative designer; dat ze zo veel mogelijk realistische dingen in het spel zetten. En de niet realistische dingen zo veel mogelijk proberen te ontwijken.

Rockstar Games wil ook elke straat een eigen naam geven, maar in hoeverre dit ook echt uitgevoerd wordt is nog niet duidelijk. Al moet ik wel zeggen dat het spel er dan veel realistischer door uit gaat zien, en het voegt ook een echte sfeer toe aan het spel. Ook zullen er weinig tot geen verschillen zijn tussen de Xbox 360 versie en de PS3 versie, al goed... Houdt het nieuws in de gaten, want er schijnen nog wat previews aan te komen!

"De afgelopen week!"

Het is inmiddels al weer even geleden, maar voor de personen die enkel dit topic lezen als nieuws bron. Leek het mij toch wel verstandig om het toch nog even op te sommen. Er is namelijk weer heel wat nieuws over de techniek uitgekomen, alhoewel wij hier eigenlijk alles al over weten. Tenminste, het is prachtig, mooi en het ziet er gelikt uit. Ik denk dat ik daar niet weer een heel nieuws bericht aan hoef te wijden. Dus snel verder met het volgende nieuws van de afgelopen week..

Niko kan overal op klimmen, waar het mogelijk is. Denk aan muren, palen, borden en eventueel auto's, zodat ook in dit geval het realisme sterk opgeschroefd wordt. En zo lopen we ook tegen minder beperkingen op! Het laatste opvallende item uit de week; de camera standpunten zijn nog realistischer geplaatst. Zo kijk je tijdens het schieten, van de schouders mee.. God I love realism! :bier: Verder was er deze week nog wel wat klein nieuws, maar ik denk dat het niet echt nodig is om daar nog meer tekst aan te weiden!

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA%20IV2.png

post-5021-1180035353.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Nieuwe screens & informatie!!"

Er zijn weer een handjevol nieuwe screens, die ik onderaan dit nieuwsartikel geplaatst heb. Sommige kwamen al in magazines voorbij, maar deze zijn officieel verkondigd. We kunnen het denk ik allemaal eens zijn dat het er weer gelikt uit ziet dus dan gaan we snel verder naar de informatie.

Om te beginnen, de GamesRadar preview die uitgekomen is. In deze preview vind je niet zo heel veel nieuwe informatie, maar ze tonen wel aan dat de stad niet zo maar iets is. Het is een stad voor sfeer en een stad vol criminaliteit. Ook worden bepaalde effecten weergeven die we eerder nog niet gezien hebben. Ook zien we een stukje Chinatown wat wel weer aangeeft dat we met een wereldstad te maken hebben. Ook zullen de inwoners van de stad meer interactiviteit bieden. Het in elkaar slaan van een stoere gozer gaat je namelijk minder makkelijk af, dan van een meeloper, bijvoorbeeld.

De IGN preview die ook uitkwam, meld niet heel veel nieuws wat mij betreft, maar ze merken wel op dat het land kleiner is dan San Andreas. Echter is alles wel veel scherper, het werkt beter, er is meer interactiviteit. En dat is ook waar Rockstar heen wilt, ''Next Generation''. Verder niet veel bijzondere weetjes, maar ik moet wel zeggen dat ze wel wat goede dingen noemen, maar niet echt interessant verder om hier te plaatsen. Onderaan het artikel vind je ook links dus dan kan je vanzelfsprekend de originele previews lezen.

Dan de derde van Gamespot, maar helaas ook niet echt veel nieuwe dingen. Er staan eigenlijk meer dingen in die al eerder genoemd zijn dan de andere previews, maar dat terzijde. Uiteraard komen zij weer met het feit dat de interactiviteit prima is, maar verder, buiten een mooie positieve tekst ook niet. Maar ze hebben ook allemaal dezelfde demo gespeeld en dat is denk ik het punt, maar goed... we zullen zien wat de toekomst brengt qua previews. Ik ben echter wel zeer benieuwd, zoals ik al zei hierboven kun je de afbeeldingen hieronder bekijken vanaf mijn website.

GTAIV_1.jpg GTAIV_2.jpg GTAIV_3.jpg

GTAIV_4.jpg GTAIV_5.jpg GTAIV_6_3.jpg

GTAIV_7.jpg GTAIV_8.jpg

Gamesradar - IGN - GameSpot Preview

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

GTA%20IV2.png

post-5021-1181635305.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"2e trailer komt uit op 28 juni 2007!"

Het is weer raak, het is weer tijd! Rockstar wakkert de fans weer even aan met een aankondiging van een nieuwe trailer. Dit maal geen teller, maar wel een datum hij zal namelijk uitkomen op '28 juni'. Voordat velen al gaan klapper tanden wat hen te wachten staat zal Rockstar zichzelf natuurlijk wel geheimzinnig blijven introduceren. Bijvoorbeeld door game magazines en andere wegen, bijvoorbeeld de grote Amerikaanse fora's.

Propaganda.jpg

Ik heb voor de fans ook even een signature gemaakt (mochten ze dat leuk vinden) die ze vrij mogen gebruiken.

IV_Coming-out_1.png

IV_Coming-out_2.png
[img=http://www.gta4news.nl/IV_Coming-out_1.png]
[url="http://media.rockstargames.com/flies/640x360.wmv"] [img=http://www.gta4news.nl/IV_Coming-out_2.png][/url]



"Countdown signature komt er ook zo snel mogelijk aan. :)"

Edit: Er is één klaar. Ik ga ook weer een custom signature service opzetten. Dus... mocht je er één willen hebben stuur me een PB . Hij zal er ongeveer met de tekst zo uit zien "SummerBase (maar dan jouw naam dus) wacht nog ... dagen op de 2nd IV trailer."

trailer2.png

[img=http://iv.summerbase.eu/trailer2.png]



Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...