Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Iedereen klaar voor de meeting :D

Jah duh ik ga je owna

Geplaatst:

Ik probeer er bij te zijn. :)

Geplaatst:
  • Auteur

Ownah Ownah. Deathmatchen :Y

Geplaatst:
Ik vind dat Kraay helemaal gelijk heeft want Mclaren probeert dat boeltje te sussen maar wat ik nog raarder vind is dat een 2 Feyenoorders een schwalbe maakte, en die fluit er voor... Kijk dat is zo slecht aan die Nederlandse scheitsrechters ( scheit express )... Ze zijn niet officiel bezig, kijk naar de Premier League... Opstootje meteen 5 rode kaarten.

Ja maar regels zijn regels.Meclaren weet dat hij gewoon in zijn vak moet blijven.

en over die schwalbes daar heb je gelijk in maar dat zei luige gister ook dat eentje heeft hij niet in gezien.

En elke scheids maakt wel een fout.en die andere zei luige dat de been te hoog kwam maar daar weet ik in mijn hoofd de beelden niet meer van.

Nee ik vind luige een goede scheidsrechter en dat hij fouten maakt dat kan iedereen overkomen maar hij doet het ook heel goed.En dat hij de boel moet sussen is toch wel triest dat anders de spelers het niet zelf kunnen.

En anders laat dan maar gaan ,dat is tenminste tv:P :tu: .Maar zoals iedereeen moet je je aan de regels houden.

Geplaatst:
Joehoe, de website waar ik voor werk heeft de FuckGamekings actie gewonnen. :dans: :dans: Allemaal een drankje op mijn kosten!

Gefeliciteerd!! :dans:

Geplaatst:

WOW!!111!!

De ballen van Gay Tony (Sven :puh: ) Garpje ^_^ [/font] is super vet! Klote micronichten dat ze weer R* moesten omkopen ;/ Hoerenlijers

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
Ownah Ownah. Deathmatchen :Y

is deze nog bezig?

Geplaatst:

tom welkom in de clan, de meeting zijn dinsdag 19 uur deatmatch, vrijdag 19 uur race, zondag 15 uur free mode, neen het is gedaan!

EINDELIJK IS ER NOG EENS EEN BELG IN DE CLAN! :puh::)

Geplaatst:
tom welkom in de clan, de meeting zijn dinsdag 19 uur deatmatch, vrijdag 19 uur race, zondag 15 uur free mode, neen het is gedaan!

haha bedankt :tu:

ik zat eigelijk zonet in de tekstchat van de meeting, maar dat was omdat langedraak me per ongeluk had toegevoegd en daarom mocht ik toen niet meedoen :7 . maar ik ben nu lid en zal er dus zo veel mogelijk probeeren bij te zijn :puh:

hoe gaat dat eigelijk, één iemand invite iedereen die on-line is op psn in bv. een deatmatch game ofzo?

Geplaatst:

ik zat eigelijk zonet in de tekstchat van de meeting, maar dat was omdat langedraak me per ongeluk had toegevoegd en daarom mocht ik toen niet meedoen :7 . maar ik ben nu lid en zal er dus zo veel mogelijk probeeren bij te zijn :puh:

hoe gaat dat eigelijk, één iemand invite iedereen die on-line is op psn in bv. een deatmatch game ofzo?

Welkom in de clan man, ik voeg je morgen wel even toe op PlayStation Network. Ik ben Rullez op het forum en Nasty-Toilet-Man en ik host de race meeting op vrijdag. :)

Geplaatst:

Welkom in de clan man, ik voeg je morgen wel even toe op PlayStation Network. Ik ben Rullez op het forum en Nasty-Toilet-Man en ik host de race meeting op vrijdag. :)

nice :tu:

Geplaatst:
  • Auteur

En ik ben ShockWave de leader en als je niet lief bent krijg je zweepslagen. :7

Geplaatst:
En ik ben ShockWave de leader en als je niet lief bent krijg je zweepslagen. :7

dat had ik al door :tu:

we zullen wel zien wie de zweepslagen krijgt in de volgende DM :puh:

Geplaatst:

En ik ben Nick_Kerkwijk ennee..... enne... ik heet ook Nick :)

Geplaatst:
  • Auteur

Sentasi, iemand wil Ownah Ownah. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.