Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Zaterdag is een lid van de jostiband jarig. ^_^

Dusssss... :7

De drummer! Sentasi! :7

Is dat soms belangrijk? :7

EDIT: Ik zie het al. :7

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

KK Sony gaat ons laten betalen voor PSN. Alsof we al niet genoeg geld geven aan PSn games/DLC, Losse games, de PS3 zelf, accessoires en meer. Op de dag dat het ingaat gaan we met z'n allen eieren gooien naar gebouwen van sony, dus leg alvast een paar honderd eieren te rotten AUB.

Bron

Geplaatst:

Voorlopig ben ik klaar met spelen...

Sinds gisteren blijft mijn PS3 na 20 minuten spelen hangen :cry:

Ik heb zelf het idee dat hij te warm wordt maar wat ik er aan kan/moet doen is me een raadsel....

In ieder geval kan ik dus niet meer lekker spelen en Kai sorry maar zoals het er nu uitziet kan ik dus ook in de feestmaand de meetings hosten....

Zal morgen mijn PS helemaal resetten en opnieuw updaten... Misschien werkt het al ben ik bang dat mijn trouwe PS3 60GB ook sneuvelt onder de wel bekende problemen die de launch PS3's hebben.....

:cry:

Geplaatst:

Volgens mij ben ik nog de enigste hier dan met een 60 GB versie. :{

Geplaatst:

De 60gb versie heeft wel de meeste kans op ylod. :-(

@Jarno, als dat betekent dat de servers perfect draaien en er geen problemen meer zijn, dan wil ik daar best voor betalen. No big deal.

Geplaatst:
  • Auteur

KK Sony gaat ons laten betalen voor PSN. Alsof we al niet genoeg geld geven aan PSn games/DLC, Losse games, de PS3 zelf, accessoires en meer. Op de dag dat het ingaat gaan we met z'n allen eieren gooien naar gebouwen van sony, dus leg alvast een paar honderd eieren te rotten AUB.

Bron

Ik wacht eerst op de officiele aankondiging. :puh: Maar ik ben er igg niet blij mee als dat door gaat. :{

Ik heb zelf het idee dat hij te warm wordt maar wat ik er aan kan/moet doen is me een raadsel....

In ieder geval kan ik dus niet meer lekker spelen en Kai sorry maar zoals het er nu uitziet kan ik dus ook in de feestmaand de meetings hosten....

Zal morgen mijn PS helemaal resetten en opnieuw updaten... Misschien werkt het al ben ik bang dat mijn trouwe PS3 60GB ook sneuvelt onder de wel bekende problemen die de launch PS3's hebben.....

Als je klaar bent met gamen, laat dan altijd 10 á 15 min je PS3 aanstaan in XMB, beter voor je CPU. En als je de YLOD krijgt moet je ff een reparatieboer in de buurt zoeken. Die kunnen hem binnen 1 á 2 dagen repareren (zelfde probleem gehad).

Geplaatst:

Bron

Ik wacht eerst op de officiele aankondiging. :puh: Maar ik ben er igg niet blij mee als dat door gaat. :{

Als je klaar bent met gamen, laat dan altijd 10 á 15 min je PS3 aanstaan in XMB, beter voor je CPU. En als je de YLOD krijgt moet je ff een reparatieboer in de buurt zoeken. Die kunnen hem binnen 1 á 2 dagen repareren (zelfde probleem gehad).

Sony heeft het zelf al gezegd. Ook hebben ze gezegd dat het maar liefst €60 tot €80 euro gaat kosten. PSn wordt een nieuwe melkkoe. Ten slotte maken ze ook nog eens bekend, dat ze Linux, die je nu nog kan draaien, vanaf 1 april ook niet meer kan, omdat voor de zoveelste keer zo'n k*t hacker het voor de rest verpest heeft. Van mij part krijgen al die hackers de doodstraf. Dankzij hun betaal je veel en veel meer voor je games omdat je voor de gedownloade games van je vrienden moet betalen.

Geplaatst:

Komt hij nu mee :puh:

Maar goed voorlopig slaat mijn PS3 vast na 20 minuten spelen en vanmiddag zelfs zo dat ik hem via de powerswitch moest uitzetten.....

Hoop dat een totale reset gaat helpen en dat er een bitje tijdens de laatste update niet helemaal lekker is gegaan maar vrees het ergst :S

Tot nu toe ook geen YLOD....

Geplaatst:
  • Auteur

Sony heeft het zelf al gezegd. Ook hebben ze gezegd dat het maar liefst €60 tot €80 euro gaat kosten. PSn wordt een nieuwe melkkoe. Ten slotte maken ze ook nog eens bekend, dat ze Linux, die je nu nog kan draaien, vanaf 1 april ook niet meer kan, omdat voor de zoveelste keer zo'n k*t hacker het voor de rest verpest heeft. Van mij part krijgen al die hackers de doodstraf. Dankzij hun betaal je veel en veel meer voor je games omdat je voor de gedownloade games van je vrienden moet betalen.

Ik mag dan hopen 60/80 per jaar, hé? :7

Geplaatst:

Ik vindt niet dat Sony op zijn "belofte" van gratis internet pas na 3 jaar mag afstappen.

Hadden ze daar is niet eerder mee kunnen komen aanzetten. :t

En dan nog 60 euro vragen?

Nee die vlieger gaat niet op, ik heb al genoeg betaalt voor mijn Ps3 (600 euro)

Ok het is crisis maar moeten ze ons dan zo opdie manier kloten?

Wat een geld wolven.

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Het gaat om dollars in dat bericht he, geen euro's.

$80 is atm €54, als dat voor een jaar is, vind ik dat nog wel te doen, mits de servers dan echt perfect en probleemloos draaien.

Geplaatst:
  • Auteur

Komt hij nu mee :puh:

Maar goed voorlopig slaat mijn PS3 vast na 20 minuten spelen en vanmiddag zelfs zo dat ik hem via de powerswitch moest uitzetten.....

Hoop dat een totale reset gaat helpen en dat er een bitje tijdens de laatste update niet helemaal lekker is gegaan maar vrees het ergst :S

Tot nu toe ook geen YLOD....

Lekker een dagje laten afkoelen en dan maar is aanzetten.

En dat vastlopen gebeurd steeds na 20 min?

Geplaatst:

$80 is atm €54, als dat voor een jaar is, vind ik dat nog wel te doen, mits de servers dan echt perfect en probleemloos draaien.

Volgens mij zullen de servers nog steeds even verkloot zijn.

Geplaatst:

Amerikanen krijgen ALTIJD oneerlijke voordeel. Als jij iets uit de store haalt hier voor €10,00, kost het in amerika simpelweg $10,00. Daarnaast staat er ook veel meer in de USA store. Zo hebben ze zelfs een eigen videoservice, die ik hier nog steeds niet heb gezien. Sony heeft nu nog heel wat uit te leggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.