Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 589k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Waarom wachten jullie dan niet gewoon totdat fifi 5 of 6 leden hebt en dan kan iedereen meedoen...

En anders een DM houden. De top 2 gaat mee met sentasi..

Het gaat om skills en niet van "ah ik vindt het leuk om mee te doen". Andere mensen moeten ook eens een kans krijgen en daarom doe ik zelf ook niet mee.

Geplaatst:

Er is evt. alweer wat anders, ben er nog over in overleg. Tevens heb ik nog altijd niks van FiFi gehoord, dus ik betwijfel of het nog doorgaat. Zal hem vandaag nog is proberen te spreken.

Ik spreek die figuur hierboven vandaag nog wel op msn. :puh:

Geplaatst:

Nee, die optie is er niet. Je zou na 1 game wel een speler kunnen switchen, als de tegenpartij daar niet moeilijk over doet.

Als die optie er niet is kan je ook nog je fantasie.... gebruiken.

Bijvoorbeeld, als je een half uur lang (T)DM doet, kan je zeggen, oké, na een kwartiertje gaan we wisselen. Dus heb je 6 personen aan elk team, en dan bij 3 vs 3 kan je gewoon na een kwartiertje wisselen. De 3 die niks doen kunnen dan wel ff Free-Moden (in hetzelfde spel natuurlijk) ofzo.

Geplaatst:

Mijn PS3 is (bijna) kapot.... (Tenminste ben aan het wachten op de bekende YLOD en dan kan ik hem laten maken... Kan blijkbaar niet eerder ??)

Dus ik ga het niet redden Vrijdag.

En als ik ook een voorstel mag doen voor Clan wars...

Splits op in 2 groepen.

Hieronder een paar dingen waaruit blijkt bij welke groep je wilt horen.

Groep1:

- Speelt om te winnen

- Heeft voorkeur om in vast team te spelen

- Skills is een afweegpunt

- Headset verplicht

Groep2:

- Speelt voor plezier

- Wisselen per avond maakt niet uit... Just for The Fun

- Skills maken niet uit... Als je maar kan lachen

- Headset is niet nodig wel gezelliger met 1

Door naar dit soort zaken te kijken heb je zometeen twee poules.

De uitdager kan laten weten wat hij voor een match zoekt. Ik zou me er namelijk aan storen als ik in een clanwar zit met mensen die zichzelf makkelijk laten killen, gaan lopen kloten enz enz.

Tevens zullen mensen die voor de lol gaan zich ergeren aan mijn fanatieke gescheld als ze gaan lopen kloten.

Ik vind het ook niet erg om er naast gezet te worden ivm skills... Dat betekend gewoon dat er meer geoefend moet worden...

Eigenlijk een beetje de stijl ala musketeers :puh:

Geplaatst:

Hoe wordt er bepaald wie er in groep 1 of 2 komt? Misschien moeten we weer een deathmatch toernooi organiseren.

Geplaatst:

Het beste lijkt me dan idd Langedraak z'n idee, want als je een serieuze DM doet en je moet dan ineens wisselen is dat voor jezelf en het team gewoon niks. 2 Teams, 2 andere spelbeelden en dan pas wars gaan doen. Jammer dat ik zelf niet mee kan doen, wars waren altijd vet om te doen. :)

Geplaatst:

Ik heb een super goed rapport (alweer)!! :D

Btw: Als we LD zijn systeem doen wil ik wel in groep 2. :Y

Geplaatst:

Ik heb een super goed rapport (alweer)!! :D

Btw: Als we LD zijn systeem doen wil ik wel in groep 2. :Y

Mijn cijferlijst (rapport komt later :7 ) is weer super slecht! :D:7

Als mijn modem goed was wilde ik wel in team 1. :puh:

Geplaatst:

Ik wil ook wel in team 2, als het zou komen. Heb toch geen headset xD (waarom kan je niet gewoon een normale niet usb/bluetooth/whatever headset erin duwen O.o)

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben gewoon voor een DM met iedereen die mee wil doen aan de clan. Laat daar maar eens zien wat voor skills je hebt en de beste gaan door. Al is het over 3 potjes. Aan mensen die alleen meedoen voor de fun heb je niet veel aan als je wint. Als je voor de fun meedoet kan je net zo goed een 5vs5 tegen andere clanmembers doen. Tegen andere clans is het gewoon een wedstrijd die je moet winnen.

Het is net als met voetbal. Je hebt een selectie van 30 spelers maar je kan maar de beste 11 opstellen.. Ik doe expres al niet mee omdat mijn DM-skills nou niet echt heel goed zijn. Ik wil ook graag meedoen daar niet van, maar je kan beter de beste opstellen.

Maar als goed is wil een NOOSE-clan ook en war met 8vs8 ofzo. Dus dan kan iedereen meedoen. Probleem opgelost.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Vanavond heb ik wel zin in deathmatch. Nu ga ik even pizza bakken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.