Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Lagg, connectieproblemen, kijk maar naar IV. Dit soort problemen ligt niet alleen aan je internetverbinding, maar ook aan de server(s).

Volgens mij hebben ze hier op de 360, waar de servers over het algemeen beter onderhouden worden omdat er voor betaald wordt, geen of minder last van.

Als we dit op de PS3 ook krijgen, ben ik wel bereid om er voor te betalen. Kwaliteit kost nou eenmaal geld.

Denk je dat Sony dat gaat regelen?

Winst maken dat is het enigste wat ze gaan doen.

Hoe bedoel je Sven. Op elk verkochte PS3 krijgt Sony verlies.

Misschien niet meer als ze geld gaan vragen voor PSN.

Geplaatst:

Daarom vragen ze er geld voor.

Geplaatst:

Voorlopig ben ik klaar met spelen...

Sinds gisteren blijft mijn PS3 na 20 minuten spelen hangen :cry:

Ik heb zelf het idee dat hij te warm wordt maar wat ik er aan kan/moet doen is me een raadsel....

In ieder geval kan ik dus niet meer lekker spelen en Kai sorry maar zoals het er nu uitziet kan ik dus ook in de feestmaand de meetings hosten....

Zal morgen mijn PS helemaal resetten en opnieuw updaten... Misschien werkt het al ben ik bang dat mijn trouwe PS3 60GB ook sneuvelt onder de wel bekende problemen die de launch PS3's hebben.....

:cry:

Als je klaar bent met gamen, laat dan altijd 10 á 15 min je PS3 aanstaan in XMB, beter voor je CPU. En als je de YLOD krijgt moet je ff een reparatieboer in de buurt zoeken. Die kunnen hem binnen 1 á 2 dagen repareren (zelfde probleem gehad).

Komt hij nu mee :puh:

Maar goed voorlopig slaat mijn PS3 vast na 20 minuten spelen en vanmiddag zelfs zo dat ik hem via de powerswitch moest uitzetten.....

Hoop dat een totale reset gaat helpen en dat er een bitje tijdens de laatste update niet helemaal lekker is gegaan maar vrees het ergst :S

Tot nu toe ook geen YLOD....

Lekker een dagje laten afkoelen en dan maar is aanzetten.

En dat vastlopen gebeurd steeds na 20 min?

De 20 minuten gebeurde vanmiddag na 20 min. Hij had de gehele dag nog niet aangestaan....

Geplaatst:

Gaan ze bij Sony ook al zo gaan beginnen :zz:

En ik denk dat er aan die servers juist niks zal veranderen. Kijk maar bij de xbox en MW2, die kerels spreken bijna over niks anders dan hacks, connectieproblemen, ... Net zoals bij de ps3 dus :7

Maarja, we zullen wel zien hoe het evolueert.

BTW, geeft gtatom nu eigelijk :t al? :7

Geplaatst:

>>>KLIK<<< Voor alle mensen met Chinatown wars. Is een multiplayerverzameltopic :) .

Geplaatst:

Lagg, connectieproblemen, kijk maar naar IV. Dit soort problemen ligt niet alleen aan je internetverbinding, maar ook aan de server(s).

Volgens mij hebben ze hier op de 360, waar de servers over het algemeen beter onderhouden worden omdat er voor betaald wordt, geen of minder last van.

Als we dit op de PS3 ook krijgen, ben ik wel bereid om er voor te betalen. Kwaliteit kost nou eenmaal geld.

Denk je dat Sony dat gaat regelen?

Winst maken dat is het enigste wat ze gaan doen.

Hoe bedoel je Sven. Op elk verkochte PS3 krijgt Sony verlies.

Dat is bij de meeste consoles zo. Het echte geld wordt binnengehaald met de licentie's voor games (daarom zijn ze ook ong. 20 euro meer dan computer spellen).

@Tomeken; dat ligt aan de hackable XBox 360. Op de Sony-box is dit (voor nu) onmogelijk, omdat het nog niet echt open hackable is.

Geplaatst:

ALlemaal om 21.35 Veronica kijken (uitzondering van de Belgen)

Geplaatst:
  • Auteur

Lauren verslaat? :puh:

Geplaatst:

Dan zie je vrouwen met AK-47

Geplaatst:

CTW heeft echt vette features op de Rockstar Social club site. Er zijn minigames. Met die games kun je geld verdienen en dingen vrijspelen voor het echte spel. Ik heb net een bulletproof Patriot vrijgespeeld. :D

Geplaatst:

Dat zie je in GTA IV ook

Geplaatst:

Dat zie je in GTA IV ook

:D:*D

Daar zie je Sentasi z'n dubbel levens met lang haar. :7

Geplaatst:

Geweldig. Je kan het ook gewoon in je favorieten proppen O.o

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.