Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Op de achtergrond, die lijnen die bewegen, komen extra sterretjes ofzo bij (effecten). En je kan nu thema's toevoegen die bewegen. Dus een achtergrond waar iets beweegt. Het hele menu alles heet XMB. En nieuwsberichten zie je nu linksboven in een vlak met aantal vrienden online en hoeveel nieuwe berichten en er komt een videoservice bij om films en programma's te bekijken en nog meer dingen.

Geplaatst:
Op de achtergrond, die lijnen die bewegen, komen extra sterretjes ofzo bij (effecten). En je kan nu thema's toevoegen die bewegen. Dus een achtergrond waar iets beweegt. Het hele menu alles heet XMB. En nieuwsberichten zie je nu linksboven in een vlak met aantal vrienden online en hoeveel nieuwe berichten en er komt een videoservice bij om films en programma's te bekijken en nog meer dingen.

Aaah :D

Dat is goed :tu:

Geplaatst:
dat soort dingen gebeuren eenmaal in belgie he......

Maar nee het niveau van de wedstrijd was zkr weer 3x niks.

Ach maar waarom was iedereen er gister avond niet? je weet toch waaraan je je opgeeft dat je er dan toch moet zijn?

Ik vind niet zo belangrijk dat er niet veel mensen zijn maar voor kai die dit organiseert is dit natuurlijk wel klote natuurlijik als je dit allemaal organiseert en dan is er amper iemand...

Misschien hadden ze geen zin om naar jou gezeik te luisteren van het belgisch voetbal! ;p

Geplaatst:

dat zal de reden zijn ja! :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Prachtig dat Voetbal International.

Hans Kraay moet steeds ze verhaal na de reclame vertellen. Wilfred: "Kan je het even vasthouden?". xD

Geplaatst:

ja echt he fantastisch:P

die kraay denkt ook dat ie een mening heeft,nee het zijn gewoon de regels en als luige meclaren eruit stuurt heeft hij gelijk.Als hij het niet doet is het ook goed maar het zijn de regels en dat moet kraay niet dingen gaan zeggen van niet doen dat is zo flauw,luige was echt top hij kreeg zelfs johan stil.

Danny koevermans die zal van het weekend echt wel weer moeten huilen want die wordt roder en roder en ook sagrijniger.

Hij stond van het weekend echt bijna te huilen.

Nee die van der gijp hij heeft zo faking lol als ie wat ga zegge hij lacht als en iedereen lacht mee maar er is nog niks gezegd:P.

Ajax trouwens nog 3 nieuwe spelers erbij.

2 brazillianen waaronder het zeehondkind:P..

En pantelic:D

Nou ik heb er vertrouwen in zoals altijd :tu: hoewel het dit jaar spannende competitie gaat worden.

er is geen een club die er bovenuit steekt en iedereen kan meedoen ook feyenoord.

Geplaatst:

Vandaag Firmware 3.0 :D

Geplaatst:
ja echt he fantastisch:P

die kraay denkt ook dat ie een mening heeft,nee het zijn gewoon de regels en als luige meclaren eruit stuurt heeft hij gelijk.Als hij het niet doet is het ook goed maar het zijn de regels en dat moet kraay niet dingen gaan zeggen van niet doen dat is zo flauw,luige was echt top hij kreeg zelfs johan stil.

Danny koevermans die zal van het weekend echt wel weer moeten huilen want die wordt roder en roder en ook sagrijniger.

Hij stond van het weekend echt bijna te huilen.

Nee die van der gijp hij heeft zo faking lol als ie wat ga zegge hij lacht als en iedereen lacht mee maar er is nog niks gezegd:P.

Ajax trouwens nog 3 nieuwe spelers erbij.

2 brazillianen waaronder het zeehondkind:P..

En pantelic:D

Nou ik heb er vertrouwen in zoals altijd :tu: hoewel het dit jaar spannende competitie gaat worden.

er is geen een club die er bovenuit steekt en iedereen kan meedoen ook feyenoord.

Ik vind dat Kraay helemaal gelijk heeft want Mclaren probeert dat boeltje te sussen maar wat ik nog raarder vind is dat een 2 Feyenoorders een schwalbe maakte, en die fluit er voor... Kijk dat is zo slecht aan die Nederlandse scheitsrechters ( scheit express )... Ze zijn niet officiel bezig, kijk naar de Premier League... Opstootje meteen 5 rode kaarten.

Geplaatst:

WTH, die nieuwe firmware :7

Ik had een download van anderhalve week verwacht, maar was nog in het half uur :*D

Vind het wel vet opzich :)

Geplaatst:

Sven als je dit leest, je heb een virus op je computer. Ik krijg de hele tijd berichtjes van je terwijl je offline ben. Vooral met links en tekst ben jij dit of zoiets dergelijks. Echt irritant, doe er is wat aan. :D

Geplaatst:

Ik had een download van anderhalve week verwacht, maar was nog in het half uur :*D

WTF, ik download nu al 5 uur. :N:duh:

Geplaatst:

WTF, ik download nu al 5 uur. :N:duh:

WTF, bij mij duurde het maar 5 minuutjes :7

Geplaatst:
  • Auteur

Iet minder positief geworden ná de update. De vriendenlijst is druk met die grijze vlakjes achter elke naam. :puh:

En ik wil me LBP thema! xD En dat schijnt in de US en Japanse store te staan.

EDIT: LBP kost geld! :@

Ik heb maar een Afrika thema gedownload in de Japanse store. Zie je zebra's op de achtergrond lopen. :puh:

Geplaatst:

Joehoe, de website waar ik voor werk heeft de FuckGamekings actie gewonnen. :dans: :dans: Allemaal een drankje op mijn kosten!

Geplaatst:

Iedereen klaar voor de meeting :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.