Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Een computer processor mag inderdaad heel veel warmte krijgen. Het zou me niks verbazen als dit bij de PS3 hetzelfde geval is. Het is immers gewoon een computer met een andere naam.

Men pc blijft na een hele dag draaien bijna constant 28°

Geplaatst:

Dat komt omdat je meet bij wat hij uitstoot. Jij meet niet wat er daadwerkelijk bij de processor aan de hand is. En dat valt ook niet te meten, denk ik... Alhoewel... misschien dat je in Linux een programma zou kunnen downloaden waarmee dat zou kunnen... maar dat betwijfel ik zeer, anders zou het hacken ook niet al te moeilijk zijn.

Geplaatst:

Verkeerd gepost en nu iets van onzin aan het verzinnen om hier te plaatsen zodat niemand het doorheeft. :puh:

eh...kikkers....Ja,kikkers...Die hebben het zwaar hoor tegenwoordig. Zo koud en nat. Vind ik echt zielig.

:puh:

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

Verkeerd gepost en nu iets van onzin aan het verzinnen om hier te plaatsen zodat niemand het doorheeft. :puh:

Ik zag het wel! :@

Geplaatst:

:$ Ik verdien deze clan niet! :cry:

Geplaatst:

Jij verdient een pak rammel :@

Geplaatst:

Kun je dat tegenwoordig in pakken krijgen? En ik het aldoor maar in flessen kopen :{ .

Geplaatst:

Kun je dat tegenwoordig in pakken krijgen? En ik het aldoor maar in flessen kopen :{ .

:@ !

Ik geef jou dalijk wel bijles daarin :$ eh :@

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Je ziet een beetje rood. Ben je aan het blozen? :?

Geplaatst:

Je ziet een beetje rood. Ben je aan het blozen? :?

Nee ik zit te schijten :@ En het lukt niet echt :@ :@ :@ :@ .... :bier: In een glas. :)

Geplaatst:

Misschien lukt het als je uit je glas stapt?

Geplaatst:

Misschien lukt het als je uit je glas stapt?

tooo.gif

Geplaatst:

Dieko....

Ik krijg het beetje een gevoel alsof degene van wie de PS3 kapot gaat niet weet hoe deze met zijn PS3 moet omgaan...

Daar baal ik een beetje van. Wellicht kan je het je niet voorstellen maar ik had trots op mijn PS3... De Launch versie van 60 GB... Ik had gehoopt dat die van mij het wel zou halen... Meerdere golven van PS3 60GB die kapot gingen had die van mij overleeft....

Kom niet met het gelul dat ik niet zou weten hoe ik met mijn PS3 moet omgaan.... Bull :duh:

Oordeel niet van wat je niet weet :N

Ik gaf een paar tips. Ik wist ook niet dat je 60 gb versie had.

Geplaatst:

Laten we allemaal vriendjes blijven. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.