Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Dat zal niet lukken met een knoop en een kauwgumpje. :7

Geplaatst:

Ach, gewoon een kussensloop pakken en daar wat elektrische draadjes aan vast maken, is vast hetzelfde :7

Geplaatst:

aangezien ik nu toch niet meer kan gamen ga ik mijn PS3 uit elkaar halen en goed stofvrij maken...

Dan even controleren of mijn fan nog goed zit (contactpuntjes) en of de koelpasta van de GPU niet erg droog is (dit schijnt ook een bekend probleem te zijn bij de launch ps3's dus dat kan ik dan mooi checken.)

Als dat allemaal oke is dan even een algehele reset uitvoeren en dan heeeeeeeel hard bidden dat het is opgelost :bonk:

Wish me luck!!!

Geplaatst:

Succes ouwe, hou z'n hartslag goed in de gaten tijdens de operatie. :puh:

Maar hoe warm voelt ie aan tijdens het gamen? Ik zat zelf is te kijken, maar die van mij voelt niet warm aan. De zijkant/onderkant (afhankelijk van hoe die staat, de kant met rubberen pootjes eraan) is bij mij het warmst, in zoverre, je voelt een klein beetje warmte, meer niet. Achterkant bij de stekkers en het ventilatie rooster voelt bij mij gewoon koud aan, net als de bovenkant (ook ventilatie opening) en andere zijkant. Heb ook nog nooit problemen gehad. :puh: De onderkant, waar de HDD zit, voelt nog het warmste aan bij mij, maar ook niet noemenswaardig.

---

Iemand bekend met deze site? Je koopt daar een PSN card, betaald met Ideal, en je krijgt een ingescande foto van de PSN card met code. Gemak dient de mensch, maar is dit ook betrouwbaar? :puh:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Niemand reageert op mijn CTW multiplayertopic :( Iedereen met GTA Chinatown wars, maakt niet uit welk platform, mag zich gerust aanmelden, hoor :) . In mijn sig staat een link.

Geplaatst:

Mijn ps3 is echt heet tijdens het gamen...

Zowel op de achterkant als de rechter zijkant....

De voorkant voelt koel maar die trekt ook lucht aan dus dat kan kloppen.

Maar het heeft niet geholpen. Alles gereset... Back-up terug gezet..

GTA IV disk erin en het spel gaat zijn installatie doen... PS3 hangt tijdens installatie en moet met de knop aan de achterkant wordt uitgezet.... GVD :cry:

Geplaatst:

De mijne wordt ook heel warm tijdens het draaien, zelfs als er geen game in zit en hij staat 10 minuten aan wordt hij heel warm.

Geplaatst:

Jullie verzorgen hem niet goed. LangeDraak, als je Paypal hebt moet je hier even gaan Klik hier Daar kan je hele goedkope PS3 koelers vinden

Geplaatst:
  • Auteur

Koelers zijn ook niet altijd goed.

Geplaatst:

Jullie verzorgen hem niet goed. LangeDraak, als je Paypal hebt moet je hier even gaan Klik hier Daar kan je hele goedkope PS3 koelers vinden

Wat valt er daar nu aan te onderhouden :7

Geplaatst:

We verzorgen hem niet goed en moeten koelers kopen. Hé, waarom komt er nou lucht uit een PS3? Oh ja, omdat er al een koeler in zit :duh:

Als je gewoon het boekje volgt zou er in principe niks mis mee mogen gaan, omdat de fabrikant anders gewoon troep heeft geleverd.

Geplaatst:

De PS3 heeft aan de voorkant onder de blu ray drive een koeler. Er zit daar altijd veel stof. Misschien dat het daardoor warm word

Geplaatst:

De PS3 heeft aan de voorkant onder de blu ray drive een koeler. Er zit daar altijd veel stof. Misschien dat het daardoor warm word

Wat heeft dat nou weer met de externe koeler te maken die je net nog adivseerde? xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.