Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877577 Hoe kan ik me game character laten uitsteken ? bij een signature als iemand me kan helpen alvast bedankt! Grtz , WALLAH Bewerkt: 28 januari 200817 jaren door WALLAH
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_877585 Hoe kan ik me game character laten uitsteken ? bij een signature Dat kun je bijvoorbeeld doen door een groter bestand te nemen dan een standaard signature. De width (de breedte) hoeft in principe dan niet veranderd te worden, maar de hoogte wel (height). Neem dus een extra hoog bestand en zorg ervoor dat je aan de bovenzijde van je sig een strook overlaat, zodat je die strook bijvoorbeeld weer de achtergrondkleur van het forum kan geven. In ieder geval, ik raad je aan om deze tutorial even te volgen, zodat je het je allemaal wat duidelijker wordt. Daarnaast kun je ook nog deze tutorial raadplegen.
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren Auteur comment_877588 Hoe kan ik me game character laten uitsteken ? bij een signature Dat kun je bijvoorbeeld doen door een groter bestand te nemen dan een standaard signature. De width (de breedte) hoeft in principe dan niet veranderd te worden, maar de hoogte wel (height). Neem dus een extra hoog bestand en zorg ervoor dat je aan de bovenzijde van je sig een strook overlaat, zodat je die strook bijvoorbeeld weer de achtergrondkleur van het forum kan geven. In ieder geval, ik raad je aan om deze tutorial even te volgen, zodat je het je allemaal wat duidelijker wordt. Daarnaast kun je ook nog deze tutorial raadplegen. harstikke toppie man , dankje !
Hoe kan ik me game character laten uitsteken ? bij een signature
als iemand me kan helpen alvast bedankt!
Grtz , WALLAH
Bewerkt: door WALLAH