Bij de contest mag je toch de stock in een sig doen ?
Antwoord
De grootte van de inzending mag de deelnemer zelf bepalen, het is maar hoe jij het best het thema eruit vind komen, je mag ook een rond plaatje of een zeshoekig plaatje maken, wat jij maar wil!
Als je met de Clone Stamp Tool een ander plaatje naar je eigen zet, is dat dan "legaal"?
Antwoord
Hehe we hebben een slimmerikje in ons midden Dit is niet toegestaan aangezien je een ander plaatje ervoor moet gebruiken, je mag wel de standaard clone stamp patterns gebruiken natuurlijk =]
Stel hier je vragen over de
GTA-Forum FotoManip ContestMvg, Awi
Reeds gestelde vragen
Gesteld door .Syfes
Mogen we brushes gebruiken in de stock
Antwoord
Brushes mogen gebruikt worden als ik ze opgeef, ik geef dan bv. een link naar bepaalde brushes die die week gebruikt mogen worden
Gesteld door .Levi.
Is het toegestaan om smudge technieken te gebruiken op de foto zelf?
Antwoord Zeer zeker, je mag alles doen met de foto en de standaard-tools van Photoshop
Gesteld door .Syfes
Bij de contest mag je toch de stock in een sig doen ?
Antwoord
De grootte van de inzending mag de deelnemer zelf bepalen, het is maar hoe jij het best het thema eruit vind komen, je mag ook een rond plaatje of een zeshoekig plaatje maken, wat jij maar wil!
Gesteld door ...:::David:::...
Als ik mijn inzending af heb, moet ik hem dan ergens posten of via PB naar jou sturen?
Antwoord
De inzendingen worden per PB naar mij gestuurd
Gesteld door .Antonio
Als je met de Clone Stamp Tool een ander plaatje naar je eigen zet, is dat dan "legaal"?
Antwoord
Hehe we hebben een slimmerikje in ons midden
Gesteld door ...:::David:::...
Mag je ALLE standaard dingen uit Photoshop gebruiken? Dus ook als het iets anders in het plaatje plakt (zoals filter -> render -> clouds)?
Antwoord
Ja, dat mag xP
Gesteld door Tunix
Mag je wel gewoon de Eraser gebruiken? Die maakt namelijk ook van brushes gebruik.
Antwoord
Je mag de eraser tool gebruiken met de mode Block en niet de mode Brush, anders kan je gewoon brushen met de eraser tool.
Bewerkt: door AwiVC